Oke, leuke serie is datquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef dndiek het volgende:
ik ga even de eerste aflevering van Prison Break kijken
We gaan voor onze jaarlijkse salonremisequote:
Tja, het is genoeg, waarom niet. Die laatste wedstrijden slaan toch allemaal nergens meer op.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
We gaan voor onze jaarlijkse salonremise![]()
Hij is vast weer uitgeroepen tot langste speler op het veld.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:30 schreef Suijk het volgende:
Netjes, nog iets memorabels uitgevoerd, Vaduz?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hij is vast weer uitgeroepen tot langste speler op het veld.
Bayern Verloren?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens leuke uitslagen in de bundesliga.
Ik weet niet6 of iedereen de uitslagen wil weten.quote:
ik heb 2 en 3 gemistquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef dndiek het volgende:
ik ga even de eerste aflevering van Prison Break kijken
Ik ook, maar die haal ik nog wel inquote:
Het was maar een vraag hoor Tong.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet6 of iedereen de uitslagen wil weten.
Het was ook maar een antwoord Tolk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het was maar een vraag hoor Tong.
Ik weet ook nog niks.
Nietusquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:08 schreef SCH het volgende:
Wat een sadist die Noca
Ik herken dit wel. Normaal is het bij mij ook geoon goed. Maar vorig jaar had de tandarts een zenuw geraakt. Wist ie natuurlijk niet. Maar ik bleef er net zo lang mee doorlopen als jij nu doet. Omdat ik niet gelijk terug ben gegaan vrat die zenuw zich naar mijn linker wang. Met als gevolg dat ook de wortel werd beschadigd en er een bruine plek ontstond. Ik schrok me dood toen ik weer in zijn stoel zat en hij verschrikt zei : 'Oe Herman dat is niet best. Ik moest de dag erna naar de tandchirugg, die heeft toen met groot gereedschap heel de kies moeten verwijderen. De wond was zo groot dat er pas een half jaar later een nieuwe in gezet kon worden. Heb een half jaar lang alleen met de rechter kant van mijn gebit kunnen eten en zoveel mogelijk warm en koud water moeten vermijden. Hoop dat je hier wat aan hebt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nietus
Maar echt, ik hoop toch maar dat die pipo van een tandarts niets verkeerd heeft gedaan of aangeraakt. Want ik heb me toch echt een pijn. Loop de hele tijd met tranen in m'n ogen. Dit is echt![]()
![]()
Jomandaquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:37 schreef SCH het volgende:
Je zal de tandarts dankbaar zijn dat je de pijn van de 6-0 nederlaag nu wat minder voelt
En met 2-1 verloren ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:04 schreef Messenga het volgende:
Stats
Oei, vanmiddag was mooi!
2e helft, 5e minuut ofzo.
De tegenstander ging massaal op de aanval, waarna een medespeler de bal afpakte, hem naar mij passte, Ik liep tot 45 meter van de goal af op het doel af, ik zag dat de keeper iets te ver van zijn goal stond, ik schoot, vol via onderkant lat in de goal
Oh, zo'n tegenstanderquote:
Vlakbij Deventer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:10 schreef tong80 het volgende:
Wat is BathmenDus je bent 15/16 maar zo goed dat je met de A mag meespelen ?
M'n nekharen gaan overeind staan. Brrrrrrrrrrrrrrr.....quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik herken dit wel. Normaal is het bij mij ook geoon goed. Maar vorig jaar had de tandarts een zenuw geraakt. Wist ie natuurlijk niet. Maar ik bleef er net zo lang mee doorlopen als jij nu doet. Omdat ik niet gelijk terug ben gegaan vrat die zenuw zich naar mijn linker wang. Met als gevolg dat ook de wortel werd beschadigd en er een bruine plek ontstond. Ik schrok me dood toen ik weer in zijn stoel zat en hij verschrikt zei : 'Oe Herman dat is niet best. Ik moest de dag erna naar de tandchirugg, die heeft toen met groot gereedschap heel de kies moeten verwijderen. De wond was zo groot dat er pas een half jaar later een nieuwe in gezet kon worden. Heb een half jaar lang alleen met de rechter kant van mijn gebit kunnen eten en zoveel mogelijk warm en koud water moeten vermijden. Hoop dat je hier wat aan hebt.
Oh dat was niet de bedoeling. Ik wilde clauwhee een steuntje in de rug geven.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
M'n nekharen gaan overeind staan. Brrrrrrrrrrrrrrr.....
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vlakbij Deventer De'mter.
Ik ben 16 ja.
haha, nou dat zal ze dan vast en zeker waarderenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh dat was niet de bedoeling. Ik wilde clauwhee een steuntje in de rug geven.
Kun je ook niks aan doenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kom er oorspronkelijk niet vandaag, dusja, dan is het gewoon Deventer.
Dat mag inmiddels ook wel eens. Wat wil die er gaan veranderen dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kun je ook niks aan doen
Een vriend van me is trouwens bezig met een streekvisie voor Bathmen (planologisch). Met die schipbeek enzo.
geen idee eigenlijk... kweet wel dat hij veel interviews heeft afgelegd onder de bewoners en dat die wensen zullen worden gerespecteerd. daar kwam geloof ik uit naar voren dat de inwoners van bathmen de schipbeek het mooiste stukje bathman vonden. daar zal dus denk ik niet veel aan veranderen. oh en verwacht ook geen wolkenkrabbers ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat mag inmiddels ook wel eens. Wat wil die er gaan veranderen dan?
Nee, Station en een sportschool waren de eerste aandachtspunten had ik gelezen, ik heb de enquete ingevuld namelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk... kweet wel dat hij veel interviews heeft afgelegd onder de bewoners en dat die wensen zullen worden gerespecteerd. daar kwam geloof ik uit naar voren dat de inwoners van bathmen de schipbeek het mooiste stukje bathman vonden. daar zal dus denk ik niet veel aan veranderen. oh en verwacht ook geen wolkenkrabbers ofzo
Eigenlijk hoor je op1quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
Ik sta 2e en 2e, ook niet gek. En dat in 10 % van de onlinetijd van tong.
Bijna, ze staan 2 punten voor op Feyenoord met 2 wedstrijden minder. Ajax moet nog 5 wedstrijden Feyenoord nog 3,quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bijna, ze staan 2 punten voor op Feyenoord met 2 wedstrijden minder. Ajax moet nog 5 wedstrijden Feyenoord nog 3,
Dus die worden wel kampioen
Welke heb je gezien?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Verdient van Gaal te weinig dat ie met zo'n reclame meedoet ?
Oke, zag hem laatst nog voorbijkomen. Kon me niet herinneren dat ik hem al ooit eerder had gezien.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Die keukenboer is toch al een paar jaar oud
Ik had ook natte ogen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:02 schreef tong80 het volgende:
De buurvrouw van mijn broer op viool, ze woont hier 200 meter vandaan. Gaat ie zingen die kut de Leeuw voor dat meisje samen met Emmy. Nu heb ik natte ogen
quote:Op zondag 9 april 2006 00:36 schreef Bruce117 het volgende:
Veel sport op TV is nooit verkeerd
quote:Op zondag 9 april 2006 00:37 schreef Bruce117 het volgende:
Heb sinds een paar weken nu Eurosport 2, dus weer een sportkanaal erbij.
En momenteel naar de Masters aan het kijken op de BBC
Ja dat heb ik niet, geen tv tijdens het poepen.quote:Op zondag 9 april 2006 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet eens ophouden met patsen Popo, met je kanalen en tv op de pot.
Bitte :quote:Op zondag 9 april 2006 01:10 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug uit Wiesbaden en komt effe een afzakkertje halen
goeie voorspelling van ajax - azquote:Op zondag 9 april 2006 11:20 schreef SCH het volgende:
Waarover Vaduz?
* SCH is aan een lekkere sportkijkzondag begonnen.
als ervaren loper volg ik de marathon natuurlijk op de voet 8-0
Een regioding, een sfeerverhaal over een plaatselijke Idols.quote:Op zondag 9 april 2006 11:20 schreef SCH het volgende:
Waarover Vaduz?
Dan hebben ze de goede verslaggever uitgezochtquote:Op zondag 9 april 2006 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een regioding, een sfeerverhaal over een plaatselijke Idols.
Ben je de zon? want die doet opeens goed zijn bestquote:
quote:Op zondag 9 april 2006 12:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ben je de zon? want die doet opeens goed zijn best
quote:
Zal wel een grote domper zijn hè, mochten wij toch ineens in de mood zijn vanmiddag.quote:Op zondag 9 april 2006 12:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
![]()
![]()
toch weer een kampioenswedstrijd voor jullie
Ach ja, zodra er gescoord wordt, win ik een krat bierquote:Op zondag 9 april 2006 12:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zal wel een grote domper zijn hè, mochten wij toch ineens in de mood zijn vanmiddag.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef borisz het volgende:
eindtijd 2.06.37 in rotterdam
PSV, wie andersquote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is we?
Dat is zijn vriend.quote:Op zondag 9 april 2006 15:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die pedo bedoel je?
Leuk stel dan.quote:
Ooit een boek van Reve gelezen?quote:
Op de middelbare school is het weleens besproken.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 16:24 schreef Eilanden het volgende:
Feli PSV, maar je had de laatste wedstrijd ook nog wel mogen winnen![]()
Typisch weer, gelijk na de theepauze. Maar ik ben tevredenquote:Op zondag 9 april 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
Jammer Groningen!
Laat ik woensdag dan maar tevreden zijnquote:Op zondag 9 april 2006 16:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Typisch weer, gelijk na de theepauze. Maar ik ben tevreden
Kom je eigenlijk ook deze kant op woensdag?quote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat ik woensdag dan maar tevreden zijn![]()
Maar ik moet het nog maar zien.... als voordeel zie ik nog wel dat het doelsaldo van Utreg beter is, misschien dat dat nog de doorslag gaat geven...
Ik had wel gewild, maar kon niet door mijn werkquote:Op zondag 9 april 2006 16:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kom je eigenlijk ook deze kant op woensdag?
Ja dat is het nadeel van doordeweekse wedstrijden.quote:Op zondag 9 april 2006 16:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik had wel gewild, maar kon niet door mijn werkdus ik volg het wel zenuwslappig via de radio. Ik zal de Euroborg volgend seizoen dan wel met een bezoekje vereren
Als het aanstaande zondag was geweest, dan was het wel geluktquote:Op zondag 9 april 2006 16:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van doordeweekse wedstrijden.
* meter bier geeftquote:Op zondag 9 april 2006 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Give me some bier PSV'ers!
nee, anders mis ik de beelden zometeenquote:Op zondag 9 april 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Heister zet de DVD van vorig seizoen nog eens op??
Wat ?quote:Op zondag 9 april 2006 17:39 schreef clauwheee het volgende:
Komt het gewoon in de Wedstrijden?
vanaf kwart over zes via internet te volgenquote:Op zondag 9 april 2006 17:39 schreef clauwheee het volgende:
Komt het gewoon in de Wedstrijden?
Ik hoop hetquote:Op zondag 9 april 2006 17:46 schreef Beschouw het volgende:
Misschien eindigen ze wel met PSV, om er de spanning in te houden![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 17:56 schreef SCH het volgende:
Ik ben bij mijn SCHoonouders
die hebben ook maar internet genomen, "dan kan jij tenminste fokken"- lief he
quote:Op zondag 9 april 2006 17:56 schreef SCH het volgende:
Hoeven ze tenminste niet te praten met jequote:Op zondag 9 april 2006 17:56 schreef SCH het volgende:
Zijn er denk ik ook maar weinig die dat kunnen. Het is gewoon een topgozer.quote:Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef tong80 het volgende:
Ik haat het dat ik Gomes niet kan haten.Wat een wereldvent.
Zit er wel in, maar nu haal je het wel positiever uit de gesprekjes.quote:Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef Bruce117 het volgende:
Cocu zegt net dat dekans dat hij blijft weer een stuk groter geworden is
Wat een wereldtijdquote:Op zondag 9 april 2006 19:40 schreef tong80 het volgende:
Net een vriend opgebeld. Liep de Marathon van Rotterdam. Hij was helemaal trots. 3 uur dertig minuten. Begon met kippenvel rennen omdat een minuut voor de styart Lee Towers you never walk alone zong.
Wat een held. Het straalt ook een beetje op jou afquote:Op zondag 9 april 2006 20:00 schreef tong80 het volgende:
SCH hij liep de eerste 21 kilometer in dezelfde tijd als de laatste
Ik ken hem ook al 30 jaarquote:Op zondag 9 april 2006 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een held. Het straalt ook een beetje op jou af
quote:Op zondag 9 april 2006 20:01 schreef SCH het volgende:
Wat een held. Het straalt ook een beetje op jou af
Ik zal je ooit gaan verbazen en het Nederlands record gevat posten breken terwijl ik een sigaar rook en gepepen wordt door miss veteraan Nederland 2034.quote:Op zondag 9 april 2006 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Tong, wanneer ga jij in training voor de marathon?
Er was eens een meisje uit Epe,quote:Op zondag 9 april 2006 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal je ooit gaan verbazen en het Nederlands record gevat posten breken terwijl ik een sigaar rook en gepepen wordt door miss veteraan Nederland 2034.
Dat wordt een Homo. Sterretje wat ben je mooi.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt een Homo. Sterretje wat ben je mooi.
quote:Op zondag 9 april 2006 20:20 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben in 2006 't vaakst in HOOLS gepost?
001. 2419 clauwheee
Ik heb net een Hertogje genomen tnxxquote:Op zondag 9 april 2006 20:45 schreef clauwheee het volgende:
Mensjes moeten we nog iets te drinken?
quote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met zulke posts sta je inderdaad terecht bovenaan.
[..]
Nee dan blijf ik aan de gangquote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zullen we een Gomes-fanclub starten?
Och jee, straks de video maar eens bekijken, als daar nog tijd voor is vandaagquote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef Eilanden het volgende:
Het ergeren aan die lesbo's in PE bereikt vandaag wel zijn hoogtepunt
homofoobquote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef Eilanden het volgende:
Fanatisme is leuk, maar zo gestoord en hysterisch gedragen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad! Ze hebben ook geen enkel fatsoen .. fuck you bitch omdat ze achteraan gezet werden, terwijl zij dat zelf eerder deden met Amir en Jimmy.quote:Op zondag 9 april 2006 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fanatisme is leuk, maar zo gestoord en hysterisch gedragen.
Ik vind dr af en toe een beetje eng
Ik heb het niet gezien, dus als je dat zegt geloof ik het. Maar FCG kwam er ook nog erg goed vanaf zag ik!quote:Op zondag 9 april 2006 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje heb je al een beetje vrede met de nederlaag? Jullie kwamen er nog goed vanaf!
Nee, en deze conversatie voeren we iedere week, vorige week ging je je echt verdedigen dat je geen homofoob was, vond ik veel leukerquote:
Je staat hoger dan Tong in een statslijstje, dat is niet velen gegeven.quote:
Ik heb inderdaad een hekel aan homo'squote:Op zondag 9 april 2006 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, en deze conversatie voeren we iedere week, vorige week ging je je echt verdedigen dat je geen homofoob was, vond ik veel leuker![]()
Of ik er nou trots op moet zijnquote:Op zondag 9 april 2006 21:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je staat hoger dan Tong in een statslijstje, dat is niet velen gegeven.![]()
Ik kom je opzoeken jongenquote:Op zondag 9 april 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een hekel aan homo'shelemaal als ze in Utrecht wonen en een FrieSCHe achtergrond hebben
We kunnen vrij voetballen, doelstelling gehaaldquote:Op zondag 9 april 2006 21:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, dus als je dat zegt geloof ik het. Maar FCG kwam er ook nog erg goed vanaf zag ik!
Het wordt spannend woensdag! En dan wordt de laatste speeldag ook nog spannend!
Dat mag je zelf bepalen.quote:
De inmiddels verboden terugvindpostquote:Op zondag 9 april 2006 21:53 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb een lompe vraag.
Wat betekent de post tvp, die met de regelmaat van de klok voorkomt.
En ga nu niet antwoorden dat het idd een lompe vraag is aub
Heerlijk, ben alleen bang dat het voor mij te laat gaat worden.quote:Op zondag 9 april 2006 21:52 schreef golfer het volgende:
Ik ga lekker de rest van de avond de laatste ronde van The Masters bekijken op de BBC.
Zodat je een topic makkelijk via myAt kan terugvinden.quote:
Utrecht heeft de doelstelling ook gehaald, maar als je er zo dichtbij bent, dan wil je uiteraard meer. Ik denk niet dat we het seizoen, na het overlijden van DiTo geslaagd kunnen noemen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We kunnen vrij voetballen, doelstelling gehaald
Nee serieus, dit gaat een hele spannend week worden, want ja, het seizoen is voor ons al geslaagd, maar nu willen we in die laatste twee wedstrijden ook nog punten pakken
Gezien DiTommaso niet nee, maar voor het overige des te meer. Wrang is dat toch.quote:Op zondag 9 april 2006 22:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht heeft de doelstelling ook gehaald, maar als je er zo dichtbij bent, dan wil je uiteraard meer. Ik denk niet dat we het seizoen, na het overlijden van DiTo geslaagd kunnen noemen.
Plek 4 voor jullie zou wat dat betreft een mooi eerbetoon zijn. Het is inderdaad een smet op jullie seizoen.quote:Op zondag 9 april 2006 22:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht heeft de doelstelling ook gehaald, maar als je er zo dichtbij bent, dan wil je uiteraard meer. Ik denk niet dat we het seizoen, na het overlijden van DiTo geslaagd kunnen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |