Ken ´m alleen in de versie van:quote:Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ben er ook al een tijdje op naar zoek, waarschijnlijk heet het nummer Zombie of In Your Head.
Maar wie het gemaakt heeft ben ik ook nog niet achter.
Het oorspronkelijke nummer is van The Cranberries en heet Zombie(s).quote:Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ben er ook al een tijdje op naar zoek, waarschijnlijk heet het nummer Zombie of In Your Head.
Maar wie het gemaakt heeft ben ik ook nog niet achter.
Eric Clapton - Layla?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:36 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee dat is 'em niet. Veel meer richting een gitaarnummer.
Of Chris Rea - Josephine?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:36 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee dat is 'em niet. Veel meer richting een gitaarnummer.
Heb je misschien nog een héél klein stukje tekst?quote:
Nee helemaal niks, ik kan het riedeltje wel ff spelen op een gitaar anders.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Heb je misschien nog een héél klein stukje tekst?
Dan zijn we er in 5 seconden uit denk ikquote:Op woensdag 12 april 2006 21:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee helemaal niks, ik kan het riedeltje wel ff spelen op een gitaar anders.![]()
Dj Duco - In My Headquote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef SpyEye het volgende:
Hoi iedereen,
Weet misschien iemand hoe >dit< nummer heet?
Ik heb al gezocht op Google maar niks kunnen vinden.
Bvd![]()
http://media.putfile.com/zygsterquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dan zijn we er in 5 seconden uit denk ikGooi maar op.
THANKS iedereen voor jullie snelle reactiesquote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef SpyEye het volgende:
Hoi iedereen,
Weet misschien iemand hoe >dit< nummer heet?
Ik heb al gezocht op Google maar niks kunnen vinden.
Bvd![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/zygsterMicrofoon ligt helaas nogal uit elkaar dus de kwaliteit is erbarmelijk.
Hmmm..dat gaat nog wat langer duren dan 5 seconden vrees ik. 't klinkt vaag bekend maar ik kan er even niets van maken.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/zygsterMicrofoon ligt helaas nogal uit elkaar dus de kwaliteit is erbarmelijk.
Ik geloof dat het een soloartiest is. Denk jaren '70 / '80quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hmmm..dat gaat nog wat langer duren dan 5 seconden vrees ik. 't klinkt vaag bekend maar ik kan er even niets van maken.
Hoe oud is het nummer dat je zoekt ongeveer? En is het een solo-artiest of kan het ook ee n band zijn?
Badly drawn boy - Disillusion misschien?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef punkgirl het volgende:
hallows, ik ben op zoek naar een nr van ongeveer 5 tot 7 jaar terug
De clip was een man, met een blauw shirt aan, en n muts op, die voor taxi speelde.
Op het einde zie je hem wegrennen met een oude man.
Het enige zinnetje dat ik me nog herinner is; i didn't mean to fall in love..
help mij
Jaah! ik heb m gedownload, hij is hetquote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Badly drawn boy - Disillusion misschien?
[afbeelding]
iemand?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Schizophreniac het volgende:
ik zoek een nummer van een week of wat geleden...Repeterende beat... beetje alternatief geluidje zit erin. Een vrouw praat als het ware (niet echt rappen). De stem overheerst de beat.. In de videoclip is ze zwart gekleed en ze staat erbij.
iemand idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |