abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37547985
Ben je niet bang er uit gepikt te worden zondag voordat je binnen bent pyth
<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:24:33 #242
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37548409
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:

Ben je niet bang er uit gepikt te worden zondag voordat je binnen bent pyth
Waarom zou ik?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_37548497
D'r loopt bijna meer politie dan sups. Je kan toch herkend worden.
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:34:10 #244
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37548764
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:26 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:

D'r loopt bijna meer politie dan sups. Je kan toch herkend worden.
Zou kunnen ja maar dan nog....
We zullen zien Zondag, gaat volgens mij wel een mooi dagje worden
pi_37550607
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:48 schreef Bananenman het volgende:
Gekke gast op AT5 gister hehe
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:38:25 #246
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37555342
Hoe zit het trouwens met die boot van Oost voor zondag?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:40:59 #247
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37555417
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan jullie weer met zijn allen op de brug staan dan
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:41:49 #248
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37555453
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:40 schreef DarkShine het volgende:
Gaan jullie weer met zijn allen op de brug staan dan
Ik heb niks te zoeken in Rotterdam zondag, ga lekker zuipen in de voetbalkantine in Weert!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:11:06 #249
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37556505
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Je bent goed op de hoogte.
Die gaat spijtig genoeg niet door....

Rotterdamse teringwouten hebben die bootverhuur verboden te varen omdat we wel eens met feyenoord hooligans afgesproken zouden kunnen hebben en de helft op de boot SV zou hebben
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:27:12 #250
57586 Bananenman
-----------
pi_37557078
Trein 1 de gekste
pi_37557146
Dacht dat de finale samenviel met mn eigen wedstrijd. Misschien dat ik toch ff ga kijken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmusch op 04-05-2006 21:50:06 ]
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:30:57 #252
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37557213
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:11 schreef PyTh het volgende:
Je bent goed op de hoogte.
~

Ik heb zo mijn bronnen!

Krijg je als je zo dicht bij Eindhoven woont!
pi_37558957
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:27 schreef Bananenman het volgende:
Trein 1 de gekste
spreek me nou eens aan zondag
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:51:52 #254
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37568408
quote:
Duizend Oranje-supporters geweerd bij WK Duitsland

Uitgegeven: 5 mei 2006 08:29
Laatst gewijzigd: 5 mei 2006 08:35

AMSTERDAM - Bijna duizend voetbalfans mogen deze zomer niet naar wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. Het gaat om supporters die zich de afgelopen jaren hebben misdragen bij voetbalwedstrijden in Nederland en daarom een stadionverbod hebben.

De KNVB geeft hun namen aan de Duitse politie door. Dit meldt het Algemeen Dagblad vrijdag.

Een team van achttien Nederlandse politiemedewerkers is bij de wedstrijden van Oranje aanwezig om haar Duitse collega's te assisteren bij het weren van de Nederlanders. De fans met een stadionverbod mogen wel naar Duitsland komen. Volgens de coördinator van de Nederlandse politieploeg in Duitsland worden deze fans niet aangehouden als ze zich niet misdragen.

Vervolgd

Mensen met een stadionverbod die toch naar een wedstrijd proberen te gaan, worden volgens de WK-organisatie opgepakt en vervolgd.

Het is mogelijk dat het aantal mensen met een WK-verbod nog wordt uitgebreid in verband met de arrestatie van ongeveer achthonderd mensen bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:06:52 #255
97934 ASroma
Flamboyant
pi_37573775
quote:
Een team van achttien Nederlandse politiemedewerkers is bij de wedstrijden van Oranje aanwezig om haar Duitse collega's te assisteren bij het weren van de Nederlanders
melkertbanen ga boeven vangen!
pi_37574230
Alle stille verzamelen!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_37574276
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
ach ze mogen niet naar de wedstrijd.

Dat zegt in dit geval niet zoveel over in de stad zijn. En dat namen doorgeven aan de politie, ach hier kom je ook gewoon binnen als je een gezinsvakje neemt ofzo).

Ik zie nog wel wat gebeuren op bepaalde dagen. Naast Nederlands elftal gaan er toch wel veel mensen ff kijken bij Duitsland - Polen wat wel eens een klapper kan gaan worden. Engeland - Zweden is ook mooi dichtbij maar met die Zweden is er natuurlijk geen actie te beleven. Maarja Duitsers/politie/Engelsen is natuurlijk sowieso een leuke combinatie.
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:26:58 #258
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37574401
jongens allemaal drukte om niks, paar jaar geleden in nederland zou er ook een chaos komen en zou er veel geweld en hooliganisme zijn en achteraf viel het allemaal reuze mee! die geile media vinden het heerlijk en doen er alles aan een gewelddadig sfeertje te creeren, maar er gebeurt toch weinig! allemaal overtrokken gedoe...
pi_37604642
van de FP:
quote:
Slijm zou hét nieuwe middel kunnen worden tegen hooligans en onruststokers. Amerikaanse wetenschappers hebben een draagbaar "kanon" bedacht dat de grond besproeit met het glibberige goedje, waardoor de relschoppers uitglijden.

De onderzoekers van het Southwest Research Institute in San Antonio, Texas, ontwikkelden een superslijmerig goedje. "Hooligans maken er letterlijk een knieval voor." meldde het wetenschappelijk tijdschrift "New Scientist". Het goedje werkt niet alleen tegen vervelende personen, maar kan zelfs auto's hun grip laten verliezen.

Het apparaat waaruit het slijm afkomstig is kan op de rug worden gedragen en bevat perslucht, water en een fijn poeder. Het spul is overigens niet giftig, de enige bijwerking zou een gekneusd achterwerk kunnen zijn, aldus "New Scientist".
pi_37604680
quote:
Aanhoudingen Volendam-NAC

Na afloop van de wedstrijd van gisteren, heeft de politie 19 arrestaties verricht. Er werden zelfs aanhangers van andere clubs gesignaleerd, onder meer enkele 'als Ajax-supporters uitgedoste mannen'.
Alles was leuk en aardig in Volendam, totdat NAC doelpunten ging maken. Enkele gedrogeerde Oranje-mannen begon hierna amok te maken en de vele NAC-supporters op de eretribune uit te dagen.

Van de gearresteerde kwamen er zes uit Volendam en twee uit de omgeving van Breda. De andere elf kwamen uit de omgeving van het Noord-Hollandse Blokker. Eén van de verdachten raakte gewond, nadat hij door een politiehond werd gebeten. De politie laat weten dat geen 'vernielingen van betekenis' zijn gemeld.
pi_37604751
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
De onderzoekers van het Southwest Research Institute in San Antonio, Texas, ontwikkelden een superslijmerig goedje. "Hooligans maken er letterlijk een knieval voor." meldde het wetenschappelijk tijdschrift "New Scientist". Het goedje werkt niet alleen tegen vervelende personen, maar kan zelfs auto's hun grip laten verliezen.
Goedzo, auto's hun grip laten verliezen en inzitters laten verongelukken?
Verder, hoe ruimen ze het op en wat nou als mensen er voorbij moeten er over pleuren?
  zondag 7 mei 2006 @ 00:22:16 #262
46598 TerroRobbie
DEN BOSCH
pi_37618528
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:27 schreef Superheld het volgende:

[..]
Schijnt nog wel meer gebeurd te zijn
pi_37621210
Ik weet dat er aardig wat 'oudere' gasten waren en dat er hier en daar wat dingetjes zijn gebeurd maar niet echt heel erg boeiende dingen.

Dus ben benieuwd wat er verder is gebeurd?

[ Bericht 9% gewijzigd door Superheld op 07-05-2006 04:57:37 ]
  zondag 7 mei 2006 @ 16:45:26 #264
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37631391
vandaag finale
  zondag 7 mei 2006 @ 18:55:22 #265
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37635160
De politie heeft zondag voorafgaand aan de bekerfinale tussen Ajax en PSV in Rotterdam zes personen aangehouden. Het gaat volgens een politiewoordvoerder in vrijwel alle gevallen om supporters van Ajax die zich schuldig zouden hebben gemaakt aan geweldpleging en baldadigheid.

De wedstrijd in de stadion De Kuip begint om 18.00 uur. Vrijwel alle supporters van de beide clubs waren rond 17.00 uur bij het stadion aangekomen. Uit angst voor ongereldheden treedt de politie streng op. Zo zijn er extra agenten op de been en bij opstootjes of het niet gehoor geven aan bevelen, wordt direct ingegrepen.
  maandag 8 mei 2006 @ 08:00:20 #266
57586 Bananenman
-----------
pi_37648735
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
De politie heeft zondag voorafgaand aan de bekerfinale tussen Ajax en PSV in Rotterdam zes personen aangehouden. Het gaat volgens een politiewoordvoerder in vrijwel alle gevallen om supporters van Ajax die zich schuldig zouden hebben gemaakt aan geweldpleging en baldadigheid.
Whehe waren ook maten van mij, waren opgepakt omdat er in hun treincoupé een fakkel was afgestoken, waar ze overigens echt niks mee te maken hadden, hehe

feyenoord kwam ook nog ff buurten aan rechterkant van onze vakken als ik 't goed zag, ik zat op Y2 dus zag het van ver, maar als ik 't goed zag hadden de jongens daar bij die glaswand allemaal dezelfde tattoo op de onderarm
  maandag 8 mei 2006 @ 08:43:11 #267
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37649074
quote:
Op maandag 8 mei 2006 08:00 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Whehe waren ook maten van mij, waren opgepakt omdat er in hun treincoupé een fakkel was afgestoken, waar ze overigens echt niks mee te maken hadden, hehe
Trein 1 zeker? Boefjes!
quote:
feyenoord kwam ook nog ff buurten aan rechterkant van onze vakken als ik 't goed zag, ik zat op Y2 dus zag het van ver, maar als ik 't goed zag hadden de jongens daar bij die glaswand allemaal dezelfde tattoo op de onderarm
Y2? Waar is dat dan?

Overigens simpel van de organisatie (KNVB?) om geen buffervak te hanteren, zeker als je ziet hoeveel plaats er nog was in het stadion. Nu moest één en ander opgelost worden met wat vuurwerk, lullig voor de gezinnetjes die in hetzelfde vak zaten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37649807
Ja wat gebeurde er nou omstreeks de 60e minuut in die hoek, bij ajax kant.
  maandag 8 mei 2006 @ 09:32:13 #269
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37649851
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja wat gebeurde er nou omstreeks de 60e minuut in die hoek, bij ajax kant.
Vraag ik me dus ook af.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 8 mei 2006 @ 09:33:20 #270
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37649879
quote:
Op maandag 8 mei 2006 08:43 schreef M0NTANA het volgende:
Y2? Waar is dat dan?
Vak precies achter het goal. Tussen de twee glazen wanden in, zeg maar...
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')