Weet je wat? Ga maar, en kom straks maar weer terug.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:34 schreef rena het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet he![]()
Smeken, kwijlen, gillen, gooi al je drama er uit![]()
Nu blijkt wel hoe leuk je CSI vindt.quote:
quote:
De dochter van?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu blijkt wel hoe leuk je CSI vindt.
Het kwam door mijn sobere "Blijf". Less is more.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:42 schreef rena het volgende:
[..]
Aflevering was niet diegene die ik wilde zien.![]()
En ik hou toch meer van jullie![]()
![]()
Sophie Hilbrand.quote:
Haar vader? Ja.quote:
Ha! Ik had het goedquote:
DENK NOU MAAR NIET DAT HET DOOR JOU KOMTquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kwam door mijn sobere "Blijf". Less is more.
Wat jij wil, rena, wat jij wil....quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:45 schreef rena het volgende:
[..]
DENK NOU MAAR NIET DAT HET DOOR JOU KOMT^*(#^$*%#@($#()#
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat jij wil, rena, wat jij wil....
.
Wat? Denken? Ik?quote:
Beetje boerin, maar ze is erg streetwise.quote:
quote:
quote:Zondag in Buitenhof
Uitzending : zondag 9 april, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.45 op Nederland 1
> Polderjongen
Herman Wijffels vertrekt als voorzitter van de SER, de Sociaal Economische Raad, waar werkgevers en werknemers de economie van ons land proberen te beïnvloeden.
Hoe kijkt hij terug op zes jaar lang polderen en is Nederland klaar voor de toekomst?
> Hongerend Afrika
De Verenigde Naties hebben de noodklok geluid. Als gevolg van de aanhoudende droogte sterven in oostelijk Afrika duizenden, mogelijk tienduizenden mensen door ziekte en ondervoeding.
Wat kan Nederland doen? Een debat tussen Diederik Samsom, Tweede-Kamerlid voor de PvdA en zijn VVD- collega, Zsolt Szabo.
> ‘Almere heeft het’
PvdA-kamerlid Adri Duivesteijn, verruilt na ruim tien jaar Den Haag voor Almere.
Hij wordt er wethouder Stadsontwikkeling. Wat maakt Almere aantrekkelijk voor een doorgewinterd parlementariër?
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Rob Trip
Columnist:
Désanne van Brederode
Iedereen maakt fouten, de een alleen wat vaker dan de anderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |