Nou, de plaatjes doen het bij mij niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit ding is heel erg bijzonder. Maar dat boeit jullie verder neit.
Je snapt ons iig welquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
geen idee wat het uitvoert, maar volgens mij maakt ie herriequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen waarmee ik normaal horizontaal naar huis...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vroeg naar bed? Ammehoela. Ik ben nét begonnen!
Nee dwaas, juist niet. hij duwt damwanden in de grond... Als hij kabaal zou maken zou de scheve toren (Oldehove) die er naast staat omflikkeren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:20 schreef M5 het volgende:
[..]
geen idee wat het uitvoert, maar volgens mij maakt ie herrie [afbeelding]
Is nog op MSN gehostquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:19 schreef Sjoem het volgende:
Oh, nu wel. Beetje langzaam.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:20 schreef Ballebek het volgende:
Ik dacht he dat is Leeuwarden en staat het er nog bij ook
[..]
Iedereen waarmee ik normaal horizontaal naar huis...
Bedankt dat je even een foto voor me hebt gemaaktquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
zo'n ding heb ik vandaag nog op een dieplader zien staan...
Tenminste dat formaat
Hij had 2 van de 3 rijbanen nodig
ah dan is het goed, ik heb een schijt hekel aan damwandtrillersquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee dwaas, juist niet. hij duwt damwanden in de grond... Als hij kabaal zou maken zou de scheve toren (Oldehove) die er naast staat omflikkeren.
Soms zijn dat alleen mannen soms alleen vrouwen.quote:
Ik vind het wel geinig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik haat het. Gebruik het alleen als het echt nodig is.
Nee dit is een DUWERquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:23 schreef M5 het volgende:
[..]
ah dan is het goed, ik heb een schijt hekel aan damwandtrillers
Hmm, oké, volgens mij bedoel je iets anders dan dat ik bedoel. Of je bent bisexueelquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Soms zijn dat alleen mannen soms alleen vrouwen.
Vooral met de vrouwenclub is het ernstig horizontaal ivm het snelle doorzuipen van die zuipwijven
Moet je naar bed gaan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik voel een slecht humeur opkomen, dus nu vind ik alles stom.
Neequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Moet je naar bed gaan.
Alhoewel, slapen zal vast ook stom zijn
Nooit sex met iemand wel af en toe in slaap pleuren met iemandquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hmm, oké, volgens mij bedoel je iets anders dan dat ik bedoel. Of je bent bisexueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |