inloggen, dan staat hij onder my history mapquote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe komen sommigen van jullie aan die leuke landkaarten met de lijntjes erop? Ik ken ze van de site wel als je net een adres aanvraagt, maar hoe komen jullie aan een landkaart waar al je eigen verstuurde en ontvangen kaarten op staan?
Ingelogd, mijn profiel voor me, rechts een landkaart waar op staat waar in Nederland ik woon.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Klonk het volgende:
die staan gewoon bij historymaps (ofzo) als je ingelogd bent in je eigen profiel
dan wel ook ff laten zien hequote:
ziet er mooi uit, met een officiële naar iranquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Leuk om dat zo te zien op een kaartje![]()
Ja! Vond ik ook wel bijzonder! De betreffende Iranees wilde trouwens meteen corresponderen en zo, maar dat heb ik toch maar afgehoudenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ziet er mooi uit, met een officiële naar iran
tja kan me het wel voorstellen van hem, contact met de beschaafde wereldquote:Op woensdag 12 april 2006 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Vond ik ook wel bijzonder! De betreffende Iranees wilde trouwens meteen corresponderen en zo, maar dat heb ik toch maar afgehouden![]()
mjah, dat wordt tijd voor verbetering, maar dat zal vast binnenkort gebeurenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef Gatalin het volgende:
Wat dat betreft heb ik maar een saaie map, met nog kaarten onderweg naar Finland en de VS. Hopelijk krijg ik post uit een exotisch land...
[afbeelding]
voor verzenden vind ik het nog niet eens zo erg, maar van mijn 6 ontvangen kaarten zijn er nu 4 uit de VS, dat veel vervelender eigenlijk...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Brazilië! Leuk
Ik ben die Finnen nou wel een beetje zat trouwens
Hey dat is leuk! Het is hem iddquote:Op donderdag 13 april 2006 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Vava, ik heb de zender van jouw Maleise kaartje gevonden op het forum:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1936
Jaquote:Op donderdag 13 april 2006 01:12 schreef p-etr-a het volgende:
Ja hij is echt zo vrolijk lijkt het me!
Oja, ik heb een cartoon van hier aangeboden, dacht aan Jip en Jannekequote:Op donderdag 13 april 2006 01:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb ook een U2U gestuurd. Maar onder voorbehoud, want ik wil wel eerst een echt heel mooie kattenkaart vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |