quote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Geweldig hoe Hoste vorige week zijn krachten had opgespaard, in het wiel van Tom had gehangen en hem fantastisch klopte in de sprint.

Ja.quote:Op zondag 9 april 2006 16:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik volg vanaf nu pas, veel gemist van actie en ontsnappingen enzo?

Had dus beter toch opgenomen en dan proberen alles van nieuws te vermijdenquote:

Het is wel sterk dat je je tegenstanders zo kunt manipuleren dat zij al het werk opknappen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb ook niet zoveel met De Peet, maar hij rijdt wel slim. Hij maakt meer kans om te winnen dan Flecha bijvoorbeeld.
Gusev is ook zo weg, dan is Hoste nog maar alleen.

Zelfs als ze verliezen zijn ze al kampioen volgens mij.quote:Op zondag 9 april 2006 16:20 schreef Zwansen het volgende:
PSV al kampioen trouwens?
Ik zit helemaal in jet wielrennen.

Ja, spannend dat 't was.quote:

Wie wel sterk is moet dom zijn, blijkbaar.quote:Op zondag 9 april 2006 16:22 schreef Remzz het volgende:
Flesha oogt sterk.

Ach dat waren ze eigenlijk toch al maandenquote:Op zondag 9 april 2006 16:20 schreef Zwansen het volgende:
PSV al kampioen trouwens?
Ik zit helemaal in jet wielrennen.

Kijk maar naar die Belg Boonen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wie wel sterk is moet dom zijn, blijkbaar.

Gaat ze ook niet lukken, Boonen is onklopbaar lijkt me.quote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn ze van plan Boonen aan te vallen op de kasseien? Lijkt me een matige tactiek.

Moeten ze dan wachten tot ze op de wielerbaan zijn?quote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn ze van plan Boonen aan te vallen op de kasseien? Lijkt me een matige tactiek.

Inderdaad, hoewel ik een baansprintje tegen Eisel wel wil zien.quote:Op zondag 9 april 2006 16:27 schreef Remzz het volgende:
Boonen is onklopbaar lijkt me.

wanneer dan wel?quote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

Er was net een vrij lang "vlak" stuk, op die stukjes van 1 km. tussen 2 stroken moet je 't niet doen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Moeten ze dan wachten tot ze op de wielerbaan zijn?

Klopt, keihard op z'n muil.quote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gusev gaat het niet zo lang meer volhouden, denk ik.

Ja, dat had ik al gedaanquote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tom Boonen #2 - Nu nog groen in de Tour...

O, hij is alweer terug.quote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef Intxaurraga het volgende:
Tyfusdeteringzooi. Godver.

quote:

hihiquote:Op zondag 9 april 2006 16:31 schreef MiLalaa het volgende:
Oei.. gelukkig bleef Flecha overeind
Die Ducrot altijd met z'n 'gezwijn', bah vind ik zo vies klinken

Dat klopt, maar Boonen richt zijn pijlen toch vooral op de RVV en vandaag. En ziehier.quote:Op zondag 9 april 2006 16:30 schreef flyckje het volgende:
hincapie was super was tenminste nog 5des in G-W. waar zat boonen toen ?....

En van Gusev.quote:

Vind Ducrot sowieso vies klinkenquote:Op zondag 9 april 2006 16:31 schreef MiLalaa het volgende:
Oei.. gelukkig bleef Flecha overeind
Die Ducrot altijd met z'n 'gezwijn', bah vind ik zo vies klinken

idd, doet 'ie ook erg netjesquote:Op zondag 9 april 2006 16:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
En van Gusev.
Ging wel wat moeizamer dan Ballan.

Nog steeds niet terug...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |