quote:Op maandag 24 april 2006 20:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dat doet ze altijd want dat is de policy
sinds wanneer is een PI geen passende reactie ?quote:Quote alleen relevante delen van een bericht en voeg altijd je (passende) reactie toe.
Het gaat om lege qoutes, in dit geval geef jij alleen maar aan dat je hem goed vindt. Dat voegt er niks aan toe, en daar gaat het om.quote:Op maandag 24 april 2006 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
sinds wanneer is een PI geen passende reactie ?
tonen dat je het met iets eens bent is een reactie (passende staat tussen haakjes)quote:Op maandag 24 april 2006 20:33 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Het gaat om lege qoutes, in dit geval geef jij alleen maar aan dat je hem goed vindt. Dat voegt er niks aan toe, en daar gaat het om.
Je dient iets aan het topic toe te voegen. Alleen een quote met een PI is wat dat betreft niet voldoende. Is gewoon algemene policyquote:Op maandag 24 april 2006 20:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tonen dat je het met iets eens bent is een reactie (passende staat tussen haakjes)
policy dit, policy dat, ons rechtsysteem kijkt toch ook van geval tot geval.quote:Op maandag 24 april 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je dient iets aan het topic toe te voegen. Alleen een quote met een PI is wat dat betreft niet voldoende. Is gewoon algemene policy
Het is storend en voegt niets toe. En aangezien we in KLB toch al bezig zijn met de ontbaggering hebben we dit meteen meegenomen.quote:Op maandag 24 april 2006 20:42 schreef immortalsean het volgende:
[..]
policy dit, policy dat, ons rechtsysteem kijkt toch ook van geval tot geval.
haha maar als ik ergens neer zet "ik ben het met de user eens" dan ga je het niet editten en dat voegt precies evenveel toe !quote:Op maandag 24 april 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je dient iets aan het topic toe te voegen. Alleen een quote met een PI is wat dat betreft niet voldoende. Is gewoon algemene policy
en als je de quote wegedit waardoor mensen niet meer zien waar ik de duim voor gaf wordt het minder storenend ? en voegt het meer toe ?quote:Op maandag 24 april 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is storend en voegt niets toe. En aangezien we in KLB toch al bezig zijn met de ontbaggering hebben we dit meteen meegenomen.
Dan is dat hetzelfde als een lege quote. Zeker als je het expres doet om de mods te narren. Dan verwijderen we dus nét zo goed.... Het gaat om het toevoegen van een inhoudelijke reactie...quote:Op maandag 24 april 2006 20:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha maar als ik ergens neer zet "ik ben het met de user eens" dan ga je het niet editten en dat voegt precies evenveel toe !
Dat zeg je nu wel mooi maar ik heb je nooit zo'n soort reactie zien weghalen. En ik doe het niet op de mods te narren. Het is vaak het eerste wat in mij opkomt als ik in een discussie zit en degene wil steunen die goede dingen zegt. (die 2 keer dat ik ge-edit ben werd het pas storend als de context weg werd gehaald)quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan is dat hetzelfde als een lege quote. Zeker als je het expres doet om de mods te narren. Dan verwijderen we dus nét zo goed.... Het gaat om het toevoegen van een inhoudelijke reactie...
Ik verwijder dat soort reacties als ik ze tegenkom dus wel. Meestal onder de noemer "verkapte lege quote".quote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel mooi maar ik heb je nooit zo'n soort reactie zien weghalen. En ik doe het niet op de mods te narren. Het is vaak het eerste wat in mij opkomt als ik in een discussie zit en degene wil steunen die goede dingen zegt. (die 2 keer dat ik ge-edit ben werd het pas storend als de context weg werd gehaald)
Oh heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 24 april 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik verwijder dat soort reacties als ik ze tegenkom dus wel. Meestal onder de noemer "verkapte lege quote".
Daar was ik nog niet geweest inderdaad. Maar je hebt gelijk, in principe is het hetzelfde.quote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Kut paard
ik zie daar zo al 3 reacties met alleen "" dat is gelijk aan het toevoegen van 10.gif in PI vorm. Dus verkapte lege quotes
En ik vind dat die posts best kunnen blijven staan, maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 24 april 2006 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet geweest inderdaad. Maar je hebt gelijk, in principe is het hetzelfde.
Op dit moment laten we die ook nog staan.quote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En ik vind dat die posts best kunnen blijven staan, maar dat is mijn bescheiden mening.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op dit moment laten we die ook nog staan.
Hoi troelquote:
Deze zal ik even laten gaan, ik snap dat je een punt wilt maken. Maar toch is het gewoon niets toevoegend zo'n lege quote.quote:
Maar dat voegt niks meer toe danquote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inderdaad flugel, daar heb je helemaal gelijk an. Het is ook wel een baggerzooi hier in KLB, goed dat jullie ingrijpen

neen ! het is uitermate toevoegendquote:Op maandag 24 april 2006 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Deze zal ik even laten gaan, ik snap dat je een punt wilt maken. Maar toch is het gewoon niets toevoegend zo'n lege quote.
toevoegend aan je postcount vooral.quote:Op maandag 24 april 2006 20:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
neen ! het is uitermate toevoegend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |