Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Golden Earrings - Sound of the screaming day (1967)quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:51 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Zoek een nummer, wat me bij staat is een beetje beatles achtige stijl.
De zin die ik me nog kan herinneren is:
lis-ten to the sound of a Dreaaaa-m-e--r.
google levert niets op, ik denk dat ik de woorden niet goed heb
ik dacht aan beatles, maar het kan ook wat anders zijn.
iemand?
kan ook song ipv sound zijn, geen idee
quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:43 schreef R0ADKILL het volgende:
Gisteren om 18:30 op radio 2 (jammer hoor, geen online playlists)
Iets van "she is a Hootchi Cootchi lady"
Als het een Hootchi Cootchi man" zou zijn had ik wel gevonden
Eric Clapton, Steppenwolf, Muddy Waters etc
maar dit is dus gezongen door een vrouw (vrouwen?)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:54 schreef Soulshaker het volgende:
ik zoek een nummer:
het is een pianonummer met een vrouwenstem, der is een meid die vaak met een bassist in jazzcafé de spiegel in Groningen optreed en het nummer doet, ook zat dit nummer in de film "Girl 6" maar het staat niet op de soundtrack!
wie o wie helpt me!
ik kan de melodie neuriën maar dat herkent google niet
1 seconde googlen levert "Clea - We don't have to take our clothes off" op. Origineel van Jermaine Jacksonquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:44 schreef Brinxter het volgende:
Hoi mensen,
Ik ben op zoek naar de naam van dat ene nummer...
In de clip zie je een aantal ongeklede heren de trap oplopen, en ze zingt: "we dont have to take our clothes of..."
Zal vast een makkie zijn, maar ik kan er niet meer opkomen
Jermaine Stewart - We Don't Have To Take Our Clothes Offquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:44 schreef Brinxter het volgende:
Hoi mensen,
Ik ben op zoek naar de naam van dat ene nummer...
In de clip zie je een aantal ongeklede heren de trap oplopen, en ze zingt: "we dont have to take our clothes of..."
Zal vast een makkie zijn, maar ik kan er niet meer opkomen
-Edit- Verkeerd gelezen...quote:
Help, ik zoek... #171quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef cornutocontente het volgende:
hoe kan ik nu terug naar topicberichten die gisteren geplaatst zijn???
Nou, ik zal iets niet goed gedaan hebben, maar ik vond idd enkel het origineel van Jermaine Jacksonquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:48 schreef Mark het volgende:
[..]
1 seconde googlen levert "Clea - We don't have to take our clothes off" op. Origineel van Jermaine Jackson
Het orgineel is van Jermaine STEWARTquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:23 schreef Brinxter het volgende:
[..]
Nou, ik zal iets niet goed gedaan hebben, maar ik vond idd enkel het origineel van Jermaine Jackson
iig bedankt!
dank!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Golden Earrings - Sound of the screaming day (1967)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |