Vorige deelquote:Southpark is elke weekdag de afsluiter van het The BOX After School op The BOX en begint om 17.10 uur
Bereid zoiets dan voor in de Fok Wiki ofzoquote:
Veel plezier.quote:
10x01 nog niet gezien?quote:Op maandag 10 april 2006 13:24 schreef Klonk het volgende:
chef in de aankondiging is een soort van afgefikte zombie geworden
quote:
This Week on South Park: Cartoon Wars Part II
After leaving Kyle injured on the side of the road, Cartman races to the headquarters of “Family Guy” determined to put an end to the show once and for all.
Nog meer respect voor Matt en Trey, omdat iedereen dacht dat het een grap is en nu gaan ze daadwerkelijk een vervolg maken.quote:Op maandag 10 april 2006 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt gewoon een vervolgaflevering hoor
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 10 april 2006 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nog meer respect voor Matt en Trey, omdat iedereen dacht dat het een grap is en nu gaan ze daadwerkelijk een vervolg maken.![]()
![]()
Ik ook nietquote:
...ik ben duidelijk nietop de hoogte van het visitor fenomeen...quote:Op maandag 10 april 2006 21:13 schreef JedaiNait het volgende:
Ik heb vorige week een aantal afleveringen van seizoen 9 ff herhaald en wat zag ik tot mijn verbazing in de achtergrond?
Een visitor!
Ik dacht eigenlijk dat ze daar na de eerste paar seizoenen wel mee opgehouden waren, maar ze zijn er dus nog steeds!
in elke aflevering zou een visitor ergens verborgen zitten (een buitenaards wezen, zo'n grijze)quote:Op maandag 10 april 2006 21:22 schreef funkmaster het volgende:
[..]
...ik ben duidelijk nietop de hoogte van het visitor fenomeen...![]()
wie legt het eventjes uit?
Of de Aliensquote:Op maandag 10 april 2006 23:51 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
De grote vraag is natuurlijk wie Family Guy schrijft. Ik denk één van de volgenden:
1) Sadam Hoessein
2) Crab People
3) Darth Chef
4) Mohammed
Ik gok op nummer 4.
of Satan (om zo saddam in de val te lokkenquote:
Maar in de aankondiging zie je Kyle nog steeds proberen Cartman te stoppen. En Kyle is juist een vijand van de Crabpeople, dus lijkt het me onlogisch dat hij ze wil helpen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:42 schreef AntiChrist het volgende:
maar Crab People is natuurlijk een hele goede optie aangezien deze eerder queer eye for the straight guy maakte
wat dus weer te maken had met het cancellen van de tom cruise episode.quote:
Ja dat weet ik maar ik vond het zo grappig dat overal de tekst ook bij stond en toen op het eind heel snel Will Comedy Central Puss Out zonder tekstquote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat dus weer te maken had met het cancellen van de tom cruise episode.
daar ging een groot deel van het verhaal over. familiy guy was slechts een kapstok om dat aan op te hangen
Freedom of speachquote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat dus weer te maken had met het cancellen van de tom cruise episode.
daar ging een groot deel van het verhaal over. familiy guy was slechts een kapstok om dat aan op te hangen
Het barst in Southpark van de 'diepere' verwijzingen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef Kipman het volgende:
Tering, weer veel verschillende lagen in de aflevering. Ben benieuwd welke er nog meer ontdekt worden in de volgende aflevering.
Ja, ik weet dat het altijd barstensvol verwijzingen zit. Maar die site kende ik niet en ziet er zeer interessant uit!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het barst in Southpark van de 'diepere' verwijzingen.
http://www.spscriptorium.com/ScriptGuideIndex.htm is een leuke database daarvoor. Bij elke aflevering zie je een vergrootglasicoontjes. Daarachter vind je een soort van analyse van die aflevering
Relaxedquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het barst in Southpark van de 'diepere' verwijzingen.
http://www.spscriptorium.com/ScriptGuideIndex.htm is een leuke database daarvoor. Bij elke aflevering zie je een vergrootglasicoontjes. Daarachter vind je een soort van analyse van die aflevering
Dat zijn idd typische sout park dingen, jammer dat dat er bij staat.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef Kipman het volgende:
Maar die schrijfer neemt sommige dingen helaas iets te serieus. Als je echt fan bent, dan weet je dat je dat niet moet doen. Zoals:
Regular cars whiz by Cartman and Kyle, but the police car acts like it can't pass them and stop them where they are.
The police car loses control and breaks up but doesn't explode, but Kyle's Big Wheels falls down the cliff and DOES explode, even though hard plastic doesn't usually explode.
Ja oke, maar dan nog. Beetje overbodig als je 't mij vraagt.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is meer een vaststelling van gebeurde dingen dan 'kritiek' op die aflevering denk ik
Gheghe, dat vond ik nou net het meest geniale aan die hele afleveringquote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef Kipman het volgende:
The police car loses control and breaks up but doesn't explode, but Kyle's Big Wheels falls down the cliff and DOES explode, even though hard plastic doesn't usually explode.[/i]
mwaa..ik moet zeggen dat ik 'm een beetje laf vondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history![]()
Hele leuke episode. Alleen vond ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iets te Team America: World Police (Frankrijk scene).Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
best een leuk vervolg. De writing staff verklaart veel.
en misschien was het zogenaamd toch censureren van mohammed nou juist een grap, maar dat vond ik dan weer jammer.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
En het excuus dat ze mohammed al een keer gedaan hebben gaat niet op, toen was de controverse er nog niet.![]()
leuke zelfkritiek weer in deze aflevering
I know it's just joke after joke, but I like that. At least it doesn't get all preachy and up its own ass with messages, you know❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
er zijn ook andere sites hoor..quote:Op donderdag 13 april 2006 12:34 schreef MaxPower het volgende:
Eeh... hellup! Ligt mrtwig er bij jullie ook uit??![]()
Uiteraard, maar daar kon ik hem in eerste instantie ook niet vinden... inmiddels wel. Leuke ep, hoewel de boodschap de grappen wat overschaduwen, zoals zelf ook al aangegeven in de ep.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:58 schreef superheist het volgende:
[..]
er zijn ook andere sites hoor..![]()
![]()
De echte beelden en daarbij de vertaling van Osama en die andere kerel vond ik trouwens wel echt grappig![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
*meldt
een vervolg dus op de vorigeik wíst het!
even binnehalen
:')![]()
en die retaliation ookquote:Op donderdag 13 april 2006 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
De echte beelden en daarbij de vertaling van Osama en die andere kerel vond ik trouwens wel echt grappig
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
0mgw4rezz!!, maar bedanktquote:Op donderdag 13 april 2006 14:00 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
http://www.torrentreactor.net/view.php?id=5388045
:')![]()
![]()
!
Wat een geweldige serie is het toch ook.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef Roi het volgende:!
Wat een geweldige serie is het toch ook.![]()
Het is gewoon echt vet dat ik zelfs in het 10de seizoen er nog hardop om kan lachen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: