Nerdquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die zal niet erg precies zijn geweest. Optisch is sowieso kut
. Lasermuizen zijn pas
. Vooral mijn G5
.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De flitser stond aanNiet op letten
quote:
Voor gewoon desktop gebruik is zo'n ding prima hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
. Lasermuizen zijn pas
. Vooral mijn G5
.
Mischien moet je eens in Bocholt kijken bij de Makromarktquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:41 schreef -Marlii- het volgende:
Kuuuut, zie net de prijs van 'onze' cam in Nederland20 euro duurder
Trust is idd kut. Mijn broertje wilde me niet geloven toen hij per se een goedkope cam wou. Nou daar is ie nu dus wel achter. Beeld is enorm wazig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
. Lasermuizen zijn pas
. Vooral mijn G5
.
ja, Is dat niet even geweldigquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Je kunt op een Mac nou ook Windows draaien hè
Ja en hij is zo lekker precies. Vooral de G5, die kun je instellen op hoe precies je hem wil.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor gewoon desktop gebruik is zo'n ding prima hoor
Maar ik ga binnenkort ook een MX1000 of G5 kopen omdat ik iets wil hebben wat een stuk fijner in de hand ligt als je wat langer achter de computer zit. Dat is het nadeel van die goedkope muisjes
die was ook in Bochelt die we gezien hadden, 35 euro en hier bij Inia issie 55quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien moet je eens in Bocholt kijken bij de Makromarkt
Daar wil het nog wel eens goedkoper zijn.
Hoi modjequote:Op zaterdag 8 april 2006 13:42 schreef Boeman het volgende:
euj!
Inia is een kutwinkel met belachelijk hoge prijzenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
die was ook in Bochelt die we gezien hadden, 35 euro en hier bij Inia issie 55
ja inderdaadquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inia is een kutwinkel met belachelijk hoge prijzen![]()
Maar het beeld is erg goedquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Whehe. Die ziet er best verneukt uit. Échte mannen hebben een 350D [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is Inia?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inia is een kutwinkel met belachelijk hoge prijzen![]()
Ik ga eerst kijken voor de MX1000, die is nu een stuk goedkoper maar lang niet overal meer leverbaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja en hij is zo lekker precies. Vooral de G5, die kun je instellen op hoe precies je hem wil.
kun je belasting aftrekkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja inderdaadmja, me ouders hebben eigen zaak, dus word het via die verrekend vaak maar goed
whehequote:
Da's een mooi ding, de D70quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar het beeld is erg goed![]()
Ik heb trouwens de Nikon D70, 18-70mm 70-300mm.
De kit en de 70-300 ga ik denk ik verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |