quote:In het SBS 6 programma BLIJF!: Lang Leve je Huisdier worden gedurende drie weken twee gezinnen gevolgd.
Oftewel, het eeuwige levenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:18 schreef moussy het volgende:
Nou wij kunnen de test niet eens doen voor de hond, hij loopt iedere keer vast bij de leeftijd
Ja, en toch doe je hetquote:Op zondag 19 maart 2006 17:40 schreef nein het volgende:
Floppy (ex kater) wordt 10 jaar en 8 maanden...
Zn hele leven al te dik, hartruisje, nierfalen....inmiddels zou hij al vier jaar dood moeten zijn dan![]()
Hij ligt zich hier toch anders mooi breeduit te wassen naast me.
Internettesten
al 4 jaar over datumquote:Op zondag 19 maart 2006 17:40 schreef nein het volgende:
Floppy (ex kater) wordt 10 jaar en 8 maanden...
Zn hele leven al te dik, hartruisje, nierfalen....inmiddels zou hij al vier jaar dood moeten zijn dan![]()
Hij ligt zich hier toch anders mooi breeduit te wassen naast me.
Internettesten
Typisch (en treurig) verhaal over onze vorige kat:quote:
Same here. Slechtste voeding die er is: +0 maandenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Yian wordt niet oud omdat hij vers vlees krijgt, als ik het goed begrijp
Je moet het natuurlijk niet te serieus nemen, hè.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:59 schreef CreativeMind het volgende:
Wat een flauwekul. Onze hond zou volgend jaar schluss zijn, en maar 10 worden
Is dit een grap, of om te huilen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:01 schreef CreativeMind het volgende:
Ow, ik heb net de uitvaart maar alvast geregeld. Zal ik dat dan maar weer annuleren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |