thnxquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef pkwarts het volgende:
Ruilen kan men hier verder zetten:
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic
Ik dacht eind mei, maar maakt niet uit!! hypen die hap!quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef H.Flick het volgende:
Het is een tafeltennis game. Zelfs als Sjo hem gaat hypen koop ik hem nog niet.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:01 schreef nicket84 het volgende:
iemand Battle Field Modern Combat al gekocht... Hier ligt ie nog niet in de winkel
en net mijn eerste vastloper in oblivion... was aan t vechten en geluidseffecten vielen weg. en vervolgens kreeg ik de melding dat ik mn disk schoon moest maken....
gues what... 1uur lang niet gesaved
Ik geloof dat dus nooit, bewijs!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu 75 uur gespeeld....En meer dan 1000 saves. Ik kan het bewijzen met een foto als je het wilt zien....Dat is 13 keer per uur. Elke 5 minuten zo ongeveer. Da's best ziek.
Doe dat dan es.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:56 schreef =HellFire= het volgende:
Reminds me, moet daar nog review van doen.
Eerlijk gezegd speel ik op het moment helemaal niks mee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Doe dat dan es.
Wel gratis spelen en er niets mee doen he.
Ik heb hem vandaag even gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:51 schreef gijsje79 het volgende:
Al mensen BF gehaald?
Ik heb fight night 3, als je daar wel tegen wilt ruilen, of wil je helemaal geen vecht games meer?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef nicket84 het volgende:
Toevallig iemand (liefst noord-brabant) die mijn Dead Or Alive 4 wil ruilen tegen een ander 360 spel.
Heb hem 3x gespeeld, hij is dus z.g.a. nieuw.
Ik heb Oblibian, PGR3, Perfect Dark Zero, Call of Duty, GRAW iig al.
Ja inderdaad. Dat had ik ook bij die eerste missie (in de sneeuw).quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag even gedaan.
Ik vond het maar onduidelijk. Je drukt op start campaign en even later knal je wat mannetjes af terwijl je geen idee hebt van de precieze knoppen. Drie minuten later zit je eerste missie erop en heb je zoiets van: wat heb ik net gedaan
Ghost Recon, hmm heb ik dat spel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef PBateman1978 het volgende:
OMG, Ghost Recon <3
Echt super, nu ineens toch wel weer erg blij met de aanschaf van die 360
Uuuh FightNight3 lijkt me iig wel leuker.. Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb fight night 3, als je daar wel tegen wilt ruilen, of wil je helemaal geen vecht games meer?
BF2 op de console is wat meer arcade. En hoe wil jij praten tegen je teamgenoten zonder je headset? wil je echt je controller wegleggen en een usb toetsenbord op schoot nemen terwijl je ook gewoon door kan blijven spelen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:09 schreef nicket84 het volgende:
Ik heb BF2 veel op de laptop gespeeld. Maar is hij op de 360 ook phat? Want in de demo kon ik bijv niks zeggen tegen mijn teammates (of moet dat met je fucking headset?) En de bevelhebber optie kon ik ook niet vinden.....
Of is dat omdat het een demo is...
Ik zeg het misschien krom. maar ik bedoel met BF2 kon je voorgeprogrameerde commando's aan je teamleden geven. Dat je bijvoorbeeld een pick-up nodig had. Of dat je een vijand gespot had...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
BF2 op de console is wat meer arcade. En hoe wil jij praten tegen je teamgenoten zonder je headset? wil je echt je controller wegleggen en een usb toetsenbord op schoot nemen terwijl je ook gewoon door kan blijven spelen?
Dat is toch nergens voor nodig als je het ook echt kunt zeggen?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:13 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Ik zeg het misschien krom. maar ik bedoel met BF2 kon je voorgeprogrameerde commando's aan je teamleden geven. Dat je bijvoorbeeld een pick-up nodig had. Of dat je een vijand gespot had...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:09 schreef nicket84 het volgende:
Ik heb BF2 veel op de laptop gespeeld. Maar is hij op de 360 ook phat? Want in de demo kon ik bijv niks zeggen tegen mijn teammates (of moet dat met je fucking headset?) En de bevelhebber optie kon ik ook niet vinden.....
Of is dat omdat het een demo is...
DAMNNN Waar haal jij die tijd vandaan !!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Excuses voor mijn goedkope TV.
[afbeelding]
tijd overquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef Retuobak het volgende:
Net GRAW online gedaan met Fliepke, Heintje en twi
Wat geweldig zeg
1005 kills voordat we verloren
De missies dat je alleen loopt vondt ik eigenlijk altijd makkelijker, je teammembers zijn nou niet echt de slimstequote:Op dinsdag 11 april 2006 23:51 schreef jorienvdherik het volgende:
net nog even ghost recon advanced warfighter gedaan, de missie Reach the Football gedaan, best een lastige omdat je helemaal alleen zit
Ik heb gisteren de demo gedownload, en speel bf2 ook op de PC.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:51 schreef gijsje79 het volgende:
Al mensen BF gehaald?
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:56 schreef Sjotime het volgende:
Redelijke review voor BF2 op 360
http://xbox360.ign.com/articles/701/701198p1.html
Klopt.. de demo vond ik ook maar leuk-als-er-echt-niks-beters-te-gamen-isquote:
Hmm.. tis al 1 April geweest hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:22 schreef devv05 het volgende:
Xbox Live Gold wordt misschien gratis en Rare port GoldenEye misschien naar Live Arcade
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:22 schreef devv05 het volgende:
Xbox Live Gold wordt misschien gratis en Rare port GoldenEye misschien naar Live Arcade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |