Deze was eerder inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Jij wint!
( Lost (USA) Deel 27: Hey, you think Sayid needs a job? )
...
Allemaal met hetzelfde serienummer?quote:Op zondag 9 april 2006 20:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Neem een $20 biljet en een stift...? Er zijn er vast al honderden in omloop...
Ik was anders ook bezig... maar ik keek nog even of er al een nieuwe was... en dat was dusquote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef Gremen het volgende:
Een half uur geen topic en dan opeens twee tegelijk
ik heb Dave een keer helemaal naakt gezien ik dacht in Will & Grace...wordt je ook niet vrolijk vanquote:
Dat gaat zeker gebeuren. Ik kijk verder ook erg uit naar de aflevering met de titel "?".quote:Op zondag 9 april 2006 22:18 schreef Jump het volgende:
Hopelijk bouwt de aflevering deze week hoopje spanning op voor de laatste 5 van dit seizoen. Aangezien deze toch wel wat verwachtingen mogen scheppen voor het derde seizoen.
Inderdaad, de makers hadden in de podcast gezegd dat The Others het grootste gedeelte van het slot van het seizoen zouden bepalen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:55 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat gaat zeker gebeuren. Ik kijk verder ook erg uit naar de aflevering met de titel "?".![]()
Dan zou hij denk ik ook wel het een en het ander vertellen over the others tegen de overlevenden. Hij neemt the others in bescherming dus ik denk niet dat hij problemen met hun heeft...quote:Op maandag 10 april 2006 13:27 schreef Eastman het volgende:
ik denk dat henry is ontsnapt uit het kamp van the others, na een verschil in meing of hij zag het daar niet meer zitten.
ik denk dat hij daarmee vooral zichzelf in bescherming neemt... Hij weet hoe sterk the others zijn, en weet dus dat de nieuwe bewoners van het eiland hem niet kunnen beschermen...quote:Op maandag 10 april 2006 13:43 schreef FCDB het volgende:
[..]
Dan zou hij denk ik ook wel het een en het ander vertellen over the others tegen de overlevenden. Hij neemt the others in bescherming dus ik denk niet dat hij problemen met hun heeft...
quote:Op zondag 9 april 2006 22:43 schreef sleepflower het volgende:
Zou wel mooi zijn als the Others Walt toch ruilen, en dat Michael dat niet weet en dus nog maandenlang in de jungle rondzwerft.
quote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Daar horen we vast nog wel wat van, van Michael en Walt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Jupsquote:Op maandag 10 april 2006 16:07 schreef Scotix het volgende:
Libby kwam toch met Anna Lucia etc mee ?
Voortaan legaal kijken!quote:http://www.nu.nl/news/710237/50/Disney_biedt_gratis_tv-programma%27s_op_internet.html
Disney biedt gratis tv-programma's op internet
Uitgegeven: 10 april 2006 16:11
Laatst gewijzigd: 10 april 2006 16:22
NEW YORK - De televisiezender ABC van het Amerikaanse amusementsconcern Walt Disney biedt een aantal van zijn meest populaire televisieseries gratis aan via het internet. Het gaat onder meer om programma's als Lost en Desperate Housewives. Dat maakte het bedrijf maandag bekend.
De series zijn in mei en juni op het internet te bekijken. Ze komen een dag nadat ze op televisie zijn uitgezonden op het net. De kijker moet daarbij wel reclameblokken accepteren. De gebruiker kan de reclameblokken niet overslaan, maar kan wel spoelen in de programma's zelf.
Amerikaanse mediabedrijven zijn volop aan het experimenteren met nieuwe manieren om inkomsten te genereren omdat het aantal kijkers naar reguliere televisie terugloopt. Disney en ABC bieden bijvoorbeeld ook hun meest populaire televisieseries tegen betaling aan via de digitale muziekspeler iPod.
Lijkt me GAAF!quote:
Tja inderdaad, wat heb je daar aan? Dat is toch ook niet 'live'?quote:Op maandag 10 april 2006 17:02 schreef 5th_Ave het volgende:
Geen interesse,
kijk wel liever de HDTV rip op het internet EN die zijn tenminste zonder reclame.
Daar moest ik ook aan denken toen ik hem zo zag hangen.quote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Ascaroth het volgende:
Is jullie de vergelijking van Henry Gale met Christus ook opgevallen?
Zoals hij zelf tegen Ana-Lucia zegt: "You people have been looking for someone to punish for everything that's happened to you, someone to blame -- and now you've got him."
Henry Gale moet dus boete doen voor alles wat de Lostaways is aangedaan, zoals Christus aan het kruis werd geofferd om de zonden van de mensheid op zich te nemen.
Daarnaast spreekt onderstaand shot natuurlijk boekdelen.
[afbeelding]
Dat noem ik toeval, hij IS ook een zondebok, er is niemand om de schuld aan te geven en daarom is 'Henry' een Other, of het nu echt zo is of niet.quote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Ascaroth het volgende:
Zoals hij zelf tegen Ana-Lucia zegt: "You people have been looking for someone to punish for everything that's happened to you, someone to blame -- and now you've got him."
Henry Gale moet dus boete doen voor alles wat de Lostaways is aangedaan, zoals Christus aan het kruis werd geofferd om de zonden van de mensheid op zich te nemen.
Lijkt me echt een goed plan. Zo kunnen ze nog wel reclame inkomsten scoren en toch mij ook niet al te lang onthouden van de nieuwste lost afleveringen. Rippen is natuurlijk makkelijk en werkt prima, maar uiteindelijk zijn shows als 'Lost' afhankelijk van reclame inkomsten, ik ben wel bereid reclameblokken te doorstaan als dat een goede serie garandeerdquote:
Ik denk het niet, anders hadden volgens mij Jack en Locke al lang eens gaan kijken om te zien wat er allemaal te vinden is.quote:Op maandag 10 april 2006 18:34 schreef Frenkel het volgende:
Ik snap niet waarom ze nog niet terug zijn gegaan naar de andere hatch waar Claire heeft gezeten..
Of hadden ze dat tegen niemand verteld?
Ik denk ook niet dat het in Europa mogelijk wordt. Dat is de doelgroep immers niet van de adverteerders en die betalen daar ook niet voor.quote:Op maandag 10 april 2006 18:05 schreef dfens het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn! Zal (net zoals Itunes) wel weer niet werken in Europa![]()
De Europese televisiezenders zullen sowieso niet blij zijn als de streams ook hier te zien zijn vanwege de achterstand. Dat gaat dus ook echt niet gebeuren, maar dat boeit mij verder ook niet.quote:Op maandag 10 april 2006 19:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het in Europa mogelijk wordt. Dat is de doelgroep immers niet van de adverteerders en die betalen daar ook niet voor.
Bovendien maak je dan de adverteerders in Europa boos omdat zij willen adverteren tijdens de uitzendingen in hun land.
Dat ze refereren aan Jezus Christus is vrij duidelijk, en daarom dus ook geen toeval...quote:Op maandag 10 april 2006 18:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat noem ik toeval, hij IS ook een zondebok, er is niemand om de schuld aan te geven en daarom is 'Henry' een Other, of het nu echt zo is of niet.
Idd, we kijken toch gewoon naar de ripsquote:Op maandag 10 april 2006 19:16 schreef Trancelocator het volgende:
Dat gaat dus ook echt niet gebeuren, maar dat boeit mij verder ook niet.
Kan toeval zijnquote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Ascaroth het volgende:
Daarnaast spreekt onderstaand shot natuurlijk boekdelen.
[afbeelding]
Dit had ik ook al ter sprake gebracht in het vorige deel. Het is idd vrij apart, want waarom zouden ze het verzwijgen??quote:Op maandag 10 april 2006 18:34 schreef Frenkel het volgende:
Ik snap niet waarom ze nog niet terug zijn gegaan naar de andere hatch waar Claire heeft gezeten..
Of hadden ze dat tegen niemand verteld?
Ja idd....serieus als ze eens een groot groepsgesprek gingen houden, btje gingen brainstormen, leuke expedities....hadden we tenminste wat meer geweten waarschijnlijkquote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Dit had ik ook al ter sprake gebracht in het vorige deel. Het is idd vrij apart, want waarom zouden ze het verzwijgen??![]()
nou, misschien is een snelle dood dmv een kogel tussen je ogen wel een veel positiever toekomstbeeld dan wat hij vreest dat de others met hem zullen doen. dingen zat om banger voor te zijn dan de dood.quote:Op maandag 10 april 2006 13:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Vakkenvuller Sayid had bijna "Henry" z'n kop d'r af geknald, dus ik denk niet dat voor z'n leven vrezen nog een reden is om te zwijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ep 21:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ep22:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef Jill-RMC het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.![]()
Idd, ik plaats gewoon een nette teeveepee, halen die mods 'm een beetje wegquote:Op maandag 10 april 2006 10:33 schreef Takemenow het volgende:
Waar is mijn post gebleven? IS er weer een modje overijverig? Moet niet gekker worden!Ga baggeruserts pesten oid
Of is belediging een reden om deze post te verwijderen
Tuurlijk, hij is offtopic, maar da's het hele gelul over Jack Bauer ook
![]()
![]()
Jack van lost, Bauer die moet altijd dingen zeggen als : WERE RUNNING OUT OF TIME!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:02 schreef 5th_Ave het volgende:
Jack Bauer rules,
wie is sterker, jack bauer of jack lost?
en op een onbewoond eiland maakt dat geen indruk, dan kom je grappig over inplaats van serieus
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jack lost kan goed pokeren,
Jack Bauer kan goed russian rouletten (season 1 of 2 in die gevangenis geloof ik).
m.a.w. ze houden wel van een gokje![]()
Jack Lost Rules!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:02 schreef 5th_Ave het volgende:
Jack Bauer rules,
wie is sterker, jack bauer of jack lost?![]()
![]()
Kijken op de pc suckt. Ik neem aan dat je de eps niet kan downloaden, maar moet streamen? Want ik zet mn gedownloade eps altijd om naar dvd formaat zodat ik ze op mn tv kan kijken.quote:![]()
Ben het met je eens.. Maar nu dat je dat heb aangehaalt krijg je dat hele gezever weer van voor af aanquote:Op maandag 10 april 2006 23:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is offtopic, maar da's het hele gelul over Jack Bauer ook
Nobody likes us.We Don't Care![]()
Klopt, maar nu heb ik tenminste een tvp.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef FCDB het volgende:
[..]
Ben het met je eens.. Maar nu dat je dat heb aangehaalt krijg je dat hele gezever weer van voor af aan
Zou je me ff willen mailen? Ben benieuwd naar progjes e.d. => profielquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:31 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Kijken op de pc suckt. Ik neem aan dat je de eps niet kan downloaden, maar moet streamen? Want ik zet mn gedownloade eps altijd om naar dvd formaat zodat ik ze op mn tv kan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand de Canadese spoiler![]()
![]()
We wachten nu op 19 dat vanavond uitgezonden zou moeten worden
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2006 12:01:05 ]![]()
dat zit er wel dik in. ze hebben iig genoeg materiaal en de belangstelling is ook wel goed volgens mij.![]()
Er waren ideeën voor zoveel seizoenen. Hopelijk houden ze het bij 4, lijkt me het beste en niet echt uitgemolken dan volgens mij.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:46 schreef Ascaroth het volgende:
Was er zelfs al niet getekend voor 4 of 5 seizoenen?Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
of stuk of 10 seizoenen (zoals Friendsquote:Op woensdag 12 april 2006 12:48 schreef Jump het volgende:
[..]
Er waren ideeën voor zoveel seizoenen. Hopelijk houden ze het bij 4, lijkt me het beste en niet echt uitgemolken dan volgens mij.)
houd je ook meteen 10 jaar in spanning wat nou alles betekendhaha
![]()
En gaan er overal rellen uitbreken als het einde vies tegenvalt.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef Scotix het volgende:
[..]
of stuk of 10 seizoenen (zoals Friends)
houd je ook meteen 10 jaar in spanning wat nou alles betekendhaha
![]()
Ik weet niet zeker of dit serieus geschreven is door je PI maar het is onmogelijk dat er een acteur is die zich voor zoveel sezioenen heeft ingeschreven. In een interview met de schrijvers werd verteld dat het niet bekend was wie dood zou gaan, dat kon varieeren van zowel jack tot hurley....quote:Op woensdag 12 april 2006 12:46 schreef Ascaroth het volgende:
Was er zelfs al niet getekend voor 4 of 5 seizoenen?![]()
Ik kan me geen betere PI indenken, om te kennen te geven dat je een serieuze vraag stelt....dass wir fliegen.![]()
Ik heb het ook niet over de acteurs, maar over de schijvers/producers.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet niet zeker of dit serieus geschreven is door je PI maar het is onmogelijk dat er een acteur is die zich voor zoveel sezioenen heeft ingeschreven. In een interview met de schrijvers werd verteld dat het niet bekend was wie dood zou gaan, dat kon varieeren van zowel jack tot hurley....![]()
Aha! Sorrie dan hequote:Op woensdag 12 april 2006 15:25 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de acteurs, maar over de schijvers/producers.![]()
![]()
Ehhh ben ff helemaal de weg kwijt, waarom zit zij nou ook in datzelfde gesticht als dat Hurley zat?? Hmm, weer stof tot nadenken...Wie is daar?![]()
dat weet nog niemandquote:Op woensdag 12 april 2006 17:42 schreef -ladybird- het volgende:
Ehhh ben ff helemaal de weg kwijt, waarom zit zij nou ook in datzelfde gesticht als dat Hurley zat?? Hmm, weer stof tot nadenken...behalve de schrijvers (denk/hoop ik
)
![]()
Kun je dat leren dan, russian roulettequote:Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef 5th_Ave het volgende:
Jack lost kan goed pokeren,
Jack Bauer kan goed russian rouletten (season 1 of 2 in die gevangenis geloof ik).
m.a.w. ze houden wel van een gokje? Ik dacht dat 't gewoon hopen was dat 't pistool niet een kogel afvuurt.
Bij poker komt daarentegen tactiek en psychologie aan te pas... Niet alleen geluk
En ik wacht ook met spanning op de volgende ep...![]()
![]()
contracten en vernieuwingen:
De executive producers Lindelof en Cuse hebben laatst bijgetekend voor 2 jaar.
Alle acteurs hebben 5-jaars contracten (vanaf seizoen 1 gerekend).
Dit alles zegt helemaal niets over de lengte van de show, het betekent alleen dat ALS de show zo lang doorgaat, de makers de 'rechten' hebben op die acteurs.
Lost is officieel nog niet verlengd door ABC, maar gaat dat natuurlijk wel doen. Dit zal zijn tijdens de zogenaamde Upfronts, en die van ABC is op 16 mei.I love it when a plan comes together !![]()
Van Spoilerfix.com:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meeste vragen zijn nu wel opgelost, andere komen er weer bij, maar....
John Locke heeft bij mij nog een aantal vragen open staan, ik moet wel nog 13 afleveringen kijken, maar toch.
1 Vraagje blijft bij mij prikken.....How the fok kan John weer lopen? John kwam in een rolstoel, komt in een situatie waarbij de rolstoel ingeruild zou kunnen worden voor een doodskist.
Zou het eiland zoveel magnetisch veld hebben zodat John Locke weer kan lopen?
John lijkt me niet iemand die doet alsof ie in een rolstoel zit om medelijden te krijgen ofzo, dus waarom kan ie weer lopen? Misschien omdat het op een eiland niet goed uitkomt?
Give me the reason....
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.![]()
Pff.. wegens stage(lees; tijdtekort) 3 afleveringen gemist en dus afgelopen week moeten kijken. Nu loop ik volgens mij alweer 2 topics achter, fijn![]()
Als ik me verveel ga ik wel weer dingen teruglezen, for now; wachten tot morgen dat ik de nieuwe kan downloaden![]()
Aan het begin van het seizoen was ik er toch echt wel van overtuigd dat ze er zo vanaf zouden komen, maar nu zie ik idd wel voor me dat ze zo 2 seizoenen erbij doen. Opzich mogen ze, als ze maar voorzichtig doen.. Nu is het iig heel erg vet, benieuwd wat 'Henry' voor geheimen meebrengt..
Blijft toch toffe serie zeg, damn wat een cliffhangers elke keer..Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D![]()
Welke afleveringen heb ik gemist?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef DarkManta het volgende:
Meeste vragen zijn nu wel opgelost, andere komen er weer bij, maar....
Ik heb niet het idee dat er echt antwoorden zijn gekomen hoor, we weten nu wat er in die hatch zit, dat er inderdaad others zijn maar dat is het wel zo'n beetje volgens mij.
Ik dacht trouwens n.a.v. de laatste aflevering dat het hele verhaal van Lost een verzinsel van Hurley wasZou wel een goed eind zijn.
Wedde dat iedereen het dan ineens een kutserie vind.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
Forum Opties Forumhop: Hop naar: