quote:Op zondag 9 april 2006 16:00 schreef tong80 het volgende:
Hier baal ik dus echt van. Doodzonde zeg.
Bedoelde je btw niet net Betfair i.p.v. Unibet, want ik zie niks op Unibet staat qua Boonen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
Dit gaat erg hard.
Nee, was op Unibet. Die halen regelmatig de odds weer weg. Was iig net tot 15.55 geldig, misschien zo weer nieuwe odds. Boonen stond als laatste op 1.80.quote:Op zondag 9 april 2006 16:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedoelde je btw niet net Betfair i.p.v. Unibet, want ik zie niks op Unibet staat qua Boonen.
Niet jammer, gewoon dom. Boogerd doet dat ook altijd. Op de momenten dat het niet moet op kop beuken en passen als het er echt even om gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 16:03 schreef The_S het volgende:
damn, flecha teveel gegeven denk ik, wel jammer
quote:Op zondag 9 april 2006 16:02 schreef Nuongirl het volgende:
Dat is wel heel erg vaag...
of erg slecht materiaal..
en de pedalen dan?quote:Op zondag 9 april 2006 16:04 schreef Ericr het volgende:
Vraag me af of het een carbonstuur was. Echt enige onderdeel dat ik zeker niet van carbon wil hebben.
Ze rijden nu op kop samen met de uitgebluste Flecha.quote:
Lijkt me niet dat ze dat er hier op hebben gezetquote:Op zondag 9 april 2006 16:04 schreef Ericr het volgende:
Vraag me af of het een carbonstuur was. Echt enige onderdeel dat ik zeker niet van carbon wil hebben.
Niks dom. Hij probeert gewoon weg te komen. Dat lukte niet. Gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 9 april 2006 16:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet jammer, gewoon dom. Boogerd doet dat ook altijd. Op de momenten dat het niet moet op kop beuken en passen als het er echt even om gaat.
Rayquote:
Het had geen nut om op dat stuk met je krachten te smijten. Je kunt je krachten beter wat doseren, zoals een Van Petegem heeft gedaan. Flecha heeft zich stukgereden en mist dus de beslissende slag.quote:Op zondag 9 april 2006 16:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niks dom. Hij probeert gewoon weg te komen. Dat lukte niet. Gewoon niet goed genoeg.
Ja had je al gedaan, maar een keer extra is niet erg.quote:
Eensquote:Op zondag 9 april 2006 16:06 schreef pfaf het volgende:
Wel weer een schitterende editie hoor, nu al. Emotie ten top.
Dat hebben ze aan Flecha te danken.quote:Op zondag 9 april 2006 16:06 schreef Arcee het volgende:
"Die 2 Discoveries vlammen niet echt".
Mwah, ze halen wel Boonen, Van Petegem, Cancellara en Ballan terug.
Tom Boonen #2 - Nu nog groen in de Tour...quote:Op zondag 9 april 2006 16:06 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga slapen. Lees op teletekst wel wie er 2 en 3 wordt.
We hadden 'm nu op de baan met Boonen willen zien.quote:Op zondag 9 april 2006 16:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Och, we zien hem in juli nog wel.
Vorig jaar zeurde iedereen waarom Flecha niet demarreerde, nu probeert ie het en is het weer nie goed.quote:Op zondag 9 april 2006 16:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het had geen nut om op dat stuk met je krachten te smijten. Je kunt je krachten beter wat doseren, zoals een Van Petegem heeft gedaan. Flecha heeft zich stukgereden en mist dus de beslissende slag.
Alleen weg komen zo ver van het einde heeft weinig zin. Lukt gewoon niet. Dat gaat Flecha nooit volhouden, zal hij zelf ook wel inzien mag ik aannemen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar zeurde iedereen waarom Flecha niet demarreerde, nu probeert ie het en is het weer nie goed.
Als Flecha had gewacht zou er vanzelf een powerdemarrage van Boonen komen. Die kan ie niet aan, Flecha moet gokken om alleen weg te komen en dat ze achter hem naar elkaar gaan kijken. Dan heeft ie kans. Anders niet. Blijven zitten is zelfmoord. Dit is zijn enige (kleine) kans.
Mag dat niet dan?quote:Op zondag 9 april 2006 16:08 schreef RayMania het volgende:
Unibet nu genoemd op NOS.
Dat wel.quote:Op zondag 9 april 2006 16:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
We hadden 'm nu op de baan met Boonen willen zien.
Wat zeiden ze erover?quote:Op zondag 9 april 2006 16:08 schreef RayMania het volgende:
Unibet nu genoemd op NOS.
Inderdaad, of er moet een remonte van Hincapie alsnog komen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:10 schreef maril het volgende:
Hoop dat Flecha wint, hij is de held van de dag.
Dat de quote daalde ofzo.quote:
En hij rijdt nu niet snel genoeg om de anderen echt af te matten of te lossen, dus is het op dit moment echt krachten met bakken weggooien.quote:Op zondag 9 april 2006 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Flecha weer hard op kop. Hij laat wel zien dat hij erg sterk is, maar de prijzen worden straks pas verdeeld...
Inderdaad. Leuk dat hij wat spektakel weet te leveren, leuk voor op TV maar je koopt er niets voor. Wat kansloze aanvallen en nu op kop krachten verspillen.... Van alle leden van de kopgroep geef ik Flecha de minste kans op de zege.quote:Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En hij rijdt nu niet snel genoeg om de anderen echt af te matten, dus is het op dit moment echt krachten met bakken weggooien.
Reken maar dat Tom niet met Eisel naar de streep gaat rijden.quote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef Arcee het volgende:
Eisel op 12 seconden... als-ie terug kan komen kan 't nog een mooie sprint worden op de baan. Maar denk niet dat-ie terugkomt, eigenlijk.
De Peet.quote:Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie liever een Flecha dan een Van Peetegem. Levi Leipheimer II...
Graagquote:Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie liever een Flecha dan een Van Peetegem. Levi Leipheimer II...
Daar is hij al.quote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef Arcee het volgende:
Eisel op 12 seconden... als-ie terug kan komen kan 't nog een mooie sprint worden op de baan. Maar denk niet dat-ie terugkomt, eigenlijk.
Hmmm... zo te zien gaat-ie toch nog terugkomen!quote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef Arcee het volgende:
Ik vrees er ook voor, of de overige renners moeten samen tegen Boonen gaan rijden.quote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef Leatherface het volgende:
Ik acht eigenlijk niemand in staat om Boonen echt te lossen, laat staan in de spurt te kloppen.
Die gaat er op Carrefour de l'Arbre terug af.quote:Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Reken maar dat Tom niet met Eisel naar de streep gaat rijden.
Tegen hem aan ja, anders nog niet vrees ik.quote:Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor, of de overige renners moeten samen tegen Boonen gaan rijden.
Maar zolang Boonen niet wegrijdt kan er in de laatste kilometers nog iemand wegsluipen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef Leatherface het volgende:
Ik achter eigenlijk niemand in staat om Boonen echt te lossen, laat staan in de spurt te kloppen.
Hij koerst wel slim.quote:Op zondag 9 april 2006 16:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die luie donder wil inderdaad niets... parasiet
quote:Op zondag 9 april 2006 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen hem aan ja, anders nog niet vrees ik.
van de weg af duwenquote:Op zondag 9 april 2006 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen hem aan ja, anders nog niet vrees ik.
Beurtelings demarreren. En dan moet Flecha natuurlijk niet alle gaten gaan dichtrijden.quote:Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor, of de overige renners moeten samen tegen Boonen gaan rijden.
Precies, 'maar verstaan de tegenstanders van Boonen elkaar ook? 'quote:Op zondag 9 april 2006 16:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Beurtelings demarreren. En dan moet Flecha natuurlijk niet alle gaten gaan dichtrijden.
Helaas doet niemand dit. Iedereen wil zelf winnen, het is niet dat iedereen niet wil dat Boonen wil. Ze willen zelf.quote:Op zondag 9 april 2006 16:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Beurtelings demarreren. En dan moet Flecha natuurlijk niet alle gaten gaan dichtrijden.
De enige man die hem kan kloppen in de sprint is Hoste.quote:Op zondag 9 april 2006 16:15 schreef JelleS het volgende:
Eisel kan idd nooit mee tot het eind als het goed is. Anders zou die wel een goede kandidaat zijn, want sprinten kan die.
Da's ook niet zo best als het afbreektquote:Op zondag 9 april 2006 16:16 schreef snellejelle het volgende:
Die DSC'ers krampachtig hun stuur vast houden
Geweldig hoe Hoste vorige week zijn krachten had opgespaard, in het wiel van Tom had gehangen en hem fantastisch klopte in de sprint.quote:Op zondag 9 april 2006 16:17 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De enige man die hem kan kloppen in de sprint is Hoste.
Ik ook. Ik heb ook niet zoveel met De Peet, maar hij rijdt wel slim. Hij maakt meer kans om te winnen dan Flecha bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 april 2006 16:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
UIteraard is het slim... maar ik zou me er best aan kunnen ergeren...
quote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Geweldig hoe Hoste vorige week zijn krachten had opgespaard, in het wiel van Tom had gehangen en hem fantastisch klopte in de sprint.
Ja.quote:Op zondag 9 april 2006 16:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik volg vanaf nu pas, veel gemist van actie en ontsnappingen enzo?
Had dus beter toch opgenomen en dan proberen alles van nieuws te vermijdenquote:
Het is wel sterk dat je je tegenstanders zo kunt manipuleren dat zij al het werk opknappen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb ook niet zoveel met De Peet, maar hij rijdt wel slim. Hij maakt meer kans om te winnen dan Flecha bijvoorbeeld.
Gusev is ook zo weg, dan is Hoste nog maar alleen.
Zelfs als ze verliezen zijn ze al kampioen volgens mij.quote:Op zondag 9 april 2006 16:20 schreef Zwansen het volgende:
PSV al kampioen trouwens?
Ik zit helemaal in jet wielrennen.
Ja, spannend dat 't was.quote:
Wie wel sterk is moet dom zijn, blijkbaar.quote:Op zondag 9 april 2006 16:22 schreef Remzz het volgende:
Flesha oogt sterk.
Ach dat waren ze eigenlijk toch al maandenquote:Op zondag 9 april 2006 16:20 schreef Zwansen het volgende:
PSV al kampioen trouwens?
Ik zit helemaal in jet wielrennen.
Kijk maar naar die Belg Boonen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wie wel sterk is moet dom zijn, blijkbaar.
Gaat ze ook niet lukken, Boonen is onklopbaar lijkt me.quote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn ze van plan Boonen aan te vallen op de kasseien? Lijkt me een matige tactiek.
Moeten ze dan wachten tot ze op de wielerbaan zijn?quote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn ze van plan Boonen aan te vallen op de kasseien? Lijkt me een matige tactiek.
Inderdaad, hoewel ik een baansprintje tegen Eisel wel wil zien.quote:Op zondag 9 april 2006 16:27 schreef Remzz het volgende:
Boonen is onklopbaar lijkt me.
wanneer dan wel?quote:Op zondag 9 april 2006 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er was net een vrij lang "vlak" stuk, op die stukjes van 1 km. tussen 2 stroken moet je 't niet doen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Moeten ze dan wachten tot ze op de wielerbaan zijn?
Klopt, keihard op z'n muil.quote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gusev gaat het niet zo lang meer volhouden, denk ik.
Ja, dat had ik al gedaanquote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tom Boonen #2 - Nu nog groen in de Tour...
O, hij is alweer terug.quote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef Intxaurraga het volgende:
Tyfusdeteringzooi. Godver.
quote:
hihiquote:Op zondag 9 april 2006 16:31 schreef MiLalaa het volgende:
Oei.. gelukkig bleef Flecha overeind
Die Ducrot altijd met z'n 'gezwijn', bah vind ik zo vies klinken
Dat klopt, maar Boonen richt zijn pijlen toch vooral op de RVV en vandaag. En ziehier.quote:Op zondag 9 april 2006 16:30 schreef flyckje het volgende:
hincapie was super was tenminste nog 5des in G-W. waar zat boonen toen ?....
En van Gusev.quote:
Vind Ducrot sowieso vies klinkenquote:Op zondag 9 april 2006 16:31 schreef MiLalaa het volgende:
Oei.. gelukkig bleef Flecha overeind
Die Ducrot altijd met z'n 'gezwijn', bah vind ik zo vies klinken
idd, doet 'ie ook erg netjesquote:Op zondag 9 april 2006 16:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
En van Gusev.
Ging wel wat moeizamer dan Ballan.
Nog steeds niet terug...quote:
Ballan bij Flecha op de bagagedrager.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hincapie deed het zonder stuur, dat is nog knapper.![]()
Dan hadden we geen beeld.....quote:Op zondag 9 april 2006 16:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Stel nou toch dat het 6 graden zou zijn, stortregen en windkracht 7...
Goussev viel, Ballan er tegenaan, fiets van Ballan ging richting Flecha, maar ontweek de fiets en de liggende Goussev net.quote:Op zondag 9 april 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er? Ballan die bijna viel en tegen Flecha aanreed?
Ik wed dat Bruyneel gezegd heeft: "Als je de laatste meters van Parijs - Roubaix met je handen in de lucht rijdt, ben je kopman in de tour".quote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan wint Stephan de Jongh.quote:Op zondag 9 april 2006 16:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Stel nou toch dat het 6 graden zou zijn, stortregen en windkracht 7...
quote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nou, nee. Gusev die op de grond smakte, Ballan die daardoor lanceerde en zo'n beetje bij Flecha op de bagagedrager kwam zitten.quote:Op zondag 9 april 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er? Ballan die bijna viel en tegen Flecha aanreed?
Inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2006 16:37 schreef JelleS het volgende:
Gusev is er weer! Knap hoor, en pas 23.
ballan wel, flecha nietquote:Op zondag 9 april 2006 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Ballan en Flecha niet op de grond dus?
Zou een mooie binnenkomer zijnquote:Op zondag 9 april 2006 16:40 schreef MiLalaa het volgende:
Cancellaradat zou meteen een goeie start van m'n prono zijn
Geweldig, toch?quote:Op zondag 9 april 2006 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
Een Slowaak en een Zwitser voorop in de finale van P-R![]()
quote:
hij is vast wat koortsigquote:Op zondag 9 april 2006 16:44 schreef Bruce117 het volgende:
Wat krijgen we nou, v Petegem op kop
Achtervolgende groep geleid door Ballan.quote:Op zondag 9 april 2006 16:44 schreef Zwansen het volgende:
War is Boonen?
Nee...quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Heeft iemand er al eens rekening mee gehouden dat het zou kunnen dat Boonen niet goed genoeg is?
Nee gezien zijn vorm de laatste weken is dat ook bijna uitgeslotenquote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Heeft iemand er al eens rekening mee gehouden dat het zou kunnen dat Boonen niet goed genoeg is vandaag?
Zoiets durf je niet te denken vantevoren.quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Heeft iemand er al eens rekening mee gehouden dat het zou kunnen dat Boonen niet goed genoeg is vandaag?
Meteen met een volledige analyse, ook.quote:Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef The_S het volgende:
lol net op de belg: "er is wat mis met boonen"
ik denk dat ik de enige ben die hem niet in top5 heeftquote:
De psychologen staan al klaar bij de finishquote:Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Meteen met een volledige analyse, ook.
"Misschien iets met z'n lies?"
quote:Op zondag 9 april 2006 16:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik denk dat ik de enige ben die hem niet in top5 heeft...
excuses....quote:Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Meteen met een volledige analyse, ook.
"Misschien iets met z'n lies?"
het ligt zeker aan het materiaal.quote:Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef The_S het volgende:
lol net op de belg: "er is wat mis met boonen"
Als hij bij de eerste 10 rijd krijg je nog een punt.quote:Op zondag 9 april 2006 16:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik denk dat ik de enige ben die hem niet in top5 heeft...
Halve minuut.quote:Op zondag 9 april 2006 16:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoe ver loopt die Zwitser nou voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |