Teen voor teenquote:
hah ik heb lekker vrij morgenquote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef Ayaxola het volgende:
Vanavond nog ff bieren en dan morgen rustig 2 uurtjes naar school![]()
En dat hou jij een hele dag vol?quote:Op zondag 9 april 2006 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Rennen gaat sneller !
niet met een vol dienblad op 1 hand en andere arm borden met etenquote:Op zondag 9 april 2006 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Rennen gaat sneller !
Ja, ik eigenlijk ook, tot de examens, ik moet alleen nog ff cijfers ophalen. Maar ik woon toch maar 1 km van school, dus dat maakt niks uitquote:
k welquote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dat hou jij een hele dag vol?
quote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet met een vol dienblad op 1 hand en andere arm borden met eten
je zou er op kunnen oefenenquote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet met een vol dienblad op 1 hand en andere arm borden met eten
ohja, als het goed is hangt het cijfer van mijn herkansing ondertussen ook wel op school, dinsdag maar is even kijkenquote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook, tot de examens, ik moet alleen nog ff cijfers ophalen. Maar ik woon toch maar 1 km van school, dus dat maakt niks uit![]()
jaquote:Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef Casparovvv het volgende:
heuj
zit een van jullie op deviantart.com?
Ik heb daar geen account, maar wel mijn favoriete site voor Wallpapersquote:Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef Casparovvv het volgende:
heuj
zit een van jullie op deviantart.com?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |