achos, wat stomquote:Op zondag 9 april 2006 11:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij zegt dat de mijn wachtwoord of msn adres niet bestaat.
RaR verkoopt nooit uit.quote:Op zondag 9 april 2006 11:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ah fijn, een van mn beste vriendjes wil mee..dus kan ik dat binnekort ook regelen voordat het misschien wel uitverkocht zou zijn
Hier doet hij het wel gewoonquote:
dan is er iets met je net-pasport. Die wordt volgens mij nie gebruikt bij hotmailquote:Op zondag 9 april 2006 11:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij zegt dat de mijn wachtwoord of msn adres niet bestaat.
ja dat zeker, anders was het kaartje allang gekochtquote:Op zondag 9 april 2006 11:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
RaR verkoopt nooit uit.
Daarbij wacht nog even totdat de kaarten binnen zijn. Blijft festivalwereld
voeg je me wel toequote:Op zondag 9 april 2006 11:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja dankje.
Ik maak ff een nieuw account aan
Ja weet ik, maar dat is niet te fixenquote:Op zondag 9 april 2006 11:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
dan is er iets met je net-pasport. Die wordt volgens mij nie gebruikt bij hotmail
Mij wel hè.quote:
Tsja k wou dat k je wat meer zekerheden kon bieden, maar goed zo afhankelijk van anderen. So i can'tquote:Op zondag 9 april 2006 11:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja dat zeker, anders was het kaartje allang gekocht
Yo doggquote:Op zondag 9 april 2006 11:40 schreef B_BOY het volgende:
goejemorgen.
Ja hoor, en hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 9 april 2006 11:41 schreef B_BOY het volgende:
alles goed christiaan?
K ook zoquote:
Doeiquote:
ZOOOOOOOOOquote:
ja goed he. weer een prima weekend gehad.quote:Op zondag 9 april 2006 11:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja hoor, en hoe gaat het met jou?
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 9 april 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja goed he. weer een prima weekend gehad.
snap ik wel hoorquote:Op zondag 9 april 2006 11:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja k wou dat k je wat meer zekerheden kon bieden, maar goed zo afhankelijk van anderen. So i can't
Okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |