abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37420566
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:08 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Wat worden de volgende fases dan in jullie woning ?
nieuwe vloer (laminaat of hout, zijn we nog niet helemaal uit, ga meer richting laminaat ivm het onderhoud). De muren worden voorzien van een mooi structuurlaagje (we zijn gestopt met roken, dus eindelijk kan het vergeelde behang eraf )
Plus de trap die we laten renoveren (12 mei). Waarschijnlijk stoppen we dan met de beneden verdieping, heel, heel misschien komen er achter nog terras deuren, maar da's heel misschien
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_37431685
Zoals beloofd de foto's ....................................
Helaas is het toch vrij lastig om in een kleine ruimte als een badkamer duidelijke foto's te maken, maar ik heb mijn best gedaan. Ben benieuwd wat jullie van het eindresultaat vinden!!!

de ingang

de douche cabine met stortdouche en 'normale' douche

badkuip

badmeubel

plee

keuken-links

keuken rechts

Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!!! In iedergeval iedereen al bedankt voor het volgen, geven van reacties ed
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  zondag 30 april 2006 @ 19:03:33 #128
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_37432334
Tis super geworden, veel bewondering voor
  maandag 1 mei 2006 @ 08:20:19 #129
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_37445365
Ziet er allemaal heel mooi uit

Wat was het budget voor de verbouwing?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_37445498
Dat ziet er ontzettend mooi uit! Vooral die bruine tegens in de douche vind ik
En zo'n nis boven de wc...
  maandag 1 mei 2006 @ 08:52:47 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37445566
Mooi! En vooral ook supersnel gedaan zeg!
pi_37446293
quote:
Op maandag 1 mei 2006 08:20 schreef sanger het volgende:
Ziet er allemaal heel mooi uit

Wat was het budget voor de verbouwing?
keuken ¤ 11.000 (na lang onderhandelen)
Badkamer ¤13.000
pi_37507444
planning fase 2 : week 20
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:52:03 #134
65960 sanger
pi_37508303
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef the_jestert het volgende:
planning fase 2 : week 20
Das al over 2 weken
pi_37508534
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:52 schreef sanger het volgende:

[..]

Das al over 2 weken
klopt, de vloer word chateau oak (duur woord voor een mooie eiken kleur), komt een cremige kleur op de muur (exacte naam van de kleur ben ik vergeten). Tevens word de trap 12 mei gerenoveerd, dus eind week 20 zijn we beneden klaar
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:09:02 #136
65960 sanger
pi_37508813
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:45 schreef the_jestert het volgende:

[..]

keuken ¤ 11.000 (na lang onderhandelen)
Badkamer ¤13.000
Overigens vind ik de keuken nogal aan de prijs. Of heb je erg dure inbouwapparatuur gekozen?
pi_37509038
hebben op de inbouw niet bezuinigt, vaatwasser is van AAA kwaliteit en dus erg stil en zuinig in gebruik, overige apparatuur zijn ook van een goeie kwaliteit. Een granieten werkblad hakt er ook altijd wel in qua prijs. Bovendien is de kwaliteit van de keuken ook niet te vergelijken met de kwaliteit van een zaak als een keukenconcurent (zullen prima keukens zijn hoor!)
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:24:06 #138
65960 sanger
pi_37509270
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:16 schreef the_jestert het volgende:
hebben op de inbouw niet bezuinigt, vaatwasser is van AAA kwaliteit en dus erg stil en zuinig in gebruik, overige apparatuur zijn ook van een goeie kwaliteit. Een granieten werkblad hakt er ook altijd wel in qua prijs. Bovendien is de kwaliteit van de keuken ook niet te vergelijken met de kwaliteit van een zaak als een keukenconcurent (zullen prima keukens zijn hoor!)
AAA is inderdaad erg stil, zuinig weet ik nog niet

Heb je alle apparatuur van hetzelfde merk genomen? Wij wel ivm extra garantie. En wij hebben gekozen voor composiet ipv graniet. Praktisch hetzelfde alleen minder onderhoudsgevoelig (niet iedere 6 weken inzepen met groene zeep). We hebben hiervoor gekozen omdat mijn vriendin nogal een knoeierig typje is tijdens koken. Zou zonde zijn als het intrekt in het graniet.

Welke zaak komt ie vandaan?
pi_37509547
gekocht bij Voortman keukens in Steenwijk, prima zaak, alleen het installatiebedrijf wat zij inhuren is zwaar bagger, het monteurtje had de laatste dag wel erg veel haast om naar huis te kunnen gaan, waardoor hij alles niet voor de volle 100% heeft afgemaakt (naatje dichtkitten, laatje recht hangen ed). Moest er verschijdene malen achteraan bellen om het opgelost te krijgen (gelukkig was het monteurtje zijn beurs ook vergeten, dus hij moest sowieso wel langskomen ......
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:21:49 #140
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_37511040
Kom je ook even langs als ik een huisje gekocht heb
pi_37511300
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:21 schreef Keiichi het volgende:
Kom je ook even langs als ik een huisje gekocht heb
als het is om een biertje te drinken; altijd!
pi_37763483
Zoals beloofd ook nog een kleine traprenovatie update....

oude situatie

Zoals je ziet was de trap niet veel. Trap was behoorlijk beschadigd, zat onder de lijmresten (die zelfs met chemische rotzooit niet of nauwelijks te verwijderen was)

EINDRESULTAAT:

En nu, nu weer behang verwijderen in de woonkamer........................
pi_37763907
is ie kaal geschuurd en blank gelakt, of zit er iets over de oude trap heen, zie dat zo gauw niet eigenlijk.
sowieso ziet het er goed uit!
pi_37763948
er zijn traptreden overheen geplaatst (HDF)
pi_37766416
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:06 schreef the_jestert het volgende:
wauw wat is het geworden allemaal zeker die trap ook
bij mij ziet ie er ongeveer hetzelfde uit al heb ik de lijmresten wel aardig weggekregen maar dit ziet er super uit zeg!!
is dat kant en klaar te krijgen zo ?
  Moderator vrijdag 12 mei 2006 @ 18:26:54 #146
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_37767685
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:06 schreef the_jestert het volgende:
Loopt de trap dan niet moeiljiker
Omdat de treden dan verder van elkaar liggen e.d.

Verder wel een prachtig resultaat
pi_37768229
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:25 schreef donnahvh het volgende:

[..]

is dat kant en klaar te krijgen zo ?
www.upstairs.nl die hebben het bij ons gedaan

merk qua lopen geen verschil
pi_37775289
Traprenovaties zijn 'hot' op het moment ziet er inderdaad wel netjes uit zo
pi_37836171
Wow, je badkamer is fraai geworden met de tegels and-all! Die van ons (weblog) bestaat uit wat ruwe delen:

Ik kijk uit naar het moment dat het er zo af uitziet als bij jou!
Een iPhone/mobile dashboard op basis van je PVoutput gegevens. (free to use)
  maandag 15 mei 2006 @ 23:48:03 #150
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_37864126
Zow, die badkamer is wel mooi geworden zeg . Werken die stortdouche en gewone douche tegelijk of kun je die schakelen ? (Ik vind een stortdouche fijn, maar de rest hier in huis zo'n andere , lijkt mij dus ook wel wat als je kunt schakelen ) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')