Bedankt, ik kijk.quote:Op zondag 9 april 2006 19:50 schreef Metus het volgende:
"Wat je ook nog kan doen, als uiterste middel, is katholiek worden. Je wordt slanker en jonger, en slaapt een stuk beter. Het gelijkt een beetje op het communisme, maar het is esthetischer, en laat iedereen met rust. En er is prachtige muziek bij gemaakt."
.
Vanavond op Nederland 3, om 21:35, een "live-uitzending rondom Gerard Reve".
[Daarnaast: Bram Peper en Mullis in Netwerk, om 23:55 op N1 een gesprek tussen Reve en Bodar en om middernacht op N3 Reve in de Allerheiligste Hartkerk.]
Dat red ik niet - bovendien pakt de kleurspoeling niet.quote:Op zondag 9 april 2006 21:52 schreef Seborik het volgende:
[..]
Alleen wanneer er binnen nu en een half uur een mooie blonde jongen aan de deur staat.
Nou ja, voor jou zet ik wel een cowboyhoed op.quote:Op zondag 9 april 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat red ik niet - bovendien pakt de kleurspoeling niet.
quote:Op zondag 9 april 2006 21:54 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou zet ik wel een cowboyhoed op.
Wanneer Reve zelf geen nicht geweest was, zou hij een ontzettende hekel aan homosexuelen gehad hebben. Daar ben ik van overtuigd.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 08:53 schreef FuifDuif het volgende:
Gisteravond de special van Woestijnruiters en Andere Tijden gezien rondom Gerard Reve en zijn overlijden. Bijzonder mens was hij. Ik vond het wel grappig om Mulisch in het programma te zien.
Waarom moet jij altijd zo nodig op mij reageren in elk topic? Ga een ander stalken ofzoquote:
Het gaat er niet om of het zinvol is of niet (in mijn ogen isquote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond MrBean's reactie zinvoller dan jouw
quote:Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het zinvol is of niet (in mijn ogen isenorm zinvol), maar dat hij eens moet ophouden in elk topic hoe dan ook op mij te reageren.
quote:Op maandag 10 april 2006 11:17 schreef Ringo het volgende:
Gaat dit nog over onze Grote Volksschrijver?
Dat is toeval.quote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo nodig op mij reageren in elk topic? Ga een ander stalken ofzo
Heb je de ruzie destijds meegekregen tussen Ischa Meijer en Jeroen Pauw?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |