hou je bek echt is manquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:52 schreef Nekto het volgende:
[..]
In omnibus rebus requiem quaesivi et nusquam inveni, nisi seorsum sedens in angello cum libello.![]()
zozo... praat je ook zo tegen je vrienden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:49 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Zodat ik het goed begrijp:
Toen jij stond te beweren dat South Park ZELF die beelden erinzette, dat er geen versie bestaat waar mohammed gewoon getekent is, dat CC helemaal geen censuur toepaste, toen had jij "gelijk".![]()
En nu blijkt dat daar niks van klopt heb jij nog steeds gelijk, omdat South Park CC te kakken zet...?![]()
Wat een mooie vreemde wereld waar jij in leeft.
P.s. mensen die plots overschakelen van een inhoudelijke discussie op een taaldiscussie geven zich eigenlijk over. iedereen ziet dat behalve de persoon die het zelf doet; erg vreemd.
Nee hoor, dat klopt.quote:Op maandag 17 april 2006 00:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ligt het aan mijn dronkenschap of worden er telkens posts van mij verwijderd?
Spijtig hè dat je verstand niet toereikend is om zulke allusies te snappen, maar troost je, het is echt jouw verlies.quote:Op zondag 16 april 2006 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hou je bek echt is man
stomme nerd
lol, zelfs mijn onschuldige plaatjequote:Op maandag 17 april 2006 00:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klopt.
Elke verwijzing of toespeling naar downloaden wordt verwijderd.
quote:Op maandag 17 april 2006 00:34 schreef Nekto het volgende:
[..]
Spijtig hè dat je verstand niet toereikend is om zulke allusies te snappen, maar troost je, het is echt jouw verlies.
Dat gaat toch echt te ver hoor! Dat karakter is gewoon de volwaardige opvolger van Mr. Hat!quote:Op maandag 17 april 2006 00:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
lol, zelfs mijn onschuldige plaatje![]()
Het gaat hier over Southpark, als je interessant wilt doen kan dat in Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing. Nofi verder hoor, maar echt gezellig zijn jullie gesprekken nietquote:Op maandag 17 april 2006 00:34 schreef Nekto het volgende:
[..]
Spijtig hè dat je verstand niet toereikend is om zulke allusies te snappen, maar troost je, het is echt jouw verlies.
quote:From the Comedy Central Press Release:
Towelie's Memoirs are chosen for Oprah's Book Club in an all-new episode of South Park premiering Wednesday, April 19 at 10:00 P.M. on Comedy Central
Towelie’s book is the next big pick in Oprah’s Book Club in an all-new episode of “South Park” titled “A Million Little Fibers” premiering Wednesday, April 19 at 10 p.m. on Comedy Central.
Towelie gets over his drug addiction and writes a moving book about his experiences. Thanks to Oprah’s support, the book becomes a best seller and his story inspires millions to turn their lives around. However, when he’s caught in a lie by the grand dame of daytime television, Towelie’s old habits start to look mighty appealing.
Lijkt me in deze niet echt belangrijk.quote:Op maandag 17 april 2006 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm, jammer dat ik de achtergrond daarover niet echt ken. "k heb wel dat artikels gelezen, maar het zou grappiger zijn als ik de echte oprah afleveringen ook zou kennen.
quote:Brian Griffin East of Eden?
Brian Griffin So you pretty much do whatever Oprah tells you to, huh?
Stewie Griffin You know, this book's been around for 50 years.
Stewie Griffin It's a classic.
Brian Griffin But you just got it last week, and there's a giant " Oprah " sticker on the front.
Stewie Griffin Oh, oh, is that what that is?
Stewie Griffin Let me just peel that right off.
Brian Griffin So what are you gonna read after that one?
Stewie Griffin Well, she hasn't told us yet... damn!
Welke aflevering was dat?quote:Op maandag 17 april 2006 12:20 schreef Nekto het volgende:
Oprah's book club is een boekenclubje van Oprah Winfrey waarin ze boeken bespreekt, en door haar enorme populariteit worden boeken die daarin besproken worden vrijwel automatisch bestsellers; ze heeft een beetje een voorkeur voor sentimentele boeken en laatst was er verhaal van iemand die drugsverslaaf (of alcoholverslaafd was), in ieder geval iets hart-kapot-verscheurends, en dat werd verkocht als memoires, doch het bleek uiteindelijk vooral nep te zijn. Dat was een beetje een Oprah miskleun.
Het slaafse koopgedrag van de lezertjes is ook al een keer (nu wet het er toch over hebben) in Family Guy te kakken gezet (PTV)
[..]
all about mormons is wel een leuke aflevering hoor, wat vind je er slecht aan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef Erwtensoep het volgende:
die met die mormonen
Volgens mij Probably. (Deel 2 van het tweeluik Do the handicapped go to hell / Probably). Met Satan en z'n liefdescrises.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ken de quote nog wel, maar welke aflevering was het ook alweer?
Wat was er uberhaupt goed aan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
all about mormons is wel een leuke aflevering hoor, wat vind je er slecht aan?
het blije gedoe, hoe dat kind praatte toen hij niet werd toegelaten in de groep.quote:
Gary: [looks up as Stan approaches] Oh hey there! You wanna kick the ball around with me?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het blije gedoe, hoe dat kind praatte toen hij niet werd toegelaten in de groep.
nouja, ik vond hem gewoon wel leuk, middelmatige aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |