De kans is nu heel groot dat we volgende week in slaap vallen....quote:Op zondag 9 april 2006 23:10 schreef korenwolfje het volgende:
Eindelijk! Afleveringen peking expres zonder hysterisch gekakel!
Zij was degene die het nieuws gaf dat de teams nog niet bij de eindstreep warenquote:Op zondag 9 april 2006 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
Ligt het nou aan mij of hebben we Roosdeze aflevering niet gezien
Hoezo niet?quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Cybart het volgende:
"twee belgische koppels in de finale"
noem de twee overgebleven Belgische koppels eens opquote:
en nu ga ik slapenquote:Het tv-programma Peking Express is gemanipuleerd, beweert ex-medewerker Marc Hoogsteyns. In het programma moeten kandidaten liftend een afstand afleggen. "Omdat bepaalde kandidaten interessanter waren voor het programma regelde de producent een lift voor hen", aldus Marc Hoogsteyns zaterdag in diverse Vlaamse kranten. Peking Express heeft Nederlandse en Vlaamse kandidaten. Een nieuwe reeks is sinds vorige week te zien bij NET 5. "De Nederlandse zender NET 5 had laten weten dat ze toch graag een Nederlands koppel in de finale had vanwege de kijkcijfers en op deze manier werd daarop geanticipeerd. De zender weet dat niet", aldus Hoogsteyns in Gazet van Antwerpen.
quote:Op zondag 9 april 2006 22:21 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
En elke dag die rare rode badmuts op terwijl in geen velden of wegen een zwembad te bekennen was![]()
Nee.quote:Op maandag 10 april 2006 10:32 schreef Molline het volgende:
Komt ie daarvoor helemaal uit Nederland gevlogen?![]()
Kunstmatig de spanning extra verhogen. Ik denk dat ze heel vaak gebruik maken van handig monteren wellicht is het in het echt allemaal een stuk saaier.quote:Op maandag 10 april 2006 14:02 schreef Koningin het volgende:
Maar waarom wordt dat binnen komen op het eind niet gefilmd???
Nu wordt de spanning op gebouwd en dan uiteindelijk wordt het alleen maar verteld, ik wil het graag zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |