nieuwe vloer (laminaat of hout, zijn we nog niet helemaal uit, ga meer richting laminaat ivm het onderhoud). De muren worden voorzien van een mooi structuurlaagje (we zijn gestopt met roken, dus eindelijk kan het vergeelde behang erafquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat worden de volgende fases dan in jullie woning ?![]()
keuken ¤ 11.000 (na lang onderhandelen)quote:Op maandag 1 mei 2006 08:20 schreef sanger het volgende:
Ziet er allemaal heel mooi uit
Wat was het budget voor de verbouwing?
Das al over 2 wekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef the_jestert het volgende:
planning fase 2 : week 20
klopt, de vloer word chateau oak (duur woord voor een mooie eiken kleur), komt een cremige kleur op de muur (exacte naam van de kleur ben ik vergeten). Tevens word de trap 12 mei gerenoveerd, dus eind week 20 zijn we beneden klaarquote:
Overigens vind ik de keuken nogal aan de prijs. Of heb je erg dure inbouwapparatuur gekozen?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:45 schreef the_jestert het volgende:
[..]
keuken ¤ 11.000 (na lang onderhandelen)
Badkamer ¤13.000
AAA is inderdaad erg stil, zuinig weet ik nog nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:16 schreef the_jestert het volgende:
hebben op de inbouw niet bezuinigt, vaatwasser is van AAA kwaliteit en dus erg stil en zuinig in gebruik, overige apparatuur zijn ook van een goeie kwaliteit. Een granieten werkblad hakt er ook altijd wel in qua prijs. Bovendien is de kwaliteit van de keuken ook niet te vergelijken met de kwaliteit van een zaak als een keukenconcurent (zullen prima keukens zijn hoor!)
als het is om een biertje te drinken; altijd!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:21 schreef Keiichi het volgende:
Kom je ook even langs als ik een huisje gekocht heb
wauw wat is hetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:06 schreef the_jestert het volgende:
er zijn traptreden overheen geplaatst (HDF)
Loopt de trap dan niet moeiljikerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:06 schreef the_jestert het volgende:
er zijn traptreden overheen geplaatst (HDF)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |