Zou idd de ultieme anti climax zijn.. "Hurley, Hurley.. wake up!"quote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens n.a.v. de laatste aflevering dat het hele verhaal van Lost een verzinsel van Hurley wasZou wel een goed eind zijn.
Wedde dat iedereen het dan ineens een kutserie vind.
It crossed my mind as well!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Zou idd de ultieme anti climax zijn.. "Hurley, Hurley.. wake up!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht aan een Kapel inderdaad, maar het zou ook een verdedigingsmuur ofzo voor the others kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat is Mr. Eko allemaal aan het uitspoken? Gaat ie een Kapel of een vlot bouwen?
Ok, heb hem nog niet gezien, ga hem nu ff naar binnen lurken.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:15 schreef truStie het volgende:
Hij bouwt een kerk.. is nog gezegt ook in de aflevering
Niemand hoop ikquote:Op donderdag 13 april 2006 13:34 schreef Slayage het volgende:
Twee matig eps zeg laatste twee weken. Met Hurley was het nog wel leuk, maar deze was gewoon saai, hoewel Bernard en Rose leuke personages zijn, is het verhaal totaal niet meer nieuw na Lock en Sun.
Voor wie was het trouwens een verrasing dat Michael door de bosjes kwam aanrennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 april 2006 08:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Het voegt weinig toe maar richt zich op het niet-beantwoorden van alle vragen:
http://www.IHateLost.com/
Nee echt totaal nietquote:Op donderdag 13 april 2006 13:34 schreef Slayage het volgende:
Voor wie was het trouwens een verrasing dat Michael door de bosjes kwam aanrennen?
De promo voor 2x20 is veelbelovendquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef TC03 het volgende:
Michael die uit de bosjes komt rennen, verassend! Not.Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Ben benieuwd wat Michael gaat zeggen. Of heeft-ie weer geheugenverlies... Net zoals met Claire. Nouja, lijkt me niet dat de makers nu weer vaag gaan lopen doen.
Voor de rest saaie aflevering.
Mja, veelbelovend/misleidendquote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef Merkie het volgende:
Alle promo's zijn veebelovend. Zonder spannende promo's zou het halverwege seizoen 2 al gecancelled zijn wegens slechte kijkcijfers denk ik.
Nou volgens mij wordt het best een spannende ep. Laten we hopen dat het het wachten waard is, want het duurt nog wel evenquote:
2.20 - 3 mei 06quote:Op donderdag 13 april 2006 14:37 schreef Green_eye het volgende:
Nou volgens mij wordt het best een spannende ep. Laten we hopen dat het het wachten waard is, want het duurt nog wel even
Er zit wel weer zo'n recap tussen ofzoquote:
Die aflevering van Sun met die ring die ze kwijt was niet gezien?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:26 schreef Miguel het volgende:
Eerste helft van de aflevering vond ik werkelijk helemaal NIKS. Bernard en Rose kunnen me dan ook totaal aan m'n kont roesten... We hebben nu iig zekerheid over wat Ecko aan het bouwen is, maar dat was slechts een bevestiging, voor de rest was dit echt een ep die ze uit het seizoen hadden kunnen schrappen wat mij betreft, en dat is echt voor het eerst dit seizoen dat ik dat heb.
Het is niet een serie die in een hokje onder te verdelen is. De serie gaat over het eiland en de mysteries, het eiland is niet echt een 'decor' voor de dramserie ofzo, 't gaat om het eiland. Persoonlijke achtergrondinfo: prima, maar dan moet er verder ook wel wat gebeuren. En niet zoals nu, weer helemaal drie keer niks.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
Men moet ook niet uit het oog verliezen dat het een drama serie is en geen actie serie, dat er actie in voorkomt is leuk meegenomen maar dat hoeft dus niet elke aflevering zo te zijn. Wel grappig dat Jack toegaf geen spijt te hebben van die kus, gaat dan toch ooit de romance bestaan waar iedereen op zit te wachten (of eigenlijk gewoon voor de hand ligt).
De serie is toch echt als drama geschreven, ze hebben er zelfs awards voor gehad. Beste drama serie enzoquote:Op donderdag 13 april 2006 15:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is niet een serie die in een hokje onder te verdelen is. De serie gaat over het eiland en de mysteries, het eiland is niet echt een 'decor' voor de dramserie ofzo, 't gaat om het eiland. Persoonlijke achtergrondinfo: prima, maar dan moet er verder ook wel wat gebeuren. En niet zoals nu, weer helemaal drie keer niks.
Gezellig. Maar dat doet niks af aan mijn punt.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De serie is toch echt als drama geschreven, ze hebben er zelfs awards voor gehad. Beste drama serie enzo
Sun en Jin vind ik daarentegen wel interessante karaktersquote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef TC03 het volgende:
Die aflevering van Sun met die ring die ze kwijt was niet gezien?
Volgens mij wel ergens in seizoen 1 hoor, al weet ik het zelf niet meer helemaal precies.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:25 schreef Merkie het volgende:
Nope.
Nee.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:21 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Volgens mij wel ergens in seizoen 1 hoor, al weet ik het zelf niet meer helemaal precies.
100% nietquote:Op donderdag 13 april 2006 17:21 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Volgens mij wel ergens in seizoen 1 hoor, al weet ik het zelf niet meer helemaal precies.
Dat is niet!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:21 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Het is wel de laatste break van het seizoen.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Duurt weer lekker lang tot de 2x20.
quote:I like you just the way you are
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:36 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Niemand hoop ikZoiets zal die jankerd wel doen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |