Helemaal mee eens!quote:Op zondag 9 april 2006 20:32 schreef Litpho het volgende:
Prima TT. Het zegt alles wat er gezegd moet worden.
Checkquote:Op zondag 9 april 2006 20:33 schreef Even het volgende:
Haal ff Little Wing uit de OP.. T was een leuk id van me maar t gaat niet lukken geloof ik![]()
Ik ben wel een paar keer op reis geweest met mijn Guitarport. Op zich is het installeren van de client bij anderen niet direct bijzonder netjes, maar de uninstall werkte gelukkig goedquote:Op zondag 9 april 2006 20:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Mjah, ik weet nog niet of ik met die POD dan echt zou reizen. Optreden doe ik niet, maar ik speel wel af en toe bij mijn broer thuis.
Jep.quote:Op zondag 9 april 2006 20:45 schreef TeleluvR het volgende:
Je bedoelt in Goedereede neem ik aan?
Drumstel, 3 gitaarversterkers en basversterker zouden daarentegen wonderen moeten doen voor je ruimtegebrekquote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jep.
Niet in Delft inderdaad. Om nou een meet te houden op een 4x4m studentenkamertje lijkt me geen geslaagd idee
kheb gelijk de op.txt maar ff aangepast, en ehm Desensitized er aan toegevoegt!quote:
Ok, ik zal er aan denkenquote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef -Beer- het volgende:
Ik blijf verdomme tvp-en, posts eens wat minder snel stelletje...!![]()
tvp
Komt er een meet dan?quote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jep.
Niet in Delft inderdaad. Om nou een meet te houden op een 4x4m studentenkamertje lijkt me geen geslaagd idee
Ah we gaan dus naar de Ahoy met zn allen, wat leuk van Litpoquote:Op zondag 9 april 2006 22:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Lees even pagina 6 van het vorige topic
Is een leuke locatie inderdaad, alhoewel de laatste keer dat ik er was wel een beetje veel trailerpark-lookquote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als jullie een ruimte zoeken in het midden, in Utrecht is een leuke studio/oefenplek, met bar enzo. Ook leuke optredens, naast negercrap dus ook nog rock en metal. http://www.dbstudio.nl/
Dan frot je m toch in de line-in (?)quote:Op zondag 9 april 2006 23:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zie net opeens dat de POD 2.0 nog geen USB in/uitgang heeft, dus daar heb ik ook vrij weinig aan. Hmpf.
Hij werkt als een pre-amp he, dan zou dat goed moeten kunnen ja. Problem solvedquote:Op maandag 10 april 2006 00:14 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Dan frot je m toch in de line-in (?)
Jij was toch juist degene die eerst absoluut geen meet wouquote:Op zondag 9 april 2006 22:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Lees even pagina 6 van het vorige topic
Waar sta ik dan??quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kheb gelijk de op.txt maar ff aangepast, en ehm Desensitized er aan toegevoegt!
Als je toch voor line-in gaat i.p.v. USB kun je ook een Behringer V-Amp 2 overwegen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:23 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hij werkt als een pre-amp he, dan zou dat goed moeten kunnen ja. Problem solved!
Inderdaad, ik heb m hier ook staan. Geweldig ding voor zn geld!quote:Op maandag 10 april 2006 09:30 schreef Laxe het volgende:
[..]
Als je toch voor line-in gaat i.p.v. USB kun je ook een Behringer V-Amp 2 overwegen.
Bevalt mij al een hele tijd zeer goed![]()
Ja, en nog steeds eigenlijkquote:Op maandag 10 april 2006 00:45 schreef DuranK het volgende:
[..]
Jij was toch juist degene die eerst absoluut geen meet wou?
Nou, beterschap dan!quote:Op maandag 10 april 2006 08:40 schreef Jorikjet het volgende:
hallo. ik ben ziek.
Een kabel is een kabel, hoe hoog de output is die erover heen gaat bepaalt het ding aan het begin vd kabel (gitaar, stompbox, amp).quote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef Maidenfan het volgende:
Hey,
Vraagje voor de mensen met effectpedaaltjes: mag je een instrumentkabel gebruiken voor de verbinding tussen effect en amp? Ik heb eens gelezen dat de output van zo'n stompbox op line-niveau is en ik zou niet graag een kabel of delaypedaal kapot doen...
Alvast bedankt
hallo. beterschap.quote:Op maandag 10 april 2006 08:40 schreef Jorikjet het volgende:
hallo. ik ben ziek.
Ik weet dat je nooit een gitaarkabel mag gebruiken om een cabinet aan te sturen (veel te hoge stroomsterkte voor zo'n kabel). Nu vroeg ik mij af of dat bij effecten ook 't geval was (natuurlijk niet in de mate van de output van een eindversterker maar toch...quote:Op maandag 10 april 2006 16:10 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Een kabel is een kabel, hoe hoog de output is die erover heen gaat bepaalt het ding aan het begin vd kabel (gitaar, stompbox, amp).
quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef -Beer- het volgende:
Ik blijf verdomme tvp-en, posts eens wat minder snel stelletje...!![]()
tvp
Welke kleur krijg je dan?quote:Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef Even het volgende:
Mn nieuwe![]()
[afbeelding]
![]()
Alleen krijg ik em in een andere kleur![]()
Nee ik kende em ook niet maar ik zag em en zei is dat een PRS ?! (ik=verliefd op PRS)quote:Op maandag 10 april 2006 17:42 schreef Hammet het volgende:
Aha
Ik ken heel de gitaar niet, een beetje PRS McCarty model. Wel cool
Wij allemaal Jorikjet, wij allemaal...quote:Op maandag 10 april 2006 08:40 schreef Jorikjet het volgende:
hallo. ik ben ziek.
Goed artikel!quote:Op maandag 10 april 2006 19:55 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Wij allemaal Jorikjet, wij allemaal...![]()
Avoiding Gear Acquisition Syndrome
Wat heb je ingeruild, als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 april 2006 17:48 schreef Even het volgende:
[..]
Nee ik kende em ook niet maar ik zag em en zei is dat een PRS ?! (ik=verliefd op PRS)![]()
Die verkoper: Nee hij lijkt er wel heel veel op maar deze is goedkoper... Toen pakte ie een echte PRS () van 6000 euro (
) Toen was het zo van deze kost 750 maar omdat ik een oude inleverde werd het 500.. MAAAAAAR ik ben over 1.5 maand jarig en krijg dan geld want ik heb nu nog niet genoeg geld dus hebben ze em apart gehouden
![]()
Mn les paul, die had hele irritante fretbuz die ze niet wegkregen dus mocht ik em inruilenquote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat heb je ingeruild, als ik vragen mag?![]()
klopt, hij mist mij altijdquote:Op maandag 10 april 2006 21:49 schreef Jorikjet het volgende:
hij luistert action radio...
quote:Op maandag 10 april 2006 22:04 schreef DuranK het volgende:
Straks een hele tijd bezig geweest met mijn versterker. Ik had em geslooptPer ik bleef met men kabel haken en toen was men input gesloopt. Zat er een onderdeel in die versterker dus moest ik em open breken en ik had eerst niet eens door waar ik em open moest doen. Heb ik dus heel dat ding los geschroefd voor nix
Maar hij doet het weer en dat is het belangrijkste
![]()
Pride & Joy - SRVquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:45 schreef Jorikjet het volgende:
weet iemand nog een nummer a la little wing wat leuk, en beetje moeilijk is om te kunnen spelen?
Die fuzz staat zeker niet volledig open dan..?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:55 schreef Jorikjet het volgende:
volgens mij een amp die op 10 staat, dus al een dikke overdrive, en dan met een distortion/fuzz achtig iets erover... en z'n vingers
hij heeft trouwens enorm gave strat in die clip aan het eind
Pride and Joy van SRV is zoquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:43 schreef Fixxxer het volgende:
Pride and joy laatst een ged/l voor de gein maar ik vond het niet zo spectaculair... De SRV versies van little wing en voodoo chile daarentegen
Jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:35 schreef no1uknow het volgende:
Het is toch een Crafter?
Zijn dat nou goede gitaren?
.quote:
Haha ja als iemand een prog heeft om audio van een filmpje te rippen wil ik morgen best even wat opnemen.. Ik heb namelijk geen echte opname spullen behalve mn fotocamera waar ook filmpjes mee kunnen worden gemaakt...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:00 schreef Jorikjet het volgende:
Ziet er netjes uit! en nu, sampletjes!
http://www.virtualdub.org/quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:03 schreef Even het volgende:
Haha ja als iemand een prog heeft om audio van een filmpje te rippen wil ik morgen best even wat opnemen.. Ik heb namelijk geen echte opname spullen behalve mn fotocamera waar ook filmpjes mee kunnen worden gemaakt...![]()
Okay cool dankje zal ik eens kijken wat ik allemaal kan spelen voor jullie.. Worden wel losse stukjes van nummers vrees ik want ik heb nooit het geduld om een heel nummer uit mn kop te leren en zonder band klinkt het toch stom vind ik om alleen gitaar te horenquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
http://www.virtualdub.org/
opensource en werkt makkelijk (open bestand, file > save WAV). wel even omzetten naar mp3 met audition of misschien dat het ook in virtual dub zit
Koop dan een jackson rhoads. Veel goedkoper...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:30 schreef Metallicity het volgende:
Ik heb het al helemaal op een rijtje, In plaats van mijn ibanez gsz 120 ga ik een V gitaar kopen, met whammy bar dit keer. Denk aan Alexi's gitaar.
[afbeelding]
(Alhoewel deze gesigneerd is, en hij waarschijnlijk meer dan 3 keer zo goedkoop is als hij dat niet was geweest.)
Ook dump ik mijn oude versterkertje en ga ik voor de Marshall MG 100 DFX
![]()
Nu maar wachten op vakantiegeld.
[TK]Marshall MG100DFXquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:30 schreef Metallicity het volgende:
Ook dump ik mijn oude versterkertje en ga ik voor de Marshall MG 100 DFX
![]()
Hmm, goede tip,quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:44 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Koop dan een jackson rhoads. Veel goedkoper...
Hmm, alsie in de zomer nog steeds te koop staat zal ik em wss meenemenquote:
Dat is inderdaad snel. Hoeveel heb je ervoor gevangen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:15 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, er is heel wat gaande op dit moment... Ik ben in ieder geval mijn Ibanez LP custom kwijt, dat ging sneller dan gedacht/verwacht...!
Mooie gitaar! Hoe speelt en klinkt 'ie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:27 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let even niet op de vingerafdrukkenging meer om de kleur
IK HEB EM![]()
![]()
![]()
Oew hij speelt lekker![]()
Ok cool. En was die actie nu om een JEM te financieren?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:15 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, er is heel wat gaande op dit moment... Ik ben in ieder geval mijn Ibanez LP custom kwijt, dat ging sneller dan gedacht/verwacht...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |