Bedanktquote:Op zondag 16 april 2006 09:46 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
The JCB song van Nizlopi
Deze dus
Geweldig nummer, btw.
Ok thx. Dat is 'm ja. Ondanks die vage omschrijvingquote:Op zondag 16 april 2006 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Summerlove - Remember...
Heb het gevondenquote:Op zondag 16 april 2006 15:26 schreef method21 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat in dit filmpje te horen is ?
http://video.google.com/videoplay?docid=6878428101492572245&q=jumpen&pl=true
Niemand die deze kent? googlen op since youve been gone, krijg ik niksquote:Op zondag 16 april 2006 11:23 schreef 2Mini het volgende:
Vorige week was ik in HMH, draaiden ze in de grote zaal een remix van Since You've Been Gone... iemand die weet van wie die remix is?
Ooit van Google gehoord?quote:Op zondag 16 april 2006 16:04 schreef Gebleekte het volgende:
Oké, dit word een hele lastige. Ik heb een hele lange tijd terug een keer een nummer gehoord ( dacht ik van Don Diablo ) , maar zeker weten doe ik dat niet want als ik nummers van 'm download ( bijna alle ) dan zit tie er nog niet bij![]()
Tekst ging zo:
Move, move, move a little faster
Breathe,breathe,breathe a little sharper
Showed you once,showed you twice, told you once, told you twice..
dat is het enige wat ik ong. nog weet![]()
Hmm vreemd, ik had het idd bij google geprobeerd, maar misschien toen precies een paar keer achter elkaar het verkeerde ingetiktquote:Op zondag 16 april 2006 21:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ooit van Google gehoord?
Maar het is "Marco V - Second Bite"
Zeker je eerste keer in HMH? Die vent had hem gewoon zelf gemixt.quote:Op zondag 16 april 2006 20:57 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Niemand die deze kent? googlen op since youve been gone, krijg ik niks
Serieus..quote:Op zondag 16 april 2006 21:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeker je eerste keer in HMH? Die vent had hem gewoon zelf gemixt.
Ik zocht even op mijn eigen schijf naar "DJ Coone", en heb dat nummer bij het filmpje gevonden onder de titel "Getting Down".quote:Op zondag 16 april 2006 15:46 schreef method21 het volgende:
[..]
Heb het gevonden
toch bedankt
dj coone - the return
Ik heb wel een dance remix van "The Real Booty Babes", misschien bedoel je die.quote:Op zondag 16 april 2006 11:23 schreef 2Mini het volgende:
Vorige week was ik in HMH, draaiden ze in de grote zaal een remix van Since You've Been Gone... iemand die weet van wie die remix is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |