Ik heb al wel 2 verschillende t-shirts gezien.quote:Op zondag 9 april 2006 22:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
heeft die al een tweede aangehad of heb ik die gemist?
ik dacht eerder aan een scheiding op jonge leeftijd en ze heeft haar pa jaren niet gezienquote:Op zondag 9 april 2006 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil ook graag weten wat er tussen Frank en Bliss is gebeurd. Incest? Mishandeling?
En dat op dag 19quote:Op zondag 9 april 2006 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik heb al wel 2 verschillende t-shirts gezien.![]()
Peking Express: it's just like sex... only without the clean-up.quote:
Voorzover we nu weten heeft hij een Chelsea shirt en een Yankees shirt.quote:Op zondag 9 april 2006 22:01 schreef Bayswater het volgende:
Zou ie daar nou wekenlang een uur in de wind gestonken hebben?quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voorzover we nu weten heeft hij een Chelsea shirt en een Yankees shirt.
Ja echt fris lijkt het me niet zeker niet met al dat gezweet.quote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Zou ie daar nou wekenlang een uur in de wind gestonken hebben?
'O Yves, je wilt niet weten hoe vaak ik zojuist ben klaargekomen...'quote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef BVO het volgende:
Zou Wendy tot 10 kunnen tellen?
Waarvan zou hij moeten gaan zweten?quote:Op zondag 9 april 2006 22:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja echt fris lijkt het me niet zeker niet met al dat gezweet.
Is Lampard eigenlijk een blanke speler?quote:Op zondag 9 april 2006 22:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja echt fris lijkt het me niet zeker niet met al dat gezweet.
quote:Op zondag 9 april 2006 22:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Peking Express: it's just like sex... only without the clean-up.
Ja vandaag.quote:Op zondag 9 april 2006 22:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, blanker kan niet.quote:Op zondag 9 april 2006 22:10 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Is Lampard eigenlijk een blanke speler?
Vergeet dom en onnozel niet.quote:Op zondag 9 april 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Yves en Wendy zijn cool, heel bescheiden maar wel duidelijk en standvastig.
Het weer en de race?quote:Op zondag 9 april 2006 22:10 schreef Bayswater het volgende:
Waarvan zou hij moeten gaan zweten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |