quote:Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Waaaaaaaarrr?quote:Op zondag 9 april 2006 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt voor de Ajax - AZ stream
Hoezo, heeft Willem II dan ook van Ajax gewonnen dit seizoen? Ik hou het allemaal niet meer bij namelijk van wie Ajax verliestquote:Op zondag 9 april 2006 14:51 schreef Corksterr het volgende:
Willem II en Roda JC, allebei kutclubs.
Van Willem II niet eens verlorenquote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoezo, heeft Willem II dan ook van Ajax gewonnen dit seizoen? Ik hou het allemaal niet meer bij namelijk van wie Ajax verliest![]()
quote:
Iddquote:
Hahaha, wat een goede grapquote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoezo, heeft Willem II dan ook van Ajax gewonnen dit seizoen? Ik hou het allemaal niet meer bij namelijk van wie Ajax verliest![]()
Neequote:Op zondag 9 april 2006 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt voor de Ajax - AZ stream
AZ Retteketet![]()
![]()
What else is new...quote:Op zondag 9 april 2006 14:59 schreef clauwheee het volgende:
Matige sfeer in Eindhoven hoor ik?
Bel Blind op zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Rosales idd, ik roep het al een tijdje geloof ik.
Waardeloos weer....
hou die rust man komt wel goedquote:Op zondag 9 april 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Rosales idd, ik roep het al een tijdje geloof ik.
Waardeloos weer....
wat heeft die misdaan?quote:Op zondag 9 april 2006 15:01 schreef -J-D- het volgende:
Rood van Dijk bij Roda
Mooi, nog een reden om vanavond Talpa te kijken.quote:Op zondag 9 april 2006 15:01 schreef -J-D- het volgende:
Rood van Dijk bij Roda
Tis 1-0 ja.quote:Op zondag 9 april 2006 15:05 schreef Messenga het volgende:
Is het nou 1-0 of niet?Tis hier zo rustig
HERRIIEEEEquote:Op zondag 9 april 2006 15:05 schreef Messenga het volgende:
Is het nou 1-0 of niet?Tis hier zo rustig
Deden ze tegen sparta ook al hoorquote:Op zondag 9 april 2006 15:06 schreef okee6 het volgende:
Wat een hypocratie, Amsterdam juicht voor Boukhari
Ja ze hadden gewoon moeten fluiten!quote:Op zondag 9 april 2006 15:06 schreef okee6 het volgende:
Nee, Amsterdam juicht voor een goal van Ajaxquote:Op zondag 9 april 2006 15:06 schreef okee6 het volgende:
Vertel is wat nieuws.quote:Op zondag 9 april 2006 15:06 schreef okee6 het volgende:
Dus vertel=wat nieuws?quote:
betweterig kutmodjequote:
I love that guy!quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
nevland 0-1
Valt wel mee hoor ik op de radio hoor.quote:Op zondag 9 april 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Echt niet normaal wat een kansen voor AZ.
quote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef -Wolf- het volgende:
kutboeren, win dan ook van Groningen. Mongolen.
quote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor ik op de radio hoor.
1e helft pasquote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef -Wolf- het volgende:
kutboeren, win dan ook van Groningen. Mongolen.
eh?quote:Op zondag 9 april 2006 15:16 schreef xFriendx het volgende:
Dit is vast doorgestoken kaart. Als je Europees voetbal wil veiligstellen als AZ zijnde okay, maar om dat dan te doen via Boukhari, dat valt natuurlijk wel heel erg op![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef Badabingea het volgende:
Mooie goal?
We moeten nog een helft johquote:Op zondag 9 april 2006 15:14 schreef Eilanden het volgende:
Geeeeezus... kom je net terug van voetballen, zie je deze pokke-tussenstanden![]()
denkende aan de play-offs en het verhaal over AZ en de keuzes die zij kunnen maken wat laatst hier op fok langskwamquote:
In Eindhoven ook.quote:Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef StarGazer het volgende:
Rust Ajax - AZ
nog tijd zat voor de 0-2 dusquote:
Het is slecht ja, het blijkt gewoon een standaard. Het ergste vind ik dan nog die blik die Vink geeft, nadat 'ie geen "voordeel" gaf (waar was uberhaupt de overtreding). Zo van "het is goed met je", zo'n gezicht alsof 'ie zat te poepen. Als je dan gewoon je hand omhoog steekt en je excuus maakt, dan is er zo ontzettend veel minder aan de hand...quote:Op zondag 9 april 2006 15:17 schreef HeatWave het volgende:
IK weet dat het link is om de scheids aan te vallen hier.
maar het is echt weer slecht hoe hij fluit hoor.
Precies, nooit eens relativeren...quote:Op zondag 9 april 2006 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
Het is slecht ja, het blijkt gewoon een standaard. Het ergste vind ik dan nog die blik die Vink geeft, nadat 'ie geen "voordeel" gaf (waar was uberhaupt de overtreding). Zo van "het is goed met je", zo'n gezicht alsof 'ie zat te poepen. Als je dan gewoon je hand omhoog steekt en je excuus maakt, dan is er zo ontzettend veel minder aan de hand...
Nee hoor, arrogant je gelijk naar je toe trekken
quote:Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef Kaap het volgende:
Hopen dat Groningen dit niet vasthoudt en AZ nederlands plicht nalaat en onderuit gaat.
Goh daar pesten ze Ajax nogal mee als die ook voor staan....quote:Op zondag 9 april 2006 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV laat Groningen winnen op Ajax te pesten.
Mwha laat PSV vandaag maar gewoon winnen
Zal toch balen voor ze zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 15:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goh daar pesten ze Ajax nogal mee als die ook voor staan....
nog welquote:Op zondag 9 april 2006 15:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, daar pesten ze Ajax idd mee, want ze lopen dan niet uit.quote:Op zondag 9 april 2006 15:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Liever dat Groningen verliest, PSV is toch al kampioen. Aan de andere kant, zo graag hoef ik die tenenkrommend beschamende 5e plek ook weer niet.quote:Op zondag 9 april 2006 15:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 april 2006 15:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij snapt het niet he.quote:Op zondag 9 april 2006 15:23 schreef marsu het volgende:
[..]
Ja, daar pesten ze Ajax idd mee, want ze lopen dan niet uit.
Eensch, hij geeft maar weer eens het Nederlandse arbitrale niveau weer.quote:
Doe hem dan maar aan onsquote:Op zondag 9 april 2006 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zo graag hoef ik die tenenkrommend beschamende 5e plek ook weer niet.
Leuke pot woensdag.quote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef Eilanden het volgende:
De enige die met deze standen gepest wordt, is Utrecht want dan komen Ajax en Groningen op 1 punt....
quote:Op zondag 9 april 2006 15:26 schreef RijstNatie het volgende:
hup psv
en dan komt utrecht nog op visite in ons heilige euroborg.quote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef Eilanden het volgende:
De enige die met deze standen gepest wordt, is Utrecht want dan komen Ajax en Groningen op 1 punt....
Dan zullen we woensdag maar eens dat Euro-geval ontheiligenquote:Op zondag 9 april 2006 15:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
en dan komt utrecht nog op visite in ons heilige euroborg.![]()
Ajax 4, FC Groningen 5, FC Utrecht 6. Zo zou ik het graag zien althans.quote:
Ajax mag wat mij betreft wel wat naar beneden zakkenquote:Op zondag 9 april 2006 15:28 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ajax 4, FC Groningen 5, FC Utrecht 6. Zo zou ik het graag zien althans.![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ajax mag wat mij betreft wel wat naar beneden zakken
erop en eroverquote:Op zondag 9 april 2006 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou PSV eens gas geven
Er is maar 1 hel, en dat is de Groene Hel.quote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef Dos37 het volgende:
Nou word het moeilijk voor Groningen. Want in de hel winnen ze volgende week niet.
Kan dat ergens schriftelijk vastgelegd worden?quote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef Dos37 het volgende:
Nou word het moeilijk voor Groningen. Want in de hel winnen ze volgende week niet.
Welles!quote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef Dos37 het volgende:
Groene Hel= Pleuroborg?quote:Op zondag 9 april 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Er is maar 1 hel, en dat is de Groene Hel.
Waarom?quote:Op zondag 9 april 2006 15:37 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme afgekeurd doelpunt Heubach
was van Bakircioglu. Buitenspel van hemzelfquote:
Dat was mijn reactie op iemand anders hoor. Vond het nogal een zielige benamingquote:
Nooit geloven.quote:Op zondag 9 april 2006 15:41 schreef marsu het volgende:
Iemand zegt dat Ajax weer scoort. Klopt dat?
quote:Op zondag 9 april 2006 15:41 schreef marsu het volgende:
Euroborg is nou eenmaal een kutnaam.quote:
Heel triest indd...quote:Op zondag 9 april 2006 15:41 schreef Eilanden het volgende:
Beginnen te piepen als er Ajakkes wordt gezegd, maar het wel hebben over Pleuroborg![]()
Volgens het live-verslag op AZ.nl niet.quote:Op zondag 9 april 2006 15:41 schreef marsu het volgende:
Die is rood tegenwoordigquote:
jaquote:Op zondag 9 april 2006 15:41 schreef marsu het volgende:
Och je hebt wel gelijk hoor. Geen geweldige naam, maar het gaat niet om de naam natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 15:42 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Euroborg is nou eenmaal een kutnaam.![]()
Dat doen alleen topclubs. Ajax speelt bagger hele seizoen, maar we halen de CL wel gewoon weer.quote:Op zondag 9 april 2006 15:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
AZ wint ook nooit als het belangrijk is.
Eensch, het is misschien wel het mooiste stadion in Nederland.quote:Op zondag 9 april 2006 15:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Och je hebt wel gelijk hoor. Geen geweldige naam, maar het gaat niet om de naam natuurlijk
Droom verderquote:Op zondag 9 april 2006 15:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat doen alleen topclubs. Ajax speelt bagger hele seizoen, maar we halen de CL wel gewoon weer.
AZ blijft toch een loserploeg. Als het belangrijk is, winnen ze niet. CL halen ze ook nooit natuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Kolere, dat DIE bal voor AZ er NIET inzit..
Ajax zwijnt enorm..
Ik denk ook dat Ajax de CL gaat halen. Ik geef Ajax meer kans dan AZ.quote:Op zondag 9 april 2006 15:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat doen alleen topclubs. Ajax speelt bagger hele seizoen, maar we halen de CL wel gewoon weer.
Als het zo doorgaat zie ik AZ met 3 punten weglopen hoor....quote:Op zondag 9 april 2006 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
AZ blijft toch een loserploeg. Als het belangrijk is, winnen ze niet. CL halen ze ook nooit natuurlijk.
Hoezo, Ajax is beter. AZ 1 kansje.quote:Op zondag 9 april 2006 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zie ik AZ met 3 punten weglopen hoor....
maar goed, vooralsnog moet hij er dan wel in, en dat hopen we dan maar niet...
Zal wel loslopen denk ik. AZ maakt het niet af als het er echt toe doet, een club als Ajax zal dan eerder toeslaan.quote:Op zondag 9 april 2006 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zie ik AZ met 3 punten weglopen hoor....
maar goed, vooralsnog moet hij er dan wel in, en dat hopen we dan maar niet...
bestaat dat nog?quote:Op zondag 9 april 2006 15:45 schreef Schanulleke het volgende:
Meer mensen geen beeld op Versatel?
quote:Op zondag 9 april 2006 15:46 schreef RayMania het volgende:
Zag ik nou net "AZ verloor nog geen uitduel dit seizoen" staan?
Nee, de voetbalwet is juist dat hij dan aan de andere kant valt!quote:Op zondag 9 april 2006 15:48 schreef xFriendx het volgende:
Vaak in de wedstrijden waarin een club kans na kans krijgt en er elke keer net naast zit valt die goal alsnog wel, alleen is het de vraag wanneer.
Of juist aan de andere kant.quote:Op zondag 9 april 2006 15:48 schreef xFriendx het volgende:
Vaak in de wedstrijden waarin een club kans na kans krijgt en er elke keer net naast zit valt die goal alsnog wel, alleen is het de vraag wanneer.
Verlaag je nou niet tot het niveau van DK hequote:
Ook wel ja, maar vaak volgt er een commentaar in de trent van: "Club A zat al een tijdje te drukken, en deze goal zat er al dan ook al aan te komen".quote:
Ik kijk de hele wedstrijd al via SopCast.quote:
quote:Grote kans Ajax Boukhari loopt Huntelaar in de weg, waardoor de voorzet van Rosales niet tot doelpunt wordt gepromoveerd.
Iddquote:Op zondag 9 april 2006 15:52 schreef -J-D- het volgende:
Voetbal is de meest onvoorspelbare sport, bleek laatst uit onderzoek. De kans op een verrassing is groter dan in het tennis, volleybal of wat dan ook.
Vond het een verrassende uitslag.
quote:Op zondag 9 april 2006 15:54 schreef Corksterr het volgende:
PSV - Groningen 1-1
FC Twente - ADO 0-0
Vitesse - Utrecht 1-0
Willem II - Roda JC 2-12-2
Dat is ie wel vaker de laatste tijdquote:
quote:Op zondag 9 april 2006 15:55 schreef EKterror het volgende:
Hup Vitesse
Zoals Roda vorig jaar?quote:Op zondag 9 april 2006 15:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zijn er eigenlijk al clubs die 4 punten of meer van PSV hebben gepakt dit seizoen?
woensdag feyenoordquote:Op zondag 9 april 2006 15:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zijn er eigenlijk al clubs die 4 punten of meer van PSV hebben gepakt dit seizoen?
as woensdag pasquote:Op zondag 9 april 2006 15:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |