Was vorige week toch... tot nu toe is het lachen.quote:
Of je maakt een remixquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alle drie achter elkaar... wat een idee![]()
Kamelen T-shirtquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Was vorige week toch... tot nu toe is het lachen.
Oh het gaat op e-mail, ik dacht op postcode.... Dan ga ik het ook nog even proberen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:34 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het drie keer geprobeerd, met een ander emailadres telkens en toen was het raak.
Whehe, Daddy Cool T-shirt. Hoevaak heeft iedereen dat wel niet geprobeerd? 1000 keer?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:44 schreef rena het volgende:
Echte Nederlanders hier, ze doen alles voor gratis spullen![]()
Hehe echt dagen achter elkaar, volgens mij heb ik mn muisarm daaraan te dankenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehe, Daddy Cool T-shirt. Hoevaak heeft iedereen dat wel niet geprobeerd? 1000 keer?
De groeten terugquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:56 schreef pberends het volgende:
KOEFNOEN begint.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:49 schreef PeRi het volgende:
Hmm ik heb toch echt 3x hetzelfde adres gebruikt, alleen andere email. Maar toen ik al had gewonnen en het met nog een andere email probeerde, kreeg ik ook dat mn gegevens al gebruikt zijn. maybe heb je er overheen gelezen dat je gewonnen hebt? Dat had ik ook bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |