quote:Op woensdag 12 april 2006 03:32 schreef nomen_nescio het volgende:
Wil iemand graag flink door elkaar rammelen
Wat ben je toch altijd lekker cryptisch!quote:Op woensdag 12 april 2006 09:26 schreef R_ON het volgende:
Ik heb de idee dat iemand (ook) vuile handen gaat krijgen.
Gezellig he.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd lekker cryptisch!
OT: Druk, maar wel lekker.
Lekker!quote:Op woensdag 12 april 2006 09:54 schreef R_ON het volgende:
[..]
Gezellig he.. Ik doe er zo mijn best op. Koffie?
.
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:55 schreef Copycat het volgende:
Want (OT) De multifunctie koffieautomaat hier is kapot. Hoe moet ik nu de dag doorkomen??
Dat is niet mijn probleem, liefste.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker!
Dubbele espresso met één zoetjes, svp.
Want (OT) De multifunctie koffieautomaat hier is kapot. Hoe moet ik nu de dag doorkomen??
Dat is mijn taak nietquote:Op woensdag 12 april 2006 09:59 schreef R_ON het volgende:
Dat is niet mijn probleem, liefste.. Bel een monteur.
1 vraagje mag stiekem nog wel; hoe kom je aan je ondertitel?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is mijn taak niet.
Daarvoor hebben wij hier een Manusdepressiefje van Alles.
En nu ga ik weer het goede voorbeeld geven, hier niet meer slowchatten en aan het werk.
C'era una volta is 'Er was eens' in het Italiaans en is het begin van Pinnocchio. Heb het gejat van een docu over Pinnocchio.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:11 schreef R_ON het volgende:
1 vraagje mag stiekem nog wel; hoe kom je aan je ondertitel?
Wij zijn er toch? Je digitale vrienden!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:10 schreef Burdie het volgende:
Moe en een beetje eenzaam. Alles en iedereen van wie ik hou, lijkt ineens zo ver weg.
Dan kun je nog aardig blind typenquote:
mooie gebaren voor de werkgever die je misschien eruit gooitquote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Moe en ondanks dat ik vandaag officieel heb gehoord dat een van mijn twee parttime banen op de tocht staat maak ik me niet zo'n zorgen... Straks maar weer eens gebaren oefenen...
Doof of slechthorend ??quote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Moe en ondanks dat ik vandaag officieel heb gehoord dat een van mijn twee parttime banen op de tocht staat maak ik me niet zo'n zorgen... Straks maar weer eens gebaren oefenen...
Die begrijpt hij vast welquote:Op woensdag 12 april 2006 20:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooie gebaren voor de werkgever die je misschien eruit gooit
[afbeelding]
[afbeelding]
De kinderen waar ik mee werk zijn over het algemeen doof; een paar slechthorend...quote:
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:53 schreef Tranceptor het volgende:
Genaaid door die etterbak daarboven.![]()
![]()
Verder, ge-wel-dig.![]()
Kumbaya...
waarover?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:18 schreef Quiestisia het volgende:
Ik zit een beetje doelloos naar mn boek te staren, tis de bedoeling dat ik een werkstuk maak :S
geschiedenis van het schriftquote:
Koop morgen een schrift bij de HEMA, schrijf zijn/haar/het's biografie. Klaar.quote:
Haha ja doe ik!!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Koop morgen een schrift bij de HEMA, schrijf zijn/haar/het's biografie. Klaar.
Zet erbij dat bij het gebruik van het 'schrift' de verantwoording voor duidelijke expressie komt kijken.
Next!
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Koop morgen een schrift bij de HEMA, schrijf zijn/haar/het's biografie. Klaar.
Zet erbij dat bij het gebruik van het 'schrift' de verantwoording voor duidelijke expressie komt kijken.
Next!
NEE!quote:
Suc6 mop! You can do it!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:13 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me helemaalvandaag, dood of de gladiolen.
![]()
Ice Cube- 'You can do it, put your ass into it'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |