Ik ben nog regelmatig online met PGR3, invite me maar als je me online ziet, ik ben wel in voor een paar rondjes scheurenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:
Ja, echt geweldig weer![]()
Jammer dat niemand anders hier een game langer dan een week speelt op live
Lijken wel screens van de DS versie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:52 schreef Tain het volgende:
X-Men: The Official Game
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat gisteravond voor het eerst in de maand eraan te denken om PGR3 te gaan spelen maar zonder dat ik het door had deed ik Oblivion erin en hield ik 4 uur later pas opquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:
Ja, echt geweldig weer![]()
Jammer dat niemand anders hier een game langer dan een week speelt op live
ze hebben nu toch ook zo`n speciale zwarte versie die vind ik dan weer wel mooi.quote:
ik woon in tilburg (althans in de buurt van).quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef nicket84 het volgende:
Toevallig iemand (liefst noord-brabant) die mijn Dead Or Alive 4 wil ruilen tegen een ander 360 spel.
Heb hem 3x gespeeld, hij is dus z.g.a. nieuw.
Ik heb Oblibian, PGR3, Perfect Dark Zero, Call of Duty, GRAW iig al.
Wil hem alleen ruilen, want ik zal er iets van 35 voor kunnen beuren, en heb er 65 voor betaald. En dan heb ik voor die 35 nog geen nieuwe game.. Dus wil hem alleen ruilen..quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik woon in tilburg (althans in de buurt van).
maar ruilen kan ik niet wat wil je er voor hebben
Toch lijkt dit me niet meer dan een veredelde tech-demo.quote:
thnxquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef pkwarts het volgende:
Ruilen kan men hier verder zetten:
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic
Ik dacht eind mei, maar maakt niet uit!! hypen die hap!quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef H.Flick het volgende:
Het is een tafeltennis game. Zelfs als Sjo hem gaat hypen koop ik hem nog niet.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:01 schreef nicket84 het volgende:
iemand Battle Field Modern Combat al gekocht... Hier ligt ie nog niet in de winkel
en net mijn eerste vastloper in oblivion... was aan t vechten en geluidseffecten vielen weg. en vervolgens kreeg ik de melding dat ik mn disk schoon moest maken....
gues what... 1uur lang niet gesaved
Ik geloof dat dus nooit, bewijs!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu 75 uur gespeeld....En meer dan 1000 saves. Ik kan het bewijzen met een foto als je het wilt zien....Dat is 13 keer per uur. Elke 5 minuten zo ongeveer. Da's best ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |