Ik ga eerst kijken voor de MX1000, die is nu een stuk goedkoper maar lang niet overal meer leverbaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja en hij is zo lekker precies. Vooral de G5, die kun je instellen op hoe precies je hem wil.
kun je belasting aftrekkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja inderdaadmja, me ouders hebben eigen zaak, dus word het via die verrekend vaak maar goed
whehequote:
Da's een mooi ding, de D70quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar het beeld is erg goed![]()
Ik heb trouwens de Nikon D70, 18-70mm 70-300mm.
De kit en de 70-300 ga ik denk ik verkopen
Das dan wel iets voordeliger jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja inderdaadmja, me ouders hebben eigen zaak, dus word het via die verrekend vaak maar goed
die zat aan een andere tafel, maar vond het niet zo leuk om op de foto gezet te wordenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:54 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
En dat is..?
MeNeeRtJuH HaZuhHhTaNdTt![]()
Klopt helemaal, het is een wereld cameraquote:
ik moet zometeen korfballen, buitenquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
Tsja, in dat geval moet je dus niet gaan fietsen dunkt me![]()
daar word je hard van hequote:Op zaterdag 8 april 2006 14:10 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik straks pas hockeyen, maar das ook buiten![]()
Maar hier komt net wel een prachtige buienlucht langsquote:
ja prachtigquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar hier komt net wel een prachtige buienlucht langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |