meiske had geloof ik gepost dat ze pas over een paar weekjes online gingquote:Op maandag 10 april 2006 15:22 schreef rick--man het volgende:
meiske1985 wat is jou friend code eigenlijk, ik heb jou nog niet in de lijst staan
coolquote:Op maandag 10 april 2006 15:26 schreef meiske1985 het volgende:
ik heb nog geen friend code want ik heb nog geen draadloos internet maar dat heb ik binnen een paar dagen en dan zal ik het hieronder doorgeven
ik moest 3000 betalenquote:Op maandag 10 april 2006 15:30 schreef meiske1985 het volgende:
haha![]()
het lijkt mij ook supergaaf als ik eenmaal online kan!
Maar helaas nog even wachten.Mijn huisje is vandaag groter gemaakt!!
Kun je me vertellen wat jij moest doen in dat tentje op het plein?Bij het gemeentehuis?
dat is juist het leukequote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef meiske1985 het volgende:
bij mij zegt ie : "you must also be cut from a bolt of high-quality cloth"
![]()
![]()
snap er echt niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
astequote:Op maandag 10 april 2006 15:45 schreef meiske1985 het volgende:
haha ja dank je wel
zag tquote:Op maandag 10 april 2006 15:51 schreef rick--man het volgende:
mijn verbinding is echt kragge vandaag...
Paascadeautje voor Animalcrossersquote:Op zondag 9 april 2006 20:59 schreef lizardtattoo het volgende:
Als je dat 'download' aan zet krijg je af en toe (bij speciale feestdagen zoals Valentijnsdag) een kadootje van Nintendo in de vorm van een brief in je brievenbus, als je die dag tenminste online gaat.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Willow76 het volgende:
weet ik veel?!!! klonk wel leuk
is leuk als ze vragen om iets te bezorgen.. en die gene is net verhuistquote:Op maandag 10 april 2006 17:41 schreef 19FR08 het volgende:
wat is dat voor een kut koe. Moet ik iets brengen naar Mabel, maar er woont geen mabel in me dorp
Edit: oja, tog wel![]()
kijk eens bij freerecord shop, daar heb ik em vandaanquote:Op maandag 10 april 2006 18:59 schreef Spookje81 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ze die wifi connectors verkopen? Ik ben al bij de bart smit, top1toys, dixons, electric city (v&d) en toy champ geweest, geen van alle hadden ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |