Niet doen....gewoon aan positieve dingen denken!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
Raar vreemd, begin me af te vragen wat mijn leven nu eigenlijk voorstelt.........
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:36 schreef R_ON het volgende:
Er was dus bij niemand opgekomen van: 'Goh, misschien is dat wel helemaal niet zo?' Ik kan dat haast niet geloven. Of nog erger: ik zal dat maar niet hardop zeggen want dan sta ik zo apart.
* nixxx propt 2 aspirientjes in het konijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Echt weer een beroerd zeer hoofd aan het krijgen![]()
Wanneer houdt het eens op
trustequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:31 schreef Operc het volgende:
relaxed, zo slapen
quote:
Mmmm, dus het leven is een vrouw en dan ga je dood, das wel redelijk ernstig jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 03:32 schreef nomen_nescio het volgende:
Wil iemand graag flink door elkaar rammelen
Wat ben je toch altijd lekker cryptisch!quote:Op woensdag 12 april 2006 09:26 schreef R_ON het volgende:
Ik heb de idee dat iemand (ook) vuile handen gaat krijgen.
Gezellig he.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd lekker cryptisch!
OT: Druk, maar wel lekker.
Lekker!quote:Op woensdag 12 april 2006 09:54 schreef R_ON het volgende:
[..]
Gezellig he.. Ik doe er zo mijn best op. Koffie?
.
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:55 schreef Copycat het volgende:
Want (OT) De multifunctie koffieautomaat hier is kapot. Hoe moet ik nu de dag doorkomen??
Dat is niet mijn probleem, liefste.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker!
Dubbele espresso met één zoetjes, svp.
Want (OT) De multifunctie koffieautomaat hier is kapot. Hoe moet ik nu de dag doorkomen??
Dat is mijn taak nietquote:Op woensdag 12 april 2006 09:59 schreef R_ON het volgende:
Dat is niet mijn probleem, liefste.. Bel een monteur.
1 vraagje mag stiekem nog wel; hoe kom je aan je ondertitel?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is mijn taak niet.
Daarvoor hebben wij hier een Manusdepressiefje van Alles.
En nu ga ik weer het goede voorbeeld geven, hier niet meer slowchatten en aan het werk.
C'era una volta is 'Er was eens' in het Italiaans en is het begin van Pinnocchio. Heb het gejat van een docu over Pinnocchio.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:11 schreef R_ON het volgende:
1 vraagje mag stiekem nog wel; hoe kom je aan je ondertitel?
Wij zijn er toch? Je digitale vrienden!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:10 schreef Burdie het volgende:
Moe en een beetje eenzaam. Alles en iedereen van wie ik hou, lijkt ineens zo ver weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |