Goeeeeed! Ik heb verhalen uit eerste hand van batch vol van die dingen waar de uberverlaagde spoilers op de kade kletterdequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef jacco het volgende:
[..]
De auto wordt in een speciale container vervoerd, er komen dus geen andere mensen in de auto te rijden. Rollonrolloff is veel goedkoper maar met dit soort auto's echt niet aan te raden.
Ik heb ze niet alleen gehoord maar ook meegemaakt. Wat je dan ziet wat ze met auto's van anderen doen, betaal je heel graag dat beetje extra voor een speciale container.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:29 schreef VanDread het volgende:
[..]
Goeeeeed! Ik heb verhalen uit eerste hand van batch vol van die dingen waar de uberverlaagde spoilers op de kade kletterde![]()
Afijn, blazen met dat ding! Have fun
Bij de volgende bocht op 45 graden linksaf powersliden.quote:
Bij de rotonde met gas erop tegen de bocht insturen en vasthouden totdat u de rechterweg nadert.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij de volgende bocht op 45 graden linksaf powersliden.
ik denk niet dat hier nog veel aanpassingen nodig zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:00 schreef X-qlusive. het volgende:
op de groene sway bar na ziet die er top uit![]()
wil je nog wat aanpassingen maken aan deze D1 bak of laat je hem in deze staat ?
Ik ben mede eigenaar van Gofaster, dus wordt hij van mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:45 schreef D.Rose het volgende:
het kan zijn dat het al ergens te lezen stond, maar kan het zo snel niet vinden.
De TT zeg 'mijn eigen' Skyline
De OP heeft het over Gofaster als eigenaar en beheerder
que?
Uhm, er wordt een speciale container voor gebruikt omdat er nog een tweede auto in mee moet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef Richie_Rich het volgende:
Past deze in een reguliere zeecontainer? Os is het een aparte (bredere) speciaal voor autotransporten?
maar in principe dus een bedrijfsauto?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:21 schreef jacco het volgende:
[..]
Ik ben mede eigenaar van Gofaster, dus wordt hij van mij
vooral belastingtechnisch interessant dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef jacco het volgende:
[..]
In principe, maar aangezien het bedrijf van mij is.
Dat zowiezo, we kunnen hier nogal wat btw van terug vragenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vooral belastingtechnisch interessant dus
ga je 'm wel voor 'dagelijks gebruik' inzetten?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:38 schreef jacco het volgende:
[..]
Dat zowiezo, we kunnen hier nogal wat btw van terug vragen
Er zal wel mee gereden worden, maar we gebruiken hem voornamelijk voor drift shows en indoor shows.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ga je 'm wel voor 'dagelijks gebruik' inzetten?
Er bestaan geen "normale" bredere containers, alleen langere, container is aardig breed hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef Richie_Rich het volgende:
Past deze in een reguliere zeecontainer? Os is het een aparte (bredere) speciaal voor autotransporten?
Waar zeg ik dat je 'normale' brede hebt? Er staat immers niet voor niets "apart speciaal" voorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:41 schreef VanDread het volgende:
[..]
Er bestaan geen "normale" bredere containers, alleen langere, container is aardig breed hoorPassen ook van die grote amerikaanse markt toyota pick ups in.
Een 45" container is 13,50 lang... passen gewoon 2 auto's in dacht ik zo.
Er passen zelfs 3 auto's in als er wat gestouwd word
Volgens mij moet je bij normaal rijden door een dorpie wel flink de snelheid eruit halen... met al die drempels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |