quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:30 schreef FuifDuif het volgende:
Kan het nieuwe topic van Akkersloot op slot?
Prof. Somers: "Mohammed had acromegalie".
Draagt namelijk niet veel bij aan een open debat.
Ha ha.quote:
Alicey vond idd dat het topic op slot kon.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:30 schreef FuifDuif het volgende:
Kan het nieuwe topic van Akkersloot op slot?
Prof. Somers: "Mohammed had acromegalie".
Draagt namelijk niet veel bij aan een open debat.
En wat is dan Alicey's reden om dit topic te sluiten ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Alicey vond idd dat het topic op slot kon.
Done.
Sorry, Alicey is momenteel niet bereikbaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En wat is dan Alicey's reden om dit topic te sluiten ?
Eeey homie, hoessie?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:59 schreef Doffy het volgende:
Topic gesloten wegens gebrek aan inhoud en dito discussiewaarde. Zoals gebruikelijk. Dicht, blijft dicht.
Ik neem aan dat je het over de Wiki hebt; en ik zie daar gewoon een stukje over Soenna staan, hoor. Leuk!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:10 schreef Triggershot het volgende:
Ik had paar stukjes over "soenah" geplaatst in WFL-Levenbeschouwing- Islam, niet gepubliceerd.. Kan jij zien wat er aan de hand is?
Damn je hebt nog gelijk ook.. Thnxquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de Wiki hebt; en ik zie daar gewoon een stukje over Soenna staan, hoor. Leuk!![]()
Hehe wel weer een heerlijk topic van Fuiduif.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand de nutteloze stukken verwijderen? Ik maakte er even een potje van.
Theorie van de hyperbool van de beschaving.
Done. Ik neem aan dat dit alle nutteloze posts waren die je bedoelde?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand de nutteloze stukken verwijderen? Ik maakte er even een potje van.
Theorie van de hyperbool van de beschaving.
Inderdaad. Bedankt.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Done. Ik neem aan dat dit alle nutteloze posts waren die je bedoelde?
Akkersloot, ik heb je zojuist een mailtje gestuurd. Het getroll wat je hier tentoon spreidt, en vooral de neiging die je hebt om andermans woorden uit hun context te trekken zijn precies de redenen waarom ik je heb verzocht dat citaat ofwel uit je sig te schrappen, ofwel door te laten linken naar de post waar het uit afkomstig is.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:09 schreef Akkersloot het volgende:
Leuk om te weten. Hier noemt iemand mij ultrarechts om dat ik anti-islam ben![]()
Site Leuvense professor "geen discussiewaarde" bij wfl.
Ik heb je in een ander topic al geantwoord dat ik je citaat al duidelijk genoeg vind.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Akkersloot, ik heb je zojuist een mailtje gestuurd. Het getroll wat je hier tentoon spreidt, en vooral de neiging die je hebt om andermans woorden uit hun context te trekken zijn precies de redenen waarom ik je heb verzocht dat citaat ofwel uit je sig te schrappen, ofwel door te laten linken naar de post waar het uit afkomstig is.
Ja nogal logisch dat jij dat vindt. Maar het even doorlinken naar de oorspronkelijke post kost weinig moeite, doet jou niets tekort, en is voor anderen wel een stuk helderder. Let wel: voor jou zelf heeft het geen enkel gevolg, dus er is eigenlijk geen enkele reden om niet op mijn verzoek in te gaan. De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat je me een beetje zou willen treiteren.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik heb je in een ander topic al geantwoord dat ik je citaat al duidelijk genoeg vind.
En wat heeft dat met WFL te maken?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:09 schreef Akkersloot het volgende:
Leuk om te weten. Hier noemt iemand mij ultrarechts om dat ik anti-islam ben![]()
Site Leuvense professor "geen discussiewaarde" bij wfl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |