ik zou de hond er nog vanaf trappenquote:
Of door de mac donalds.quote:Op zondag 9 april 2006 17:09 schreef duivelin1 het volgende:
dat komt denk ik door haar winterjas
een verstandige opmerking in ONZquote:Op zondag 9 april 2006 17:08 schreef Gwendolyn het volgende:
Zo lelijk is ze niet![]()
Knap is anders, maar niet iedereen hoeft eruit te zien als Britney Spears.![]()
Ze is wél lelijk!quote:Op zondag 9 april 2006 17:08 schreef Gwendolyn het volgende:
Zo lelijk is ze niet![]()
Knap is anders, maar niet iedereen hoeft eruit te zien als Britney Spears.![]()
Wie dan wel?quote:Op zondag 9 april 2006 17:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ze is wél lelijk!![]()
Daarnaast is Britney ook niet echt mijn idee van een leuke tijd.
Dat vindt jij dan weer he.quote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef duivelin1 het volgende:
ze ziet er heel normaal uit hoor,een leuke vrouw
Wie?!quote:Op zondag 9 april 2006 17:47 schreef Bendeleider het volgende:
Tis tubgirl !
Die vind ik ook niet super mooi. Maar oké, voor jou dan: We kunnen er niet allemaal uitzien als Brittany Danielquote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef Roellio het volgende:
[..]
Brittany Daniel mag wel een keertje komen logeren!
omdat het geen 15 jarig breezersletje is vind je haar lelijk?? komt wel als je wat ouder bentquote:
Nee, ik vind haar lelijk omdat dat is wat ik lelijk vind. Dat jij nou zo kinderachtig bent dat anderen moeten vinden wat jij vindt.quote:Op zondag 9 april 2006 19:12 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
omdat het geen 15 jarig breezersletje is vind je haar lelijk?? komt wel als je wat ouder bent![]()
Voordat ik een vinger naar haar uit zo steken ben ik toch minstens 74.quote:Op zondag 9 april 2006 19:12 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
omdat het geen 15 jarig breezersletje is vind je haar lelijk?? komt wel als je wat ouder bent![]()
Ah, je bent dan inmiddels blind en doof(Dat jannes gezeik hoef je niet aan te horen dan)quote:Op zondag 9 april 2006 19:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Voordat ik een vinger naar haar uit zo steken ben ik toch minstens 74.
Goede zaak!quote:Op zondag 9 april 2006 19:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, je bent dan inmiddels blind en doof(Dat jannes gezeik hoef je niet aan te horen dan)
kinderachtig??? en dat voor een 18 jarig jongetje, hahahahaquote:Op zondag 9 april 2006 19:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar lelijk omdat dat is wat ik lelijk vind. Dat jij nou zo kinderachtig bent dat anderen moeten vinden wat jij vindt.
Wat ik mooi of lelijk vind is niet voor jou hetzelfde.
lalalaquote:Op zondag 9 april 2006 19:24 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik vind niemand lelijk, omdat ik me nog nooit aan iemand zn gezicht heb geërgerd
Mensen die "lelijk zijn" zijn ok, aangezien ze andere mensen irriteren om niks en laat dat nou net 1 van mijn hobby's zijn.![]()
Kinderachtig zijn zit niet in leeftijd maar in gedrag.quote:Op zondag 9 april 2006 19:22 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
kinderachtig??? en dat voor een 18 jarig jongetje, hahahaha![]()
is irriteren je hobby?quote:Op zondag 9 april 2006 19:24 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik vind niemand lelijk, omdat ik me nog nooit aan iemand zn gezicht heb geërgerd
Mensen die "lelijk zijn" zijn ok, aangezien ze andere mensen irriteren om niks en laat dat nou net 1 van mijn hobby's zijn.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 11:24 schreef _Gromit_ het volgende:
Mag deze dicht? Ik vind dit niet bepaald grappig namelijk......
Dat kan ik me voorstellen, dat ze ook nog eens familie van jou is moet wel helemaal traumatiserend voor je zijnquote:Op maandag 10 april 2006 11:24 schreef _Gromit_ het volgende:
Mag deze dicht? Ik vind dit niet bepaald grappig namelijk......
quote:Op zondag 9 april 2006 17:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik zou de hond er nog niet op laten schijten
Nee, daar zit cafeïne in. En light is ranzig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:58 schreef plopman het volgende:
cola?
Boohoohoo, sucks to be you!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef _Gromit_ het volgende:
Hallo mods. Ik vraag godverdomme of ie dicht mag. Doe je werk eens, klootzakken.
Guest, boeie, je hoods staat op internet. En die van dat vrouwmens ook. Nou én, ik word toch ook niet boos als de hele winkelstraat mij ziet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:43 schreef _Gromit_ het volgende:
Zit er op dit forum niet zoiets als een buzzer op msn?
En nee, ik heb het niet over die half tamme mod van klaagbaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |