Waarom zou ik?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ben je niet bang er uit gepikt te worden zondag voordat je binnen bent pyth
Zou kunnen ja maar dan nog....quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:26 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
D'r loopt bijna meer politie dan sups. Je kan toch herkend worden.
quote:
Gaan jullie weer met zijn allen op de brug staan danquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoe zit het trouwens met die boot van Oost voor zondag?
Ik heb niks te zoeken in Rotterdam zondag, ga lekker zuipen in de voetbalkantine in Weert!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:40 schreef DarkShine het volgende:
Gaan jullie weer met zijn allen op de brug staan dan
Je bent goed op de hoogte.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoe zit het trouwens met die boot van Oost voor zondag?
~quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:11 schreef PyTh het volgende:
Je bent goed op de hoogte.
spreek me nou eens aan zondagquote:
quote:Duizend Oranje-supporters geweerd bij WK Duitsland
Uitgegeven: 5 mei 2006 08:29
Laatst gewijzigd: 5 mei 2006 08:35
AMSTERDAM - Bijna duizend voetbalfans mogen deze zomer niet naar wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. Het gaat om supporters die zich de afgelopen jaren hebben misdragen bij voetbalwedstrijden in Nederland en daarom een stadionverbod hebben.
De KNVB geeft hun namen aan de Duitse politie door. Dit meldt het Algemeen Dagblad vrijdag.
Een team van achttien Nederlandse politiemedewerkers is bij de wedstrijden van Oranje aanwezig om haar Duitse collega's te assisteren bij het weren van de Nederlanders. De fans met een stadionverbod mogen wel naar Duitsland komen. Volgens de coördinator van de Nederlandse politieploeg in Duitsland worden deze fans niet aangehouden als ze zich niet misdragen.
Vervolgd
Mensen met een stadionverbod die toch naar een wedstrijd proberen te gaan, worden volgens de WK-organisatie opgepakt en vervolgd.
Het is mogelijk dat het aantal mensen met een WK-verbod nog wordt uitgebreid in verband met de arrestatie van ongeveer achthonderd mensen bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax.
melkertbanenquote:Een team van achttien Nederlandse politiemedewerkers is bij de wedstrijden van Oranje aanwezig om haar Duitse collega's te assisteren bij het weren van de Nederlanders
ach ze mogen niet naar de wedstrijd.quote:
quote:Slijm zou hét nieuwe middel kunnen worden tegen hooligans en onruststokers. Amerikaanse wetenschappers hebben een draagbaar "kanon" bedacht dat de grond besproeit met het glibberige goedje, waardoor de relschoppers uitglijden.
De onderzoekers van het Southwest Research Institute in San Antonio, Texas, ontwikkelden een superslijmerig goedje. "Hooligans maken er letterlijk een knieval voor." meldde het wetenschappelijk tijdschrift "New Scientist". Het goedje werkt niet alleen tegen vervelende personen, maar kan zelfs auto's hun grip laten verliezen.
Het apparaat waaruit het slijm afkomstig is kan op de rug worden gedragen en bevat perslucht, water en een fijn poeder. Het spul is overigens niet giftig, de enige bijwerking zou een gekneusd achterwerk kunnen zijn, aldus "New Scientist".
quote:Aanhoudingen Volendam-NAC
Na afloop van de wedstrijd van gisteren, heeft de politie 19 arrestaties verricht. Er werden zelfs aanhangers van andere clubs gesignaleerd, onder meer enkele 'als Ajax-supporters uitgedoste mannen'.
Alles was leuk en aardig in Volendam, totdat NAC doelpunten ging maken. Enkele gedrogeerde Oranje-mannen begon hierna amok te maken en de vele NAC-supporters op de eretribune uit te dagen.
Van de gearresteerde kwamen er zes uit Volendam en twee uit de omgeving van Breda. De andere elf kwamen uit de omgeving van het Noord-Hollandse Blokker. Eén van de verdachten raakte gewond, nadat hij door een politiehond werd gebeten. De politie laat weten dat geen 'vernielingen van betekenis' zijn gemeld.
Goedzo, auto's hun grip laten verliezen en inzitters laten verongelukken?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
De onderzoekers van het Southwest Research Institute in San Antonio, Texas, ontwikkelden een superslijmerig goedje. "Hooligans maken er letterlijk een knieval voor." meldde het wetenschappelijk tijdschrift "New Scientist". Het goedje werkt niet alleen tegen vervelende personen, maar kan zelfs auto's hun grip laten verliezen.
Whehe waren ook maten van mij, waren opgepakt omdat er in hun treincoupé een fakkel was afgestoken, waar ze overigens echt niks mee te maken hadden, hehequote:Op zondag 7 mei 2006 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
De politie heeft zondag voorafgaand aan de bekerfinale tussen Ajax en PSV in Rotterdam zes personen aangehouden. Het gaat volgens een politiewoordvoerder in vrijwel alle gevallen om supporters van Ajax die zich schuldig zouden hebben gemaakt aan geweldpleging en baldadigheid.
Trein 1 zeker? Boefjes!quote:Op maandag 8 mei 2006 08:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Whehe waren ook maten van mij, waren opgepakt omdat er in hun treincoupé een fakkel was afgestoken, waar ze overigens echt niks mee te maken hadden, hehe
Y2? Waar is dat dan?quote:feyenoord kwam ook nog ff buurten aan rechterkant van onze vakken als ik 't goed zag, ik zat op Y2 dus zag het van ver, maar als ik 't goed zag hadden de jongens daar bij die glaswand allemaal dezelfde tattoo op de onderarm![]()
Vraag ik me dus ook af.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja wat gebeurde er nou omstreeks de 60e minuut in die hoek, bij ajax kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |