Misschien wel jaquote:Op donderdag 20 april 2006 11:38 schreef MaxPower het volgende:
Ik denk dat je deze vooral moet kijken als je high bent.
misschien weer zo een geheim waar alleen échte fans achter kunnen komenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze aflevering lijkt wel geschreven met het idee-bal principe.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:41 schreef Liquidist het volgende:
word tijd voor weer eens een episode die niet op actualiteiten etc. wil inspringen maar gewoon over de bewoners van SouthPark gaat.
Inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2006 18:04 schreef Borkydude het volgende:
Butters vandaag. Echt kapotgelachen.![]()
bijna 1 op de 2 woorden fout gespeld....quote:Op donderdag 20 april 2006 19:38 schreef Roi het volgende:
OMFG wat een aflevering![]()
![]()
!
Are whe in Paris now ? Y-y-y-es whe are, it's beatiful.
Thanks, ik dacht dat je het spelde als:quote:Op donderdag 20 april 2006 17:23 schreef MaxPower het volgende:
Noun 1. minge - vulgar term for a woman's pubic hair or genitals
quote:Minch
Minch is the medical definition for 'stretched anal passage'
Welke actualiteit.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:15 schreef Funkytrip het volgende:
10x05 is echt de slechtste aflevering die ik ooit heb gezien. Te absurd en inspelend op een actualiteit die hier absoluut niet speelt
Een gozer had een autobiografie geschreven, die naderhand niet zo autobiografisch bleek te zijn. En die boek was enorm geprezen in Oprah.quote:
Ergens midden op deze pagina te lezen: http://www.tv.com/south-p(...)/690937/summary.htmlquote:Title: A Million Little Pieces: The title of the episode, and Towelie's book, A Million Little Fibers, as well as his being on the Oprah Winfrey show are very similar to James Frey and his book A Million Little Pieces.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |