Ik heb al wel 2 verschillende t-shirts gezien.quote:Op zondag 9 april 2006 22:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
heeft die al een tweede aangehad of heb ik die gemist?
ik dacht eerder aan een scheiding op jonge leeftijd en ze heeft haar pa jaren niet gezienquote:Op zondag 9 april 2006 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil ook graag weten wat er tussen Frank en Bliss is gebeurd. Incest? Mishandeling?
En dat op dag 19quote:Op zondag 9 april 2006 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik heb al wel 2 verschillende t-shirts gezien.![]()
Peking Express: it's just like sex... only without the clean-up.quote:
Voorzover we nu weten heeft hij een Chelsea shirt en een Yankees shirt.quote:Op zondag 9 april 2006 22:01 schreef Bayswater het volgende:
Zou ie daar nou wekenlang een uur in de wind gestonken hebben?quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voorzover we nu weten heeft hij een Chelsea shirt en een Yankees shirt.
Ja echt fris lijkt het me niet zeker niet met al dat gezweet.quote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Zou ie daar nou wekenlang een uur in de wind gestonken hebben?
'O Yves, je wilt niet weten hoe vaak ik zojuist ben klaargekomen...'quote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef BVO het volgende:
Zou Wendy tot 10 kunnen tellen?
Waarvan zou hij moeten gaan zweten?quote:Op zondag 9 april 2006 22:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja echt fris lijkt het me niet zeker niet met al dat gezweet.
Is Lampard eigenlijk een blanke speler?quote:Op zondag 9 april 2006 22:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja echt fris lijkt het me niet zeker niet met al dat gezweet.
quote:Op zondag 9 april 2006 22:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Peking Express: it's just like sex... only without the clean-up.
Ja vandaag.quote:Op zondag 9 april 2006 22:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, blanker kan niet.quote:Op zondag 9 april 2006 22:10 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Is Lampard eigenlijk een blanke speler?
Vergeet dom en onnozel niet.quote:Op zondag 9 april 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Yves en Wendy zijn cool, heel bescheiden maar wel duidelijk en standvastig.
Het weer en de race?quote:Op zondag 9 april 2006 22:10 schreef Bayswater het volgende:
Waarvan zou hij moeten gaan zweten?
idd, en dat please please please werkt ook gewoon goed dus waarom zou je het latenquote:Op zondag 9 april 2006 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Yves en Wendy krijgen wel heel weinig credit hier.. zag toch wel paar momenten waarop ze het goed deden.. bijvoorbeeld op die verlaten weg waar amper auto's voorbij kwamen dat ze voor elkaar kregen dat die gast omkeerde om hun een lift te geven, en dat ze vandaag die goede voetvolley gasten meekregen met veel doorzetten en daarom dus wonnen.
die wendy heeft idd wel een beetje een simpele 'please please please' met een piepstemmetje maar tja wanneer je niet meer nodig hebt ontwikkel je ook niet naar iets geadvanceerders.. zij heeft niet veel nodig omdat ze lekker is, dus krijgt ze liften... simpel...
Hoezo, zoek je iemand die het Lien wil lerenquote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef BVO het volgende:
Zou Wendy tot 10 kunnen tellen?
quote:Op zondag 9 april 2006 22:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoezo, zoek je iemand die het Lien wil leren![]()
Klopt, was mij ook opgevallen. Als je per aflevering puur naar prestaties kijkt hebben Inge en Lien het vaak verdiend om te winnen, maar net zo goed verdienden Wendy en Yves het op basis van hun prestaties om na vandaag gewoon verder te mogen racen. Afgezien van het feit dat ze nog steeds de persoonlijkheden van een stel naaktslakken hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Yves en Wendy krijgen wel heel weinig credit hier.. zag toch wel paar momenten waarop ze het goed deden.. bijvoorbeeld op die verlaten weg waar amper auto's voorbij kwamen dat ze voor elkaar kregen dat die gast omkeerde om hun een lift te geven, en dat ze vandaag die goede voetvolley gasten meekregen met veel doorzetten en daarom dus wonnen.
die wendy heeft idd wel een beetje een simpele 'please please please' met een piepstemmetje maar tja wanneer je niet meer nodig hebt ontwikkel je ook niet naar iets geadvanceerders.. zij heeft niet veel nodig omdat ze lekker is, dus krijgt ze liften... simpel...
En elke dag die rare rode badmuts op terwijl in geen velden of wegen een zwembad te bekennen wasquote:Op zondag 9 april 2006 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Inge had ook maar 1 rokbroekding.
Daar stond geloof ik weer de brandstapel op toch?quote:Op zondag 9 april 2006 22:21 schreef Cairon het volgende:
het probleem is alleen... Lien blijft drijven
So long Inge en Lienquote:Op zondag 9 april 2006 22:10 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Mijn week begint goed nu die frigide adhd potten er-uit zijn. [knip]
Neuh, Inge en Lien hebben gewoon erg vaak gemazzeld. Zeker 2 keer hebben ze complete lifts gehad omdat ze een metaal zwakke kerel een beetje opgeilden. Dan win je ene proef en heb je een vrijgeleide. Nee, om te zeggen dat het geweldige lifters waren, gewoon meer mazzel gehad.quote:Op zondag 9 april 2006 22:20 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Klopt, was mij ook opgevallen. Als je per aflevering puur naar prestaties kijkt hebben Inge en Lien het vaak verdiend om te winnen, maar net zo goed verdienden Wendy en Yves het op basis van hun prestaties om na vandaag gewoon verder te mogen racen. Afgezien van het feit dat ze nog steeds de persoonlijkheden van een stel naaktslakken hebben.
Dat ligt dan aan jou ja.quote:Op zondag 9 april 2006 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
Ligt het nou aan mij of hebben we Roosdeze aflevering niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |