mijn idee. Produktiehumor kan gewoon nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef djstoffel het volgende:
[..]
tja, een klein beetje gevoel voor humor is wel gewenst................

Een vijfje, hooguitquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:33 schreef pberends het volgende:
Was redelijk, een 6,5. Mathijs van de Nieuwkerke was goed nagedaan. Ze zullen het vast en zeker laten terugzien in het programma zelf.

Nee zeker niet. En de Giel Beelen, Bonnie St Claire imitaties kennen we nu wel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:34 schreef TC03 het volgende:
Iemand goed nadoen is niet meteen grappig.

Daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:36 schreef Tafkahs het volgende:
Ze zouden zichzelf eens na moeten doen...

We zouden het niet begrijpenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan.
Owen die Paul nadoet en Paul die Owen nadoet.

Snapte echt niet wat daar grappig aan was. Na tien seconde had ik al gezien, gezeik met een witte kip. Gaap.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:05 schreef Trancelocator het volgende:
Verder de boeren die Chinees gingen eten

EasyFuneral vond ik net niet. Van het boeren stukje werd de "witte kip" wel erg irritant maar dat ze Chinees op tafel zette was echt geniaalquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:05 schreef Trancelocator het volgende:
Zeer vermakelijke aflevering (eigenlijk vooral door 'Matthijs"). Verder de boeren die Chinees gingen eten en EasyFuneral.
Maar Baantjer blijft ongeëvenaard.

Van dit seizoen zeker maar van voorgaande seizoenen mag een klassieker als Jobcoman niet ontbrekenquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:05 schreef Trancelocator het volgende:
Maar Baantjer blijft ongeëvenaard.

Ik moet nog kijken, ik had gisteren opgenomen op video!quote:Op zondag 16 april 2006 11:16 schreef Lief-visje het volgende:
Was leuk met de wereld draait door

Ja!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:37 schreef pberends het volgende:
Ik zie overigens liever dat ze Jensen nadoen ipv De Wereld Draait door. Ze zouden Jan Paparazzi geweldig kunnen neerzetten.

meestal niet idd, maar ik vond het toch wel grappig dat ie die echte diamant uit zn mond liet vallen en daardoor niet meer wist wat de echte wasquote:Op zondag 16 april 2006 15:31 schreef MrX1982 het volgende:
Vrije matige aflevering gister. Toch wel een kenmerk van Koefnoen het is erg wisselvallig.
De slecht georganiseerde misdaad als negatieve uitschieter. Die was nooit leuk.

True thatquote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Zwansen het volgende:
Geweldig hoe Matthijs van Nieuwkerk wordt nagedaan...

Ja, dat zag ik op SKO !quote:Op maandag 17 april 2006 12:13 schreef maril het volgende:
Op zondag haalde koefnoen 806.000 kijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |