Er staat 'bieden', of mag dat niet?quote:
Nee, richtprijs is verplicht.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Er staat 'bieden', of mag dat niet?
20 inclusief?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
GTA en Halo voor 15 euro inclusief?
Nee, verre van. Doe eens een mailtje sturen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is goed. Je woont niet in Groningen?
Wat vind je van 30 inclusief?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:37 schreef bartos het volgende:
Rainbow Six 3
Midnight Club 2
Ninja Gaiden.
voor 25 inclusief verzend??
mail me at bartos(aaap)gmail.com
Ja, en Bejeweled natuurlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 04:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat speel jij agressieve spelletjes zeg, te hard rijden ne schieten en vechten, ik had bij jou meer iets als Bubble Bobble verwacht
Donequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:53 schreef TehRockstar het volgende:
Is goed.Stuur me maar ene mailtje.
Oeps, wacht even.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb gemaild naar het emailadres in je profiel. Ontvangen?
Ik vraag me dit dus echt af..quote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Moet ik nog ergens op rekenen of kan ik mijn geld als verloren beschouwen?
pssst, aangifte gaat niet werken voor dit soort dingenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef twi het volgende:
Nouja, contact opnemen met ElisaB, eventueel via [V&A] F33DB4CK
Ik neem aan dat iemand die hier zo vaak is je niet 1-2-3 op zal lichten. Is dat wel 't geval, kun je als puntje bij paaltje komt nog altijd aangifte doen. Maar probeer het eerst via de modjes of via de topics waar 'ie in reageert.
Aangifte kan je bij mij doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef twi het volgende:
Nouja, contact opnemen met ElisaB, eventueel via [V&A] F33DB4CK
Ik neem aan dat iemand die hier zo vaak is je niet 1-2-3 op zal lichten. Is dat wel 't geval, kun je als puntje bij paaltje komt nog altijd aangifte doen. Maar probeer het eerst via de modjes of via de topics waar 'ie in reageert.
Je kunt altijd aangifte doen. De politie onderneemt echter pas actie wanneer meerdere personen dit doen. Maargoed, zo ver zal 't hier wel niet komenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:11 schreef NanKing het volgende:
pssst, aangifte gaat niet werken voor dit soort dingen.
Dat werkt alleen als je collectief bent opgelicht.
Hahaha..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:12 schreef twi het volgende:
Maargoed, ontopic, 5 euro exclusief verzenden voor RS3, mits je de games waar Stanley op wacht ook naar hem stuurt
De laatste tijd niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:13 schreef NanKing het volgende:
Heb je al gemaild?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |