Dan kun je nog aardig blind typenquote:
mooie gebaren voor de werkgever die je misschien eruit gooitquote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Moe en ondanks dat ik vandaag officieel heb gehoord dat een van mijn twee parttime banen op de tocht staat maak ik me niet zo'n zorgen... Straks maar weer eens gebaren oefenen...
Doof of slechthorend ??quote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Moe en ondanks dat ik vandaag officieel heb gehoord dat een van mijn twee parttime banen op de tocht staat maak ik me niet zo'n zorgen... Straks maar weer eens gebaren oefenen...
Die begrijpt hij vast welquote:Op woensdag 12 april 2006 20:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooie gebaren voor de werkgever die je misschien eruit gooit
[afbeelding]
[afbeelding]
De kinderen waar ik mee werk zijn over het algemeen doof; een paar slechthorend...quote:
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:53 schreef Tranceptor het volgende:
Genaaid door die etterbak daarboven.![]()
![]()
Verder, ge-wel-dig.![]()
Kumbaya...
waarover?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:18 schreef Quiestisia het volgende:
Ik zit een beetje doelloos naar mn boek te staren, tis de bedoeling dat ik een werkstuk maak :S
geschiedenis van het schriftquote:
Koop morgen een schrift bij de HEMA, schrijf zijn/haar/het's biografie. Klaar.quote:
Haha ja doe ik!!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Koop morgen een schrift bij de HEMA, schrijf zijn/haar/het's biografie. Klaar.
Zet erbij dat bij het gebruik van het 'schrift' de verantwoording voor duidelijke expressie komt kijken.
Next!
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Koop morgen een schrift bij de HEMA, schrijf zijn/haar/het's biografie. Klaar.
Zet erbij dat bij het gebruik van het 'schrift' de verantwoording voor duidelijke expressie komt kijken.
Next!
NEE!quote:
Suc6 mop! You can do it!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:13 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me helemaalvandaag, dood of de gladiolen.
![]()
Ice Cube- 'You can do it, put your ass into it'quote:
Nee, daar verheug je je op!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:02 schreef _Cara_ het volgende:
.. Lang weekend met de nodige verplichtingen voor de boeg...en dus weinig fok!
![]()
Idd, nog een half uur!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
Nog een half uur
Als die kolereregen nou ook eens ophoudt
Hoe oud ben je ook al weerquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
En anders ga ik briesen, stampvoeten, tieren net zolang tot het wel goed verloopt![]()
Aanvalletje dementie, opa?quote:
Goh, dan zie ik je de hele ochtend al ronddartelenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
OT: Als een dartel lammetje in de wei![]()
Een dartele lamme jaquote:
That pretty sums it up . . .quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:37 schreef woutabest het volgende:
kut, alleen, moe, klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |