quote:Op zondag 9 april 2006 10:29 schreef 1ofthefew het volgende:
Laatst zag ik een stukje op tv waarin hij toch heel overduidelijk toegaf pedofiel te zijn geweest en op de manier hoe hij het zei kwam wel naar voren dat hij ook praktiserend pedofiel was.
kan hij nog zo'n goed schrijver zijn volgens velen, maar mijn inziens mocht hij wel veel eerder doodgaan.
Over de doden niets dan goeds hè? Hoe slecht ze ook waren.quote:Op zondag 9 april 2006 10:36 schreef Replacement_driver het volgende:
Anders ga je even zeiken op een dooie. [afbeelding].
quote:Op zondag 9 april 2006 10:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hij en zijn vriend hadden toch aan dat buurjongetje gezeten? Aan zijn pielemuisje![]()
Nou ik kan geen goed woord voor Reve over hebben, hoor. Maar ik wilde eens een keer de eerste zijn met het nieuws van een BN'er die is overledenquote:Op zondag 9 april 2006 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds hè? Hoe slecht ze ook waren.
Hij was zelf anders ook een verdienstelijk azijnpisser.quote:Op zondag 9 april 2006 10:36 schreef Replacement_driver het volgende:
Anders ga je even zeiken op een dooie. [afbeelding].
Dat is dan misschien wel een mooi voorbeeld van het kunstbesef van de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 9 april 2006 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik bemerk hier een groot contrast met het Frédérique Huydts topic
en dat niet alleen. een journalist bekende eens dat ie voor ee interview in het huis van reve kwam, en er een rijtje videobanden in de boekenkast zag staan met titels als: "thaise jongetjes 1"; thaise jongetjes 2, etc.quote:Op zondag 9 april 2006 10:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hij en zijn vriend hadden toch aan dat buurjongetje gezeten? Aan zijn pielemuisje![]()
Of misschien het besef van het verschil tussen een jonge, mooie, sprankelende vrouw en een vieze oude pedofielquote:Op zondag 9 april 2006 10:51 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat is dan misschien wel een mooi voorbeeld van het kunstbesef van de gemiddelde Nederlander.
Meer van het moreel besef.quote:Op zondag 9 april 2006 10:51 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat is dan misschien wel een mooi voorbeeld van het kunstbesef van de gemiddelde Nederlander.
ja goeie vraag.quote:Op zondag 9 april 2006 10:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg kinderen, waar halen jullie opeens allemaal vandaan dat reve zelf pedofiel was?
Ik weet wel wie langer voort zal leven in de geschiedenisboeken en wie de grootste invloed had op de Nederlandse kunstgeschiedenis.quote:Op zondag 9 april 2006 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of misschien het besef van het verschil tussen een jonge, mooie, sprankelende vrouw en een vieze oude pedofiel
Nitwit.quote:Op zondag 9 april 2006 10:07 schreef Conflict het volgende:
Weer een pedofiel minder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |