quote:Op zondag 9 april 2006 18:26 schreef Baleog het volgende:
ns werknemers zijn mensen die het leven lang geleden hebben opgegeven hebben en alleen nog een glimlach op hun gezicht kunnen toveren door sadistische geintjes uit te halen. dit alles geleerd door hun meester satan, die tevens verantwoordelijk is voor de 35 euro boete voor mensen die toevallig hun kaartje zijn vergeten.
Wat bazel je nou met je pilletjes? Post dan niks.quote:Op zondag 9 april 2006 18:29 schreef Razor21 het volgende:
Ik zei nog neem dat pilletje pas in als je op de Meet zelf bent..
Daar staat NS toch ook voor: Niet Snuggerquote:Op zondag 9 april 2006 18:24 schreef Adagio het volgende:
Wat een harry zeg, mooie actie. Zeker ook niet de snuggerste daar
quote:Op zondag 9 april 2006 18:31 schreef Snarf het volgende:
[..]
Wat bazel je nou met je pilletjes? Post dan niks.
Nee man...voor Niet Seurenquote:Op zondag 9 april 2006 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar staat NS toch ook voor: Niet Snugger
quote:Op zondag 9 april 2006 18:31 schreef Snarf het volgende:
[..]
Wat bazel je nou met je pilletjes? Post dan niks.
ah het zijn net zulek types als bus- en taxichauffeurs, wijkagenten, parkeerwachten, ambtenaren.. (in ieder geval het soort dat op zo'n gemeentehuis of stadsdeelkantoor o.i.d werkt dan, of bij de belastingdienst)quote:Op zondag 9 april 2006 18:26 schreef Baleog het volgende:
ns werknemers zijn mensen die het leven lang geleden hebben opgegeven hebben en alleen nog een glimlach op hun gezicht kunnen toveren door sadistische geintjes uit te halen. dit alles geleerd door hun meester satan, die tevens verantwoordelijk is voor de 35 euro boete voor mensen die toevallig hun kaartje zijn vergeten.
wie zegt dat satan alleen NS mensen in zn macht heeft?quote:Op zondag 9 april 2006 19:13 schreef ed_reeb het volgende:
[..]
ah het zijn net zulek types als bus- en taxichauffeurs, wijkagenten, parkeerwachten, ambtenaren.. (in ieder geval het soort dat op zo'n gemeentehuis of stadsdeelkantoor o.i.d werkt dan, of bij de belastingdienst)
Boetebeleid is volkomen terecht, roltrap-actie is op zijn zachtst gezegd ontzettend stom. Terecht dat TS een klacht instuurt.quote:Op zondag 9 april 2006 18:26 schreef Baleog het volgende:
kijk! een demoon in opleiding!quote:Op zondag 9 april 2006 19:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Boetebeleid is volkomen terecht, roltrap-actie is op zijn zachtst gezegd ontzettend stom. Terecht dat TS een klacht instuurt.
quote:Beroep: Stagiair NS
Whehehehequote:
quote:Op zondag 9 april 2006 18:23 schreef Snarf het volgende:
Opeens zie ik onderaan de trap een of andere NS-hufter met een sleutel aan het paaltje draaien waar die lamp in zit, en plotsklaps stopt mijn roltrap ermee, en rolt opeens de andere kant op (naar boven dus.) De mensen voor mij struikelen. Ik kan blijven staan, maar ga dus terug omhoog. Ik heb de meneer overeind geholpen, en bovenaan gekomen ga ik met de andere trap weer rollend omlaag. Onderaan aangekomen kon ik de NS'ser niet meer vinden.
Kerel met NS-jas aan (blauw met rode bies over de rug.quote:Op zondag 9 april 2006 23:47 schreef Dulk het volgende:
ns werkt daar niet eens aan, waarschijnlijk is het iemand van kone geweest oid
die roltrappen zijn wel degelijk van een onderdeel van de NSquote:Op zondag 9 april 2006 23:47 schreef Dulk het volgende:
ns werkt daar niet eens aan, waarschijnlijk is het iemand van kone geweest oid
Dat wel, maar het was niet onwaarschijnlijk geweest dat er een monteur van de leverancier mee bezig was.quote:Op maandag 10 april 2006 00:21 schreef Kemania het volgende:
die roltrappen zijn wel degelijk van een onderdeel van de NS
het werkt wel aanstekelijk?quote:Op maandag 10 april 2006 01:23 schreef Marruk het volgende:
Verräter! Verzaker! Der parvenist! Die NS hat uns belögen! Wir haben es guter an gemacht alle NS'ers zu liquideren, wenn Stalin!!!!!!!!!
Owh, let niet op mij, heb net Der Untergang gezien![]()
Joh, wat een toeval!quote:Op zondag 9 april 2006 18:26 schreef Baleog het volgende:
Lezen: het ging er niet om dat het geval stilstond, het ging erom dat de richting van het ding veranderd werd terwijl er nog mensen op stonden. Waardoor een ouder stel omviel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:26 schreef Camplo het volgende:
Wat een gezanik om een roltrap die stil staat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |