pfff gelukkig... ik begon me echt al op te windenquote:Op zondag 9 april 2006 13:25 schreef Sjoem het volgende:
Ik loop met je te dollen BoJo.
Ohquote:Op zondag 9 april 2006 13:25 schreef BoJo het volgende:
enne Bara je bent 946 vergeten in de titel te plaatsen![]()
quote:Waarom RON98 ?
RON staat voor Research Octane Number en geeft middels een getal de klopvastheid van de brandstof aan. Hoe hoger hoe meer klopvast of wel de gevoeligheid voor zelfontsteking. In Nederland wordt zoals bekend het meest gereden met RON95 brandstof. Voor het Nederlandse verkeer en standaard auto's goed genoeg. Maar ga je hogere eisen stellen aan de ontsteking en daarmee de klopvastheid van de brandstof is RON98 een beter keuze. Juist deze hogere kwaliteit stelt een chiptuner in staat de ontsteking te vervroegen zonder kans te lopen op pingelen. Pingelen is het resultaat van een onregelmatig of ongecontroleerde verbranding. Op meerdere plaatsen in de verbrandingsruimte ontstaan tegelijk of vlak na elkaar ontstekingen. De verschillende drukgolven komen met elkaar in botsing en dit veroorzaakt een knikkerachtige geluid.
Er zijn een aantal omstandigheden waarbij motoren extra pingelgevoelig zijn. Doorgaans als de omgevingstemperaturen in de verbrandingsruimte hoger zijn. Dat betekent zowel een extra hoge motortemperatuur als een verhoogde inlaatluchttemperatuur. Maar bijvoorbeeld ook koolafzetting in de verbrandingsruimte (gloeiende delen). Compressie verhoging geeft ook een extra risico op pingelen. Wanneer de verbrandingsruimte bewerkt wordt of andere zuigers gemonteerd worden kan er ook eerder pingelen optreden omdat de wervelingen in de verbrandingruimte anders worden. Maar daar krijgt men pas "last" van als men echt gaat tunen.
Helaas is Shell gestopt met de verkoop van RON98 brandstof. Daarvoor in de plaats is er Shell V-Power gekomen. Aan de pomp staat vermeld dat dit een RON95 brandstof is. Maar in werkelijkheid is dit RON97. Bij de wet mag men een brandstof nooit een hoger octaangetal geven dan dat het in werkelijkheid is. En aangezien in Nederland alleen maar RON95 en RON98 mag worden verkocht. Deze Shell V-Power is daarom een prima alternatief voor RON98.
Bij een vriend.quote:
Door of Input knopje te gebruiken 4 kantje met pijltje dat er in gaat....quote:Op zondag 9 april 2006 13:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Bij een vriend.
En die is buiten. En nu zie ik dat de PlayStation is aangesloten, maar ik weet niet hoe ik op de tv 't beeld krijg van de PS
Dat vierkantje heb ik gevondenquote:Op zondag 9 april 2006 13:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Door of Input knopje te gebruiken 4 kantje met pijltje dat er in gaat....
Of met channel - naar AV 1 AV2 Of misschien zelfs AV3 te gaan
Ik nietquote:Op zondag 9 april 2006 13:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook als je niet verwend bent kun je varen
Je pa betaalt je kartquote:Op zondag 9 april 2006 13:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook als je niet verwend bent kun je varen
quote:Op zondag 9 april 2006 13:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
WEL!
Wanneer kom je langs? Gaan we varen [afbeelding]
kuteditsquote:Op zondag 9 april 2006 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat moet een t zijn![]()
Zelfs in een quote doe je het fout![]()
jij bent hier de taalpuristquote:Op zondag 9 april 2006 13:37 schreef Sjoem het volgende:
Nee, klopt niet!
Ja daar is het nu wel wat te koud voor nog hoor, ik wil nu nog niet nat wordenquote:Op zondag 9 april 2006 13:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Ik kan trouwens wel op mijn luchtbedje varen
Ja, ik wacht er ook nog even meequote:Op zondag 9 april 2006 13:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja daar is het nu wel wat te koud voor nog hoor, ik wil nu nog niet nat worden
Kom dat toch ook in zeeland wonenquote:Op zondag 9 april 2006 13:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, ik wacht er ook nog even mee
We hebben hier alleen geen zee.
wel?quote:
ARDquote:Op zondag 9 april 2006 13:57 schreef vlad het volgende:
[..]
wel?![]()
waar dan? ik zag het niet in de gids staan![]()
ik ben wel ff uit bed en weggeweest hoorquote:
Gaar vroegquote:Op zondag 9 april 2006 15:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ben wel ff uit bed en weggeweest hoor
Was om 08:30 al wakker
Maar ben er weer lekker terug in gaan liggen![]()
![]()
ff DTM gekeken, wel mooi
zondagquote:Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaar vroeg
Ik om 13h00
En ik ben eruit gegaan om te douchen en toen ook weer teruggegaan ja
Laptop naast me
Ja hoorquote:Op zondag 9 april 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
Alles goed Sjoem?
Mooiquote:Op zondag 9 april 2006 15:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja hoor
Behalve het idee dat ik morgen naar school moet maakt mij verdrietig.
En met jou alles oké?
Iets moeten is nooit goedquote:Op zondag 9 april 2006 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi
Nee, ik voel me gaar, verrot en kapot, en ik moet over een half uur alweer aan het bier
ah gossie tochquote:Op zondag 9 april 2006 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi
Nee, ik voel me gaar, verrot en kapot, en ik moet over een half uur alweer aan het bier
School klinkt goedquote:Op zondag 9 april 2006 15:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja hoor
Behalve het idee dat ik morgen naar school moet maakt mij verdrietig.
En met jou alles oké?
quote:Op zondag 9 april 2006 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
School klinkt goed![]()
Groningen klinkt en is gewoon kut![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hugster is een slakkieHugster is een slakkie
Ik ga dan nog een poging wagen om te shoppenquote:Op zondag 9 april 2006 15:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vrijdag ook![]()
Dan ga ik kartenAls het niet blank staat van de regen
Dat moet ik ook nog een keer doen, maar ik haat shoppenquote:Op zondag 9 april 2006 15:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ga dan nog een poging wagen om te shoppen![]()
Nou, hij was heus niet lekker hoorquote:Op zondag 9 april 2006 15:35 schreef M5 het volgende:
[..]
[afbeelding]
.44 magnum
is niet gezond hoor. magnum's etenik wil ook ijs
Ik heb ook een hekel aan shoppen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog een keer doen, maar ik haat shoppen
Mja dat helpt al jaquote:Op zondag 9 april 2006 15:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan shoppen.
Daarom ga ik op mijn vrije dag, is het niet zo druk
Je moet op 2e paasdag naar de winkels gaan johquote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja dat helpt al ja
Op een zaterdag de stad in voor kleding is echt niet tof
Of van die mensen die zo traag door de winkelstraat lopenquote:Op zondag 9 april 2006 15:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je moet op 2e paasdag naar de winkels gaan johDan is het écht niet druk
![]()
Of van die mensen met van die gigantische kinderwagens en wandelwagens.quote:Op zondag 9 april 2006 15:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Of van die mensen die zo traag door de winkelstraat lopen![]()
Gassen godnondeju heb nog meer te doen
Fijn dat we het eens zijnquote:Op zondag 9 april 2006 15:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Of van die mensen met van die gigantische kinderwagens en wandelwagens.en dan staan ze in ieder gangpad en dan kom je de winkel niet meer uit.
![]()
Niks, alleen als ik daar voor werk 3 uur voor moet rijden....quote:
je kan ook blij zijn dat je werk hebt.quote:Op zondag 9 april 2006 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks, alleen als ik daar voor werk 3 uur voor moet rijden....
dan snap ik niet waarom we in godsnaam daar helemaal werk gaan zoeken![]()
da's vevelend. veel last van?quote:Op zondag 9 april 2006 15:57 schreef Sjoem het volgende:
Hooooikooooootsjoee!
quote:
nogal.quote:
ben programma aan het installeren, en mijn pc kan het maar amper aanquote:
Ja ik snap het ook niet, onze tafel in de serre is van ruw geolied hout en die achterkamer ook, maar nu wil ze naast bank in de voorkamer aan beide kanten 1 klein glazen tafeltjequote:
Maar dat is lelijkquote:Op zondag 9 april 2006 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet, onze tafel in de serre is van ruw geolied hout en die achterkamer ook, maar nu wil ze naast bank in de voorkamer aan beide kanten 1 klein glazen tafeltje(bank is trouwens spier wit).
Normaal vind ik dat ook, maar heb het net ff gezien en staat wel leukquote:
en een gratis TT wijzigingquote:Op zondag 9 april 2006 18:10 schreef PeuRac het volgende:
LOL? ruim een uur niks gepost en dan ineens tegelijk 2 posts
Maare, in de vorige SC had ik nog wat voor je gepost om je op te vrolijken hebbie nog gekeke?quote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en een gratis TT wijzigingIk gheb goddome 10 minuten om de SC gezocht man
quote:
Dat zegt meer wat over jou, want de rest had er geen problemen meequote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en een gratis TT wijzigingIk gheb goddome 10 minuten om de SC gezocht man
Preciesquote:Op zondag 9 april 2006 18:24 schreef PeuRac het volgende:
er stond toch gewoon PTA SC bijIk had em iig meteen gevonden, juist toen je em veranderd had kon ik em niet meteen meer vinden
Zie hier de mede reden waarom het merk niet meer bestaatquote:
Wat is er mis mee?quote:Op zondag 9 april 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zie hier de mede reden waarom het merk niet meer bestaat
Jij bent ook niet veel gewend hequote:Op zondag 9 april 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ook geen puf meer
Ik ga echt nooit meer zaterdag werken![]()
Niet al mijn vrienden, maar diegenen die meezouden naar de biosquote:Op zondag 9 april 2006 18:50 schreef PeuRac het volgende:
lan-party![]()
ik heb nu een hele duidelijke voorstelling van de vrienden van Paladijn
Jullie hebben gewoon geen idee wat ik doordeweeks allemaal meemaakquote:
Hoelang doe je dit werk al?quote:Op zondag 9 april 2006 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon geen idee wat ik doordeweeks allemaal meemaak![]()
Het komt misschien over als zeiken en zeuren maar neem het nou maar gewoon van mij aan
3 uur naar Groningen rijdenquote:Op zondag 9 april 2006 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon geen idee wat ik doordeweeks allemaal meemaak![]()
Het komt misschien over als zeiken en zeuren maar neem het nou maar gewoon van mij aan
Dan mag ik toch hopen dat je wel wat gewend bentquote:
Ik zou me daar ook niet druk over maken hoorquote:Op zondag 9 april 2006 18:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
3 uur naar Groningen rijden
Wat is daar mis mee anyway, ik zit zo vaak op de weg voor mijn werk en vind dat eigenlijk helemaal niet erg...
Dat is uiteraard wel een vereistequote:Op zondag 9 april 2006 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou me daar ook niet druk over maken hoorals de baas maar betaald.
Hersenen op 0 werk is heel wat anders als nog moeten nadenken en daarbij zwaar werk.quote:Op zondag 9 april 2006 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat je wel wat gewend bentmij hoorde je ook niet zeuren toen ik soms in m'n eentje met de hand de hele dag vrachtwagens met vlees aan het lossen was
dan heb je al snel 120 tot 140 ton vlees in je handen gehad.
Je hebt zelf gekozen voor dit werk en doet het al 3 jaar en nog bijna wekelijks zeiken over je werkquote:Op zondag 9 april 2006 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hersenen op 0 werk is heel wat anders als nog moeten nadenken en daarbij zwaar werk.
Maar opzich is het best te doen, maar niet ook nog zaterdag erbij werken...
dat kan 1x misschien 2x maar daarna kun je me opvegen
Wat is er mis met in een hotel werken dan? Daar werken juist vaak leuke meisjesquote:Op zondag 9 april 2006 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
Naar groningen daar een of andere kutklus waar ik nog nooit ben geweest
Ik heb ze vrijdag nog verteld... als ik de helft dadelijk niet voor elkaar krijg niet gaan lopen zeiken he
En dan nog in een hotel ookals ik erges een schurft aan heb..... juist ja
Soms gaat het 2 weken goed, en dan weten ze er binnen 1 week weer zo'n enorme takkebende van te maken.quote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt zelf gekozen voor dit werk en doet het al 3 jaar en nog bijna wekelijks zeiken over je werk![]()
Nee overnachten in een hotelquote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er mis met in een hotel werken dan? Daar werken juist vaak leuke meisjes
Je hebt het over de planning neem ik aan?quote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Soms gaat het 2 weken goed, en dan weten ze er binnen 1 week weer zo'n enorme takkebende van te maken.
Het is gewoon veel te druk al 1,5 jaar dat is het hele probleem...
Iedereen heeft veel te veel gezeik aan z'n kop...
Mja binnenkort eens met baas gaan praten...quote:Op zondag 9 april 2006 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt het over de planning neem ik aan?
En als je structureel overwerkt kan je daar rechten aan ontlenen he.
Dat zijn de betere nieuwtjesquote:Op zondag 9 april 2006 19:05 schreef PeuRac het volgende:
spreek ik een vriendin die net terug is van vakantie, heeft ze leren paaldansen daar![]()
als ze nog ff 10 tot 15 kilo eraf traint wel jaquote:
Ik krijg opeens medelijden met de paalquote:Op zondag 9 april 2006 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ze nog ff 10 tot 15 kilo eraf traint wel ja
quote:Op zondag 9 april 2006 19:07 schreef Ballebek het volgende:
Wat ook leuk is om midden in de zomer met 40 ton aan garnalen in je bak te hebben onderweg naar Marokko om ze te laten pellen en dan halverwege de rit je koeling ermee stopt waardoor je tegen de tijd dat je het doorhebt een mega stank veroorzaakt en niet verder mag rijden van de coppers [afbeelding]
Lekkere buurvrouw? Zo ja gewoon zo laten zo nee er een ijzere muur tussen lassenquote:Op zondag 9 april 2006 19:15 schreef Paladijn het volgende:
Kom ik net op het balkon, blijkt het hekwerk tussen mijn balkon en dat van de buurvrouw doormidden te zijn gewaaid
Dat wordt binnenkort weer eigenhuisentuinen
Ze ligt al 5 weken in't ziekenhuis nadat er het een en ander gevonden werd bij een routinecontrole... ex-kankerpatient en op zijn minst 60+quote:Op zondag 9 april 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
Lekkere buurvrouw? Zo ja gewoon zo laten zo nee er een ijzere muur tussen lassen
De broer van een vriend van mij die in Lauwersoog werkt jaquote:
Je hebt nu dus een 2x zo groot balkon?quote:Op zondag 9 april 2006 19:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze ligt al 5 weken in't ziekenhuis nadat er het een en ander gevonden werd bij een routinecontrole... ex-kankerpatient en op zijn minst 60+Ik heb d'r door haar ziekenhuisbezoek ook maar iets van een korte week meegemaakt.
En een muur ertussen, tya.. dat kan niet echt't is boven mijn keuken/bijkeuken. Bij de andere buren zit daar nog een schoorsteen tussen waar het houtwerk op rust, maar dat is bij mij niet het geval. Nou was ik toch al van plan mijn houten omheining te vervangen deze zomer, dus binnenkort maar eens kijken wat er aan mogelijkheden is.
quote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef BazzoS het volgende:
Impulsieve actie: ff minimeeten met een teamgenoot![]()
Ja, vol met plankenquote:
Huuuuuugquote:
Jij welquote:Op zondag 9 april 2006 20:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Huuuuuug![]()
mag ik alfa meeting foto's spammen?![]()
jij welquote:Op zondag 9 april 2006 20:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Huuuuuug![]()
mag ik alfa meeting foto's spammen?![]()
* Alfisti aait de Peuracquote:Op zondag 9 april 2006 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Rot op met die foto's, het is al erg genoeg dat ik niet kon komen
Kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait de Peurac
Ook zonder jou was het gezellig
Het ergste is gewoon nog dat het me niet gelukt is om m'n rembekrachtiger te vervangenquote:Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait de Peurac
Ook zonder jou was het gezellig
Sja..............quote:Op zondag 9 april 2006 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ergste is gewoon nog dat het me niet gelukt is om m'n rembekrachtiger te vervangenIk had dus net zo goed wel kunnen gaan ipv de hele dag onder de auto te liggen en m'n helemaal op te fokken om 4 boutjes.
Had bo die v6 niet ff snel om kunnen wisselen dan?quote:Op zondag 9 april 2006 20:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sja..............
De Bojo hebben ons prima vermaakt
Uniek dat die twee DTM blokken aanwezig waren, de 93'er kampioenschaps motor en een über-fijne ITC versieDat zie je waarschijnlijk nooit meer
quote:Op zondag 9 april 2006 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had bo die v6 niet ff snel om kunnen wisselen dan?
Ik baal echt als de nete, ik ben die auto ook echt compleet zatquote:Op zondag 9 april 2006 20:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sja..............
De Bojo hebben ons prima vermaakt
Uniek dat die twee DTM blokken aanwezig waren, de 93'er kampioenschaps motor en een über-fijne ITC versieDat zie je waarschijnlijk nooit meer
Wat komt ervoor terug?quote:Op zondag 9 april 2006 20:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik baal echt als de nete, ik ben die auto ook echt compleet zatmorgen schop ik em naar de garage om te repareren en dan gaat hij marktplaats op
![]()
Gezien de KM's die ik maak zou dat geen slecht idee zijn, maar het wordt een 96/97'er 1.8 of 2.0 (beide 16v). Met minimaal airco en sportpakket zou fijn zijn (volgens m'n gevoel hebben de meesten dat laatste wel trouwens).quote:Op zondag 9 april 2006 20:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat komt ervoor terug?
Toch geen 155 op 'gas'?
en dan?quote:Op zondag 9 april 2006 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik baal echt als de nete, ik ben die auto ook echt compleet zatmorgen schop ik em naar de garage om te repareren en dan gaat hij marktplaats op
![]()
Een jongere 155 terug, hoewel ik het ook niet kan laten naar 200SX'n en Porsche 924's te kijkenquote:
Nooit, het huidige model vind ik nog wel leuk, maar zoiets zou ik nooit kopen om zelf in te rijdenquote:Op zondag 9 april 2006 20:45 schreef Sjoem het volgende:
Een Fiat Panda.
Een Fiat is heel ruim voor een alleenstaande.quote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit, het huidige model vind ik nog wel leuk, maar zoiets zou ik nooit kopen om zelf in te rijdenIk hou van ruime auto's (een GTV vind ik dus ook niks Alfisti
) welke sportief zijn.
Eerst leren poetsen!quote:Op zondag 9 april 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
enne volgende keer wil ik ook in de showroom![]()
Maar niet goed genoeg voor mijquote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een Fiat is heel ruim voor een alleenstaande.
Ik zou sowieso niet dood gevonden willen wordenquote:Op zondag 9 april 2006 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar niet goed genoeg voor mijSommige mensen vinden een Deawoo heel fijn, ik wil er niet dood in of naast gevonden worden.
Hoort die voorbumperzo of heeft ie schadequote:
Was 't aan de harde kant gelukt?quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop maar gewoon dat er geen foto's van me gemaakt zijn gisteren
Ik zeg niksquote:Op zondag 9 april 2006 21:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet dus?De bloemetjesgeur heeft niet geholpen?
Ik ben een gevaar voor vrouwen met bier opquote:
Heb je er eentje een elleboog gegeven?quote:Op zondag 9 april 2006 21:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben een gevaar voor vrouwen met bier op![]()
![]()
![]()
Neequote:
Die heb ik gemistquote:Op zondag 9 april 2006 22:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
NeeMeer in de zin van de vorige fotoreeks van mij
Moet je hugo maar even kietelenquote:
gaat ook heel makkelijk als je de sc niet leestquote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik kietel, kietel, kietel, maar hij snapt er niks van
Vraag maar naar de dwaze foto's van mij op het laatste studiefeestquote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik kietel, kietel, kietel, maar hij snapt er niks van
Hugo de stoomsleepboot.quote:Op zondag 9 april 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ben er weer, was plost visiteiemand al een idee over de TT?
200SXquote:Op zondag 9 april 2006 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een jongere 155 terug, hoewel ik het ook niet kan laten naar 200SX'n en Porsche 924's te kijken![]()
Toch wordt het wel weer een 155, het rijden en de ruimte bevalt me veel te goed.
Visite is meestal leukquote:Op zondag 9 april 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel al mn bijleeszooi kwijt
Nou ja, dan gata er maar wat meer tijd inzitten, was weer ouderwets gezellig
Een echte Chevrolet bedoel jequote:Op zondag 9 april 2006 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar niet goed genoeg voor mijSommige mensen vinden een Deawoo heel fijn, ik wil er niet dood in of naast gevonden worden.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 9 april 2006 21:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Hoort die voorbumperzo of heeft ie schade
Wat een misbaksel.
Om nog maar te zwijgen van 't koffiemolentje dat voorin ligt
Dit was een oude vriend met wie ik al drie jaar bijna geen contact meer had, maar door het overlijden van onze gezamenlijke vriend toch weer tot elkaar gekomen. Kan soms vreemd gaan. De hele afgelopen drie jaar bij lopen kletsen manquote:
Ik gelukkig niet meerquote:
't gaat wel een beetje met je?quote:Op zondag 9 april 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit was een oude vriend met wie ik al drie jaar bijna geen contact meer had, maar door het overlijden van onze gezamenlijke vriend toch weer tot elkaar gekomen. Kan soms vreemd gaan. De hele afgelopen drie jaar bij lopen kletsen man
En woensdag om 12 uur is de crematie
Nee, Huggie heeft de foto's niet meerquote:Op zondag 9 april 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet meer
En Sjoem, snap je het nu?![]()
Ik heb ze weggeflikkerd perongelukquote:Op zondag 9 april 2006 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet meer
En Sjoem, snap je het nu?![]()
Echt niet, je kunt nog typen zonder spelfaudtenquote:
Ja. Maar zn naam tussen zwarte randen zien staan is toch wel erg vreemdquote:Op zondag 9 april 2006 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't gaat wel een beetje met je?
Misschien heeft ie wel 100x op de backspace geduwd.quote:Op zondag 9 april 2006 22:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Echt niet, je kunt nog typen zonder spelfaudten
Als je dronken genoeg bent intreseren die spelfouten je toch niet meerquote:Op zondag 9 april 2006 22:17 schreef Sjoem het volgende:
Misschien heeft ie wel 100x op de backspace geduwd.
Ja dat denk jequote:Op zondag 9 april 2006 22:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Echt niet, je kunt nog typen zonder spelfaudten
Ik kan het me voorstellen jaquote:Op zondag 9 april 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Maar zn naam tussen zwarte randen zien staan is toch wel erg vreemdk besef het nog steeds niet helemaal
quote:Op zondag 9 april 2006 22:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat denk je
Vraag Sjoewe en/of Hugo even
quote:Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
ik heb 'n es nogg ezien vanavond![]()
Sjoewe ][ Histerio zegt:
wat?
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
ik heb m'n ex nog gezien vanavond
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
sorry![]()
Mooi voorbeeldje dacht ik zoquote:
quote:Op zondag 9 april 2006 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb een lekker wijf in m'n MSN-lijst![]()
![]()
Ik las het ja... Voor die vriend van me zijn moeder word het woensdag de 9e begrafenis/crematie in eem maand tijdquote:Op zondag 9 april 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen ja![]()
En als klap op de vuurpijl is ook nog de laatst levende oprichter van Terberg overleden
quote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik las het ja... Voor die vriend van me zijn moeder word het woensdag de 9e begrafenis/crematie in eem maand tijd![]()
Veel doden de laatste tijd.
Ik was echt heel goedkoop 'd0rkne'quote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het kost je een paar pieken, maar dan heb je ook wat
En dan begint hier net Stairway to Heaven van Led Zeppelinquote:
quote:Op zondag 9 april 2006 22:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan begint hier net Stairway to Heaven van Led Zeppelin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |