Idd, was bij mij ook zoquote:Op zondag 9 april 2006 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij normaal, vraag me af hoe je anders t gevoel voor je koppeling goed doorkrijgt..
Het enige jammere is dat als je straks je rijbewijs hebt, iedere koppeling van iedere andere auto weer anders aanvoelt. Zeker als je een benzineauto gaat rijden na het lessen in een diesel. Maar da's een keer of wat optrekken en af laten slaan en dan heb je het gevoel wel weerquote:Op zondag 9 april 2006 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt mij vrij normaal, vraag me af hoe je anders t gevoel voor je koppeling goed doorkrijgt..
succes jongen en je wilt niet weten hoe ver van tevoren ìk al zenuwachtig wasquote:Op zondag 9 april 2006 17:31 schreef Fatality het volgende:
dankje, ik ben echt superzenuwachtig.. nú al.
Maar meestal ben ik tijdens het examengebeuren zelf wel rustig, als ik kijk naar mijn TTT's
op hoop van zege
Klopt helemaal, vandaag een heel stuk gereden, niet afgeslagenquote:Op zondag 9 april 2006 22:19 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Het enige jammere is dat als je straks je rijbewijs hebt, iedere koppeling van iedere andere auto weer anders aanvoelt. Zeker als je een benzineauto gaat rijden na het lessen in een diesel. Maar da's een keer of wat optrekken en af laten slaan en dan heb je het gevoel wel weer.
Tuurlijk ga je hem halenquote:Op zondag 9 april 2006 22:51 schreef Shirley het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik begin hem nu ook wel te knijpen als ik eerlijk ben. Ondanks de Nervovit.
Maar ik ga hem gewoon halen, morgen post ik hier een blije reactie.
quote:Op maandag 10 april 2006 07:34 schreef its_me_ het volgende:
Jullie gaan hem halen Fatality en Shirley!
Succes!
Klaar met de studie!quote:Op maandag 10 april 2006 12:07 schreef Ferryfan4ever het volgende:
@zonnestraaltje als je klaar bent met je studie/weer zin hebt, dan komt het vast goed! bij sommige mensen lukt het gewoon ff niet, die nemen een tijdje pauze, en daarna halen ze het in een keer.
heb je wel iets van verschil gemerkt bij BNOR?
kut zegquote:Op maandag 10 april 2006 12:24 schreef Fatality het volgende:
niet gehaald:{
Ging allemaal vrij soepel maar bi j 2 kruizingen ging t mis, bij een kon ik het niet goed zien en ging ik toch de kruizing op en bij ongeveer precies t zelfde:{
Wat jammer..quote:Op maandag 10 april 2006 12:24 schreef Fatality het volgende:
Ging allemaal vrij soepel maar bi j 2 kruizingen ging t mis, bij een kon ik het niet goed zien en ging ik toch de kruizing op en bij ongeveer precies t zelfde:{
jupquote:Op maandag 10 april 2006 12:30 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Wat jammer..Was 't je eerste keer?
balen zegquote:Op maandag 10 april 2006 12:24 schreef Fatality het volgende:
Nee, ik heb nog geen nieuwe datum. Me instructeur zou me bellen zodra hij die weet en dan ga ik kijken hoeveel lessen er nog in te plannen zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 12:07 schreef Ferryfan4ever het volgende:
sylvana en zonnestraaltje, echt balen (en de andere gezakten, miss heb ik wel iemand over het hoofd gezien)
![]()
maar kop op! het gaat goed komen.![]()
heb je al een nieuwe datum sylvana? en ga je nog veel lessen?
Knoekie en Thomas hadden het wel allebei gehaald donderdag, dus daar ligt het niet aan. De volgende keer zijn wij de blije mensen hier.quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef Fatality het volgende:
Posten in dit topic brengt volgens mij geen geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |