abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36809057
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:10 schreef korenwolfje het volgende:
Eindelijk! Afleveringen peking expres zonder hysterisch gekakel!
De kans is nu heel groot dat we volgende week in slaap vallen....
Nu Inge en Lien niet meer meedoen lijkt het me een slaapverwekkende vertoning te worden.
  zondag 9 april 2006 @ 23:29:16 #252
3185 Adelante
To let it go now
pi_36809139
Op zich jammer dat het spraakmakendste koppel er al weer vroeg uit licht, maar ik denk dat Jimmy en Amir ook nog wel van zich gaan laten horen de komende etappes. Nu eerst maar eens Frank en Bliss en Marc en Theo d'r uit

Chris en Lut for winners!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_36809146
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:55 schreef Bruce117 het volgende:
Ligt het nou aan mij of hebben we Roos deze aflevering niet gezien
Zij was degene die het nieuws gaf dat de teams nog niet bij de eindstreep waren maar nog ff zoeken moesten naar die tempels.

Ben trouwens blij dat die Inge en Lien d'r uitliggen, tjesis man Lien is echt zo'n gestoord wijf.
Kom op, het is sowieso een spel maar om nou zowat haat uit te gaan stralen

tja en wendy is geloon liev ;P
  zondag 9 april 2006 @ 23:48:16 #254
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_36809659
hebben jullie er ook al over nagedacht dat het

"twee belgische koppels in de finale" verhaal van die ex werknemer nu niet meer klopt
of kan kloppen....

al vond ik Frank & Bliss in de finale wel erg vergezocht ook
  zondag 9 april 2006 @ 23:49:17 #255
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36809693
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Cybart het volgende:
"twee belgische koppels in de finale"
Hoezo niet? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 9 april 2006 @ 23:50:47 #256
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_36809744
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:49 schreef BVO het volgende:

[..]

Hoezo niet? .
noem de twee overgebleven Belgische koppels eens op

je hebt nog maar 1 belgisch koppel
de rest is mixed of NL

[edit]
mijn fout, wendy en yves even vergeten

maar goed, frank en bliss in de finale ... denk het niet
  zondag 9 april 2006 @ 23:51:40 #257
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36809773
Yves en Wendy, Frank en Bliss .
  zondag 9 april 2006 @ 23:59:55 #258
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_36810004
quote:
Het tv-programma Peking Express is gemanipuleerd, beweert ex-medewerker Marc Hoogsteyns. In het programma moeten kandidaten liftend een afstand afleggen. "Omdat bepaalde kandidaten interessanter waren voor het programma regelde de producent een lift voor hen", aldus Marc Hoogsteyns zaterdag in diverse Vlaamse kranten. Peking Express heeft Nederlandse en Vlaamse kandidaten. Een nieuwe reeks is sinds vorige week te zien bij NET 5. "De Nederlandse zender NET 5 had laten weten dat ze toch graag een Nederlands koppel in de finale had vanwege de kijkcijfers en op deze manier werd daarop geanticipeerd. De zender weet dat niet", aldus Hoogsteyns in Gazet van Antwerpen.
en nu ga ik slapen
pi_36810404
Ik hoop dat er niks van klopt, het zou kunnen...
That's all folks!
  maandag 10 april 2006 @ 06:53:39 #260
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36812994
Ach, dat soort verhalen komen elk jaar terug...

Ik ben echt heel blij dat Lien eruit is. Al een paar afleveringen zat ik me net iets te veel aan haar te ergeren. Wat een nare vrouw zeg. Fanatisme OK, maar je moet wel weten dat het een spel is zeg! Mijn kijkplezier werd een stuk minder door haar. De andere kandidaten kwamen bijna niet meer in beeld. Ik had graag iets meer gezien bijvoorbeeld van de ruzie tussen Marc en Theo, maar nee, we moesten weer terug naar de doodverwensingen van een vrouw die de stress van het leven niet aan kan .

Het volgende koppel waar ik me kapot aan ga irriteren worden Frank en Bliss. Die Frank is dan net iets te weinig fanatiek Iemand zei het in één van de vorige sc's al: die man doet niet mee voor het spel maar om vrienden te maken.
Lekker douchen!
pi_36813234
Ze zijn eruit
Zo, nu kan ook de TT worden veranderd, ze zijn er uit, dan hoeven we er geen topic meer aan te verspillen. Kunnen we er niet iets over Chris en Lut van maken? Die gaan erg goed!

Trouwens, waarom laten ze nooit de aankomst van de laatste koppels zien bij het incheckpoint? Dat vind ik echt jammer...
pi_36814077
Bagger dat Inge en Lien eruit zijn Ja Lien mag dan niet helemaal sporen, maar sjees, nu is het wel erg saai!
Chris en Lut, daar ben ik nu voor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 10 april 2006 @ 09:57:28 #263
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_36814483
Als je echt wil manipuleren stuur je natuurlijk een familielid met huurauto naar het gebied.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_36814640
Als het inderdaad Lut is, die van die vrachtauto pleurt, kan het ook zo maar eens zijn dat ze op moeten geven. Niet dat ik dat hoop.
Ik hoop dat ze gaan winnen, ik gun het ze wel.
Keep the faith!!
pi_36814929
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:21 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

En elke dag die rare rode badmuts op terwijl in geen velden of wegen een zwembad te bekennen was

Bij de ingesproken stukjes gister had ze volgens mij haar 'haar' voor het eerst sinds weken weer gewassen.
Het deed me een beetje denken aan een paddestoel ... alleen miste ik de witte stippen erop
pi_36815251
Die Reinier waar jullie zo vol van zijn (en ik niet ken, heb PE1 nooit gezien) was wel erg kort in beeld. Komt ie daarvoor helemaal uit Nederland gevlogen?
  maandag 10 april 2006 @ 11:12:43 #267
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36816132
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:32 schreef Molline het volgende:
Komt ie daarvoor helemaal uit Nederland gevlogen?
Nee.
pi_36817379
Alleen 'nee'?
pi_36817490
Ik ben blij dat Inge en Lien eruit zijn, wat zat ik me te ergeren aan die twee zeg, mongolide potjes waar ik echt braakneigingen van krijg. Als zij er nog in hadden gezeten weet ik niet of ik volgende week nog gekeken had, ik kijk niet met mijn plezier naar deze twee kleuters.

Daaaag Inge en Lien
Even a broken clock is right twice a day.
pi_36817672
Jammer, dat Inge en Lien er al uit zijn, ik kon me zo lekker ergeren aan dat tweetal.
Voor Lien natuurlijk wel goed, dan kan ze tenminste de psychiatrische hulp krijgen, waar ze hard aan toe is.
  maandag 10 april 2006 @ 12:45:45 #271
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36818904
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:55 schreef Molline het volgende:
Alleen 'nee'?
In het spoor van Peking Express
  maandag 10 april 2006 @ 13:28:53 #272
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36820269
Beter laat dan nooit...!
Die vresleijke Lien! Meestal vind ik het heerlijk als er een ergerlijke deelnemer aan het spel meedoet (Reinier, Rink) maar ik gunde het Lien echt, echt, niet om voor Wendy en Yves binnen te komen. (Te geraken ) Wat een gemeen kreng... Bah.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_36820895
Iemand enig idee waar Peking Express deel 1 te downloaden is? (als ik dat mag vragen)
Of dat de DVD ergens te koop is?

Heb deel 2 (en nu 3) opgenomen maar ben dat bij deel 1 vergeten, terwijl dat misschien wel de leukste serie was. Zou het graag nog eens terug zien.

-

Voor nu.. blij dat ADHD1 & ADHD2 eruit zijn. Nu mogen Chris & Lut er wel uit zodat we van het hysterische manisch depressieve vrouwengezelschap af zijn. Van mij mogen Jimmy & Amir en Yves & Wendy nog wel verder komen. Ik vind trouwens wel dat er dit jaar een groot race element inzit. Dit komt misschien door Inge en Lien maar ik vond juist de manier waarop er tijdens de eerdere series met de lokale bevolking werd omgegaan mooi om te zien. Ook hadden de deelnemers volgens mij meer respect, dan wel interesse in de plaatselijke cultuur. In de eerste afleveringen van vorig jaar was Rink meer op een djoser-vakantie dan een lift-reis. Naarmate de reis vorderde kwam pas het race-element kijken.
pi_36821325
Maar waarom wordt dat binnen komen op het eind niet gefilmd???
Nu wordt de spanning op gebouwd en dan uiteindelijk wordt het alleen maar verteld, ik wil het graag zien
pi_36821406
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:02 schreef Koningin het volgende:
Maar waarom wordt dat binnen komen op het eind niet gefilmd???
Nu wordt de spanning op gebouwd en dan uiteindelijk wordt het alleen maar verteld, ik wil het graag zien
Kunstmatig de spanning extra verhogen. Ik denk dat ze heel vaak gebruik maken van handig monteren wellicht is het in het echt allemaal een stuk saaier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')