Hell yeah.quote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja, het zal er vast van komen, maar toch vraag ik me af...
Zat gisteren nog eens good old Rallisport Challenge 2 te spelen op de XBox, supermooi spel op mijn 100hz CRT TV, zou een PGR3 op de 360 nou ZOVEEL mooier zijn ?
Tuurlijk is het mooier. Alleen zonde van het geld. Wacht nu is geduldig af tot einde van het jaar. Dan is er tenminste wat keuze. Zonde om nu geld uit te geven om er over 6 maanden achter te komen dat het zonde isquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zat gisteren nog eens good old Rallisport Challenge 2 te spelen op de XBox, supermooi spel op mijn 100hz CRT TV, zou een PGR3 op de 360 nou ZOVEEL mooier zijn ?
Ja dan is het zeker waard, je denkt toch niet dat alle mensen hier op het xbox forum een HD TV hebben?quote:Op maandag 10 april 2006 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Dus ook als ik geen HD-TV aanschaf de komende jaren is de 360 het waard ?
En geld bewaren tot het einde van het jaar is niet mijn sterkste punt.
PGR 2 op een HDTV ziet er ook nog steeds ranzig goed uit, hoorquote:Op maandag 10 april 2006 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
RARGH, stel je toch eens voor...quote:
quote:
en dan ook nog een stoel erbij met force feedbackquote:Op maandag 10 april 2006 14:39 schreef Smots het volgende:
[..]
RARGH, stel je toch eens voor...
Dat spel spelen met de controller van Steel Battalion.
* Smots maakt spontaan een sportvlek in zijn broekje*
Dat heb je pas 100x in deze topicsreeks gemeldquote:Op maandag 10 april 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
nee nee, gewoon voor de prijzen gaan online
ik weet dat ik het kan
6e van NL met fifa 06 over live
dat gemis kan verholpen worden door de geluidsinstallatie op 11 te zetten.quote:Op maandag 10 april 2006 14:43 schreef Tain het volgende:
[..]
en dan ook nog een stoel erbij met force feedback
Helaas wel ja, maar het komt toch het dichstbij de ervaring van geraakt worden als je in een mech zit of je moet zelf een mech simulator gaan bouwenquote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef Smots het volgende:
[..]
dat gemis kan verholpen worden door de geluidsinstallatie op 11 te zetten.
(En daarbij zijn bijna alle stoelen met fors fiedbek erin ronduit KUT.
ja weet ik, 44 krijg ik hem ergens omdat het een sponsor van me site is./wordquote:Op maandag 10 april 2006 14:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat heb je pas 100x in deze topicsreeks gemeld
Maar waar is ie 44 euro? Dat is misschien net een twijfelprijs tot er een echte footie op de 360 komt.
Tsss, en dan niet eens gratisquote:Op maandag 10 april 2006 14:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja weet ik, 44 krijg ik hem ergens omdat het een sponsor van me site is./word
Leuke woordspeling bij een tafeltennis spellekequote:Op maandag 10 april 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
netjes
Prima, ik zal hem daar wel gaan pre-orderen binnekortquote:Op maandag 10 april 2006 15:27 schreef Wessiej het volgende:
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?cPath=1795_1841_2020&products_id=68774.
Table Tennis voor 31 euro.
Hoe is eigenlijk de gameplay en het camerawerk?quote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef Wessiej het volgende:
tvp.
Lara is echt tof op de 360, en een stuk beter dan deel 5 en 6.
Maar dat is ook niet moeilijk.
Heb je de Career Mode al gedaan? Zonee, kan je niet ranked spelen. Dat doe je namelijk met het "poppetje" wat je in de Career maakt.quote:Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef Garthim het volgende:
hallo, ik had even een vraagje over topspin 2...ik wil graag online ranked matches spelen
maar zodra ik dat doe en op mijn harde schijf zoek naar mijn profiel dan vind hij niks. help!
Die mensen zouden ze moeten opsluitenquote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef peristilius het volgende:
Het is maar net wat je gewend bent H.Flick, veel mensen vinden het echt prettiger.
non inverted is toch normaal, naar boven kijk je door naar boven met je muis te gaan. Klinkt logisch wmb.quote:Op maandag 10 april 2006 17:28 schreef H.Flick het volgende:
Camera is prima, maar ik blijf het vreemd vinden dat hij standaard niet inverted is. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem standaard non-inverted speelt.
Kijk, nu zou ik jou ook al voor gek kunnen verklaren.quote:
Vroeger bijna alles inverted eigenlijk...quote:Op maandag 10 april 2006 17:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
non inverted is toch normaal, naar boven kijk je door naar boven met je muis te gaan. Klinkt logisch wmb.
ja oke, maar in elke game die ik met controller of muis bestuur wil ik gewoon lekker non-inverted.quote:Op maandag 10 april 2006 17:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vroeger bijna alles inverted eigenlijk...
Vanwege de Joystick denk ik.
Mwoah, speel als sinds de PS1 inverted, houd het lekker zo.quote:Op maandag 10 april 2006 17:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja oke, maar in elke game die ik met controller of muis bestuur wil ik gewoon lekker non-inverted.
Lijkt me geen moeilijke keus toch? Zelfde game alleen met X360 graphics of ps2 graphicsquote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef Noax het volgende:
[..]
Hoe is eigenlijk de gameplay en het camerawerk?
Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden!
Heb alleen nog geen idee voor welk systeem ik TR voor wil gaan kopen.. (PS2 of Xbox360)
Ik ook altijdquote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mwoah, speel als sinds de PS1 inverted, houd het lekker zo.
Bij een FPS wel, maar als je third person speelt werkt het bij mij anders. Als je naar links drukt dan beweegt de camera naar links, waardoor het mannetje (dat gewoon recht voor de camera uit loopt) dus in feite naar rechts gaat... ofzo.quote:Op maandag 10 april 2006 17:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
non inverted is toch normaal, naar boven kijk je door naar boven met je muis te gaan. Klinkt logisch wmb.
Hmm, de X-as heb ik wel altijd non-inverted.quote:Op maandag 10 april 2006 18:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bij een FPS wel, maar als je third person speelt werkt het bij mij anders. Als je naar links drukt dan beweegt de camera naar links, waardoor het mannetje (dat gewoon recht voor de camera uit loopt) dus in feite naar rechts gaat... ofzo.
Ik kan me zo voorstellen dat het met de controller van de PS2 lekkerder speelt!quote:Op maandag 10 april 2006 18:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Lijkt me geen moeilijke keus toch? Zelfde game alleen met X360 graphics of ps2 graphics![]()
FPS is inverted echt niet fijn. Als een kameraad van me achter mijn 360 is geweest is het eerste wat ik weer moet doen de inverted uit zettenquote:Op maandag 10 april 2006 17:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kijk, nu zou ik jou ook al voor gek kunnen verklaren.
Met die gare PS2 controller?quote:Op maandag 10 april 2006 18:42 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat het met de controller van de PS2 lekkerder speelt!
Ja, met toetsenbord en muis speelt zoiets ook beter. En ik denk dat ik de KNVB maar ga voorstellen met een kubus te gaan voetballen, in plaats van met een balquote:Op maandag 10 april 2006 18:42 schreef Noax het volgende:
[..]
Als je nu niet onder de indruk bent zal dat met zo'n kabeltje echt niet anders zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef PBateman1978 het volgende:
XBox 360 premium pack ? Check
Extra Wireless Controller ? Check
Play and Charge kit ? Check
PGR 3 ? Check
Jammer genoeg waren de RGB kabel en GR:AW niet op voorraad, die volgen ZSM.
Moet zeggen, ik mis die RGB kabel nu al, want ben nog niet ERG onder de indruk nu.
Maar komt vast goed.![]()
3e seizoen maar 40 sterrenquote:Op maandag 10 april 2006 19:26 schreef twi het volgende:
Hoe ver is iedereen eigenlijk in Top Spin? Heb alle zilveren sterren en de meeste gouden ook al. Nu halverwege de Australian Open (3e seizoen) op weg naar hopelijk mijn eerste grand slam titel, 25e van de wereld.
Tis meer PGR3 denk ik, het zijn vooral de omgevingen die daar geweldig mooi zijn, en die zie je niet als je met hoge vaart door de straten van bijv. NY scheurt.quote:Op maandag 10 april 2006 19:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als je nu niet onder de indruk bent zal dat met zo'n kabeltje echt niet anders zijn.
quote:Op maandag 10 april 2006 18:42 schreef Noax het volgende:
[..]
Ja, door zulk soort mensen als jij staan FPS games nu vaak standaard non-inverted!quote:Op maandag 10 april 2006 18:52 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
FPS is inverted echt niet fijn. Als een kameraad van me achter mijn 360 is geweest is het eerste wat ik weer moet doen de inverted uit zetten
Precies, ik ken een iemand die met inverted speelt en dat is iemand die tennist met links en voetbalt met rechts.quote:Op maandag 10 april 2006 19:53 schreef Tain het volgende:
Met FPS'en kan ik absoluut niet met inverted spelen en als ik een vliegspel speel wat je vanuit de cockpit ziet dan speelt inverted weer een stuk fijner...
Ik schrijf/teken links en ben voor de rest rechts.quote:Op maandag 10 april 2006 19:56 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Precies, ik ken een iemand die met inverted speelt en dat is iemand die tennist met links en voetbalt met rechts.
ik schrijf met rechts, gooi met rechts, voetbal met rechts en spring met linksquote:Op maandag 10 april 2006 19:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik schrijf/teken links en ben voor de rest rechts.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik begin best wel geinteresseerd te worden in Fifa world cup.
You may hit me.
Denk het om het Live en Hitman Bloodmoney heeft niet ook geen live dus miss dan op de pc.
Houdt me hier tegen of juich me aan (marcel).
Dan zou toch moeten kunnen? Althans, dat heb ik altijd gelezen in de aankondingen van de Xbox360.quote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef pkwarts het volgende:
Wat natuurlijk jammer is, is dat je dit soort opties gewoon moet kunnen instellen in je dashboard van je 360 en dat spellen dat automatisch overnemen. Dat instellen elke keer is zo irritant
Ik hou je zeker niet tegen. Leedvermaak is het beste vermaak.quote:Op maandag 10 april 2006 20:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik begin best wel geinteresseerd te worden in Fifa world cup.
You may hit me.
Denk het om het Live en Hitman Bloodmoney heeft niet ook geen live dus miss dan op de pc.
Houdt me hier tegen of juich me aan (marcel).
Ik had het ook gelezen maar zie het nergens terug bij je instellingen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan zou toch moeten kunnen? Althans, dat heb ik altijd gelezen in de aankondingen van de Xbox360.
Het is er zeker weten. Pas geleden gezien. Ben nu nog met black bezig en kan niet opslaan tussendoor (quote:Op maandag 10 april 2006 20:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik had het ook gelezen maar zie het nergens terug bij je instellingen.
Ik weet iig dat je op je gamercard moet drukken en daar ergens, dus niet bij de instellingen zelf.quote:Op maandag 10 april 2006 20:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik had het ook gelezen maar zie het nergens terug bij je instellingen.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef Heintje het volgende:
Wat een gezeur over dat inverten.
Je mag er pas over gaan kankeren als ze een spel uitbrengen waarbij je het niet in kan stellen.
quote:Op maandag 10 april 2006 19:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Of eigenlijk komt dit door EA, MoH: Frontline was volgens mij de eerste game die ik speelde die dit had, en die kon je dan ook gewoon niet eens op inverted zetten.
Vrij kort (ca. 8 uur), maar HEEL gaaf!! Ben ook gelijk opnieuw begonnenquote:
De grote vraag is nu, is ie mijn zuurverdiende studiefinancieringquote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef twi het volgende:
Heb de Australian Open gewonnen, alle 60 sterren goud, 6e dus nog wat charity eventjes spelen en dan Roland Garros winnen, dan zal ik ook wel 1e staan (sta al 1e op de ranking).
Leuke game, maar wederom zo weinig diepgang. Online net een potje gewonnen, maar vind het jammer dat de "A" altijd in gaat. Had graag een wat makkelijker te richten vlak schot gehad.
Naja, ik ben nog steeds SP persoon, en met bijvoorbeeld Virtua Tennis voor de PSP heb ik me zeker 30-40 uur vermaakt, dat kan ik dus niet verwachten met TS2?quote:Op maandag 10 april 2006 22:04 schreef twi het volgende:
Ik vind van wel, geen spijt dat ik 'm heb gekocht. Bovendien is het wel leuk dat je nu over meer verschillende abilities minder sterren kunt verdelen. Dus kom je online veel verschillende verdelingen tegen en speelt niet iedereen hetzelfde.
De SP is net wat leuker dan Top Spin 1, net als de trainingen, maar heel erg lang ga je je daar niet mee vermaken.
Pro Evolution Soccer/Winning Eleven spelen imo nog altijd beter op de PS2 dan op de Xbox(360).quote:Op maandag 10 april 2006 18:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met die gare PS2 controller?Sinds ik mn 360 heb houdt dat ding echt voor geen meter meer vast. Als je 'm toch voor de PS2 haalt heb je een paar chromosomen te weinig denk ik
Dat weet ik niet, heb de Xbox versie niet en op 360 is ie nog niet uit. Maar ik vind de 360 controller echt stukken beter dan die van de PS2.quote:Op maandag 10 april 2006 23:05 schreef Noax het volgende:
Pro Evolution Soccer/Winning Eleven spelen imo nog altijd beter op de PS2 dan op de Xbox(360).
Al is het met de controller van de Xbox360 het er wel veel beter op geworden.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:37 schreef PBateman1978 het volgende:
PGR3 ga ik morgen maar weereens ruilen, vind er heel weinig aan...
Nee, ik heb wel nog een gesealde Blazing Angels te koop.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:25 schreef kepler het volgende:
wil iemand toevallig Oblivion verkopen? zo ja dan ben ik wel geinteresseerd![]()
Mijn tentamens zijn namelijk bijna afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |