Nou ja nu post ik in het juiste topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ze gaan nergens over. En als je niet kapt met die onzin dan zit je account zo dadelijk ook op slot.
Laatste waarschuwing.
Vandaag is het geen goeie dag om Flugel tegen je te krijgen dus ik raad je aan om effe flink te dimmen met je gebagger....quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:03 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
Die The_Terminator steld een vraag en gooit vervolg een slotje op mijn topic.Hoe wil ik daar nou op reageren! !
The_Terminator als jij een vraag bagger vind.Dan schijf ik momenteel POEP
Je wordt niet "gedreigt" je wordt gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:04 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Nou ja nu post ik in het juiste topic
Word ik nog gedreigt ook
Ik zal je maar serieus nemen he
Oke...Maar klagen mag hier toch ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vandaag is het geen goeie dag om Flugel tegen je te krijgen dus ik raad je aan om effe flink te dimmen met je gebagger....
Ik ga maar wat anders doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Je wordt niet "gedreigt" je wordt gewaarschuwd.
En dat laatste lijkt mij inderdaad erg verstandig.
Alles wat je tot nu toe gepost hebt is van een bedenkelijk niveau. Ga de FAQ en Policy eens lezen en probeer het daarna opnieuw.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:05 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Oke...Maar klagen mag hier toch ?
Lijkt me een strak plan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:06 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Ik ga maar wat anders doen![]()
http://forum.fok.nl/fok/faq astuquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alles wat je tot nu toe gepost hebt is van een bedenkelijk niveau. Ga de FAQ en Policy eens lezen en probeer het daarna opnieuw.
Tnxquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:05 schreef tonks het volgende:
Kusje voor flugeltje omdat ze een kutdag heeft![]()
het was geen klacht over een mod actie het was een topic met hetzelfde doel als het gesloten topic alleen in een voor klaagbaak meer getolereerde vorm.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Klachten over mod-acties kun je kwijt in de klaagmuur.
Hij is weer open, ik begreep dat je een klacht had over het slotje van Termie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het was geen klacht over een mod actie het was een topic met hetzelfde doel als het gesloten topic alleen in een voor klaagbaak meer getolereerde vorm.
Indirect wel een beetje omdat blijkbaar iemand sarcastisch een spiegeltje voorhouden niet gewaardeerd wordt. Maar ik ben niet zo moeilijk dus probeer ik het in de zure vorm.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is weer open, ik begreep dat je een klacht had over het slotje van Termie.
Què ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:33 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
wat een likkie likkie gedoe
geen idee ik zie er niks aanquote:Op maandag 10 april 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vertel, wat is er aan de hand mien jong?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom topics van boomlaars dichtgooien .. en topics zoals
Spellen die crashen als je net veel hebt gedaan en...
open laten ? .......
Lezen voordat je domme dingen gaat roepen.quote:Hier gaat even een tjidelijk slot op zodat we het topic op kunnen schonen en kijken wet we er eventueel mee gaan doen
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef Molluck het volgende:
Wat is een neger met botkanker?Denigrerend, racistisch en uitermate kwetsend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, weggehaald.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef PDOA het volgende:
In het Kanker. topic:
[..]
Denigrerend, racistisch en uitermate kwetsend.
zo'n debiel plaatje in de OP helpt niet echt, en de reakties daarop waren ook van dien aard.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
Eej Buzzer, zo leuk vond ik mijn topic idd ook niet, maar om het nou Onzin te noemen... het was gewoon klagen op mijn loopneus hoor
Als je hem dichtgooit, gooi er dan een goed argument tegenaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |