99% cacoa chocolade bevat in ieder geval geen suiker. Maar lekker vind ik het niet, ik heb nog een halve reep in de kast liggen van dat spul.quote:Op zondag 9 april 2006 11:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier word je toch ook niet dik van van die hele pure chocolade?
opzich niks verkeerd mee en is iets wat je ook nodig hebt ...quote:
goeie vraagquote:Op maandag 10 april 2006 08:05 schreef roofless het volgende:
Is die 99% puur eigenlijk dan cacaopoeder met nog een procentje om het aan elkaar te plakken?
Het is me niet helemaal duidelijk waar de 99% voor staat behalve voor 'cacaomassa'. Voor zover ik weet bestaat ruwe cacao uit cacaoboter en cacaopoeder. En dan zou 99% puur dus hetzelfde zijn als cacaopoeder. Lijk me toch sterk dat dat te eten is...
Oei! Lekkuhr!quote:Op zondag 9 april 2006 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Klein bolletje bittere chocolade mousse bij de canard a l'orange lijkt me helemaal niet gek..
Kijk, dit bedoelde ik nou met mijn vraag:quote:Op maandag 10 april 2006 08:05 schreef roofless het volgende:
Is die 99% puur eigenlijk dan cacaopoeder met nog een procentje om het aan elkaar te plakken?
Het is me niet helemaal duidelijk waar de 99% voor staat behalve voor 'cacaomassa'. Voor zover ik weet bestaat ruwe cacao uit cacaoboter en cacaopoeder. En dan zou 99% puur dus hetzelfde zijn als cacaopoeder. Lijk me toch sterk dat dat te eten is...
Nog geen antwoord op geweestquote:Op zondag 9 april 2006 12:43 schreef Brentmeister het volgende:
Hoe maken ze daar ooit een reep van?
Mouse au chocolate bv, of geraspt over de tiramisu, of een blokje door het stoofvlees (das verrukkelijk) of een blokje door een pittige saus, of door de Jus, of smelten en dan als je vanille ijs klaar is het door het ijs roeren (heel kort, zodat er een dunne laag chocolade en stukjes in het ijs ontstaat..quote:Op zondag 23 april 2006 16:34 schreef Mini_rulez het volgende:
In wat voor gerechten gebruiken jullie die chocolade dan?
Die 99% is cacaomassa+boter, en die 1% is suiker.quote:Op maandag 10 april 2006 22:08 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoelde ik nou met mijn vraag:
[..]
Nog geen antwoord op geweest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |