Ik loop een aantal dagen achter altijd omdat ik m'n wedstrijden downloadquote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Valt reuze mee, Ben was ontevreden over de inzet van het team tegen Orlando (verloren) en wilde niet meer terug het veld in als de inzet niet beter was.
Al lang weer uitgepraat.
De eerste triple double van Shaq was heel wat indrukwekkender:quote:Op woensdag 12 april 2006 09:21 schreef BitetheBullet het volgende:
Er is iemand bij wie er nog meer tijd tussen twee triple-doubles zat, maar ze vertellen er niet bij wie.
Ik gok dat het Abdul-Jabbar geweest moet zijn, er zulllen niet veel andere spelers 13 jaar tussen kunnen hebben zitten.
Ze spelen volgens mij sowieso in de eerste ronde tegen een team met een losing recordquote:Op woensdag 12 april 2006 10:29 schreef BitetheBullet het volgende:
Deze was misschien wel belangrijker, nu heeft Miami zo goed als zeker de tweede plaats veilig gesteld![]()
Gaat ook om de tweede ronde, home-court tegen New Jersey is wel erg belangrijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze spelen volgens mij sowieso in de eerste ronde tegen een team met een losing recordDe onderste helft in de Eastern Conference playoff race is wel best belabberd.
Voor de Lakers.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Kareem Abdul Jabbar heeft nooit een triple double gescoord...
Wanneer dan? Ik kan geen TD vinden...quote:
In de playoffs toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik kan geen TD vinden...![]()
Huh. Ik dacht dat we het over Karl Malone hadden...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik kan geen TD vinden...![]()
[NBA] Season 05/06 deel 17quote:Op woensdag 12 april 2006 16:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Huh. Ik dacht dat we het over Karl Malone hadden...
Nope, zijn laatste was in 1999... hij heeft slechts 3 triple doubles gescoord in zijn lange carrierequote:Op woensdag 12 april 2006 16:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, verkeerd gelezen..
Malone toch wel toen ie bij de Lakers speelde?
Jij zoekt zeker op zijn playerfile op NBA.com die niet bijgewerkt is?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nope, zijn laatste was in 1999... hij heeft slechts 3 triple doubles gescoord in zijn lange carriere
quote:On November 30, 2003, while playing with the Lakers, Malone became the oldest NBA player ever to post a triple-double (at age 40). He totaled 10 points, 11 rebounds, and 10 assists in just 26 minutes against the San Antonio Spurs.
Kut NBA.com...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij zoekt zeker op zijn playerfile op NBA.com die niet bijgewerkt is?
Ik wist het 100% zeker. En ik heb gelijk.
[..]
Whehe. Wat een team was dat zeg... Of tenminte, wat een spelers. Een team was het niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens probeer ik de 2004 playoffs uit m'n geheugen te filteren...
Je hoopt dat het goed zou gaan, maar de media in LA waren niet echt allemaal even enthousiast hoor. Malone natuurlijk al op z'n retour en Payton hetzelfde... en natuurlijk 4 go-to guys in 1 teamquote:Op woensdag 12 april 2006 16:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe. Wat een team was dat zeg... Of tenminte, wat een spelers. Een team was het niet.
Hier heb je alle data over Jordan die je maar kunt wensenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Jordan ook nog eens 4 keer 2e was in MVP voting en een keer derde.
Ik weet niet meer wat de stand toen werd na die wedstrijd (3-1 of zo), maarals de Spurs toen de Lakers hadden verslagen, dan hadden ze zeker de Pistons kunnen verslaan. Ik neem in elk geval niet aan de Spurs veel moeite gehad zouden hebben met de Timberwolves in de conference finals.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:27 schreef Zwansen het volgende:
Idd, Duncan die schot raakte over Shaq heen. Als de Spurs toen hadden gewonnen hadden ze ook de Finale gewonnen denk ik.
Ik heb hier toen alle stats vanaf gehaald om te kijken of Mart Smeets wel gelijk had met zijn gelul dat er steeds meer teams onder de .500 zaten.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:28 schreef Zwansen het volgende:
Vette site. Sommige stats van Jordan zeg...
In 27 minuten, 14 uit 18 schieten, 32 punten en 10 steals.
Wilt Chamberlain heeft wel een aantal erg leuke statsquote:Op woensdag 12 april 2006 17:34 schreef Zwansen het volgende:
42 punten, 9 rebounds, 11 assists, 8 steals. Bijn Q-D...
44 punten, 10 rebounds, 11 assists, 6 steals...
34 punten, 7 rebounds, 17 assists, 6 steals...
En dan nog eens 7 triple doubles achter elkaar!
En 10 triple doubles in 11 wedstrijden..
En moet je nagaan dat ze toen nog niet eens blocks registreerden.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wilt Chamberlain heeft wel een aantal erg leuke stats
De enige double triple double ooit... 22 points, 25 rebounds, and 21 assists![]()
![]()
![]()
Inderdaad, met Chamberlain en Russell... damn...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En moet je nagaan dat ze toen nog niet eens blocks registreerden.
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Djensen het volgende:
Speciaal voor J-Will
Mooi filmpje, ik mis nog z'n elbow-pass!
streamtvnow.tvquote:Op woensdag 12 april 2006 02:23 schreef flyin-hawk het volgende:
Waar kijken jullie van die live-streams op internet? Want ik kijk altijd de highlights op nba.com maar live is natuurlijk veel leuker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |