quote:LAREN, zaterdag
John de Mol gaat in juli van start met een nieuw programma, waarin de allerslechtste menselijke eigenschappen nodig zijn om te winnen.
Het concept, waarvan deze krant een kopie in handen heeft, is gebaseerd op hebzucht en pesten.
Het vraagt van kandidaten een jarenlange complete breuk met gezin en sociaal leven en het door psychologische oorlogsvoering wegjennen van negen collega-kandidaten uit een villa.
De winnaar krijgt de grootste prijs die ooit is uitgereikt. Hij of zij • John de Mol verdient de luxe villa van een miljoen euro, waarin de strijd zich afspeelde, plus genoeg geld om nooit meer te hoeven werken. De ultieme vrijheid voor het een aantal jaren opgeven van je eigen vrijheid, zo staat in het concept beschreven.
John de Mol geeft, nadat hij aanvankelijk commentaar weigerde, toe dat hij met het programma bezig is: „Ik vind het psychologisch interessant en niet wreed, anders zou ik het niet doen.”
Alsnog wat voor desperate asociale loosers aan de onderkant van de samenleving zullen zich hier nu weer voor inschrijven. Alsof je muts voor 16 miljoen mensen scheren al niet ranzig genoeg was...quote:In het concept staat ook nog een verzwarende omstandigheid die avonturiers die een luxevakantie willen beleven, moet tegenhouden. Iedereen die zich binnen het jaar laat wegpesten, betaalt een boete van tienduizend euro.
ook dat idd, mensen zijn snel verveeldquote:Op zondag 9 april 2006 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
het lijkt me best interessent. maar het zal waarschijnlijk toch mislukken. mensen gaan daar niet een jaar lang naar willen kijken.
In duitsland was ook een bigbrotherversie die jaren had moeten lopen, maar dat project strandde al veel eerder
Leen van Frisia zal er blij mee zijnquote:In het concept staat ook nog een verzwarende omstandigheid die avonturiers die een luxevakantie willen beleven, moet tegenhouden. Iedereen die zich binnen het jaar laat wegpesten, betaalt een boete van tienduizend euro.
Idd! Dit hele concept van de Mol en co lijkt me een slecht ideequote:Op zondag 9 april 2006 20:06 schreef -Wolf- het volgende:
De film Das Experiment. Dat is wel een mooi voorbeeld hoe het wellicht af zou kunnen lopen.
Stel dat de gemiddelde deelnemer 25 is.quote:Op zondag 9 april 2006 19:23 schreef Gebleekte het volgende:
Heel je leven nooit meer te hoeven werken? Dan word er denk ik wel van je gverwacht dat je alleen bij de goedkoopste winkels gaat shoppen enzo.
Verder vind ik het wel erg ziek.
Ach, in de realiteit wordt dat soort aso gedrag al met regelmaat zo beloofd, dus de camera's er voor de verandering bij heeft wel zo z'n noveltywaardequote:Op zondag 9 april 2006 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Alleen dat soort aso gedrag belonen met een villa van een miljoen en nooit meer hoeven te werken, tsja, daar sta ik niet echt achter.
Je vergeet de inflatiequote:Op zondag 9 april 2006 20:18 schreef destrovel het volgende:
Dus, als je het redelijk doet hoef je het niet al té zuinig te doen en hoef je toch niet de rest van je leven te werken.
Al blijft het ziek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |