Je bent jong hč ?quote:Op zondag 9 april 2006 21:44 schreef Tafkahs het volgende:
God is er dan echt niets anders.. Zend verdomme de meiden van de wit uit ofzoiets, niet dit thee geleut
Nee. Mijn god. GERARD REVE. Eén van de grootste Nederlanders van de vorige eeuw.quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef snellejelle het volgende:
OMG, is dat niet iets teveel van het goede?
NEEquote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef snellejelle het volgende:
Er staan er nog een aantal in de wacht, vanmiddag opperde ik Ramses Shaffy al..quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef SCH het volgende:
Als ze dit maar niet gaan doen als Mulisch overlijdt
Da's geen vergelijking.quote:Op zondag 9 april 2006 21:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Er staan er nog een aantal in de wacht, vanmiddag opperde ik Ramses Shaffy al..
Nee hij heeft geen weduwe die zijn kist door een stadion laat leiden.quote:
Dre zou het vast ook zo gewild hebben..quote:
Nooit.quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef snellejelle het volgende:
En de seks uit de boeken lokt ook geen kijkers weg van SBS.quote:Op zondag 9 april 2006 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen weduwe die zijn kist door een stadion laat leiden.
Heerlijk z'n schaamteloze exhibitionisme wordt genadeloos afgestraft.quote:Op zondag 9 april 2006 22:38 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Aanval op Mulisch nu.
Tut tut, zonder schaamteloos exhibitionisme is nog nooit iemand groot geworden. Dat vind ik nu juist wel weer de kracht van Mulisch, zoals ik dat ook een talent vond van Reve en Hermans. Bescheidenheid siert de ware kunstenaar maar zelden.quote:Op zondag 9 april 2006 22:39 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk z'n schaamteloze exhibitionisme wordt genadeloos afgestraft.
Mooi verwoord.quote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tut tut, zonder schaamteloos exhibitionisme is nog nooit iemand groot geworden. Dat vind ik nu juist wel weer de kracht van Mulisch, zoals ik dat ook een talent vond van Reve en Hermans. Bescheidenheid siert de ware kunstenaar maar zelden.
Mulisch is trouwens in het geheel geen slechte schrijver. Reve en Hermans waren alleen beter.
Welnee, Antoine Bodar is ook geweldig.quote:Op zondag 9 april 2006 22:41 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Katholiek gezever nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |